Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #15651:
Este k tej linke 510: Musis zmenit trsu od Hranicnej po Cintorin Ruzinov, lebo z Mierovej sa neda bez rucneho prehodenia palic ist na Dolne hony. Musis ist po Gagarinovej... Alebo zozen dve vyhybky a dame vrbustom nech namontuju 🙂
Thanks Vladimir, I've printed off all I need, just wondered if there was any places or routes that I should not miss...or maybe there is some I should miss!! Richard
Reply on: RAF #15652:
Hi. Maybe you should click to the small British flag in the menu on left to view this website in English with some useful infos for you.
Reply on: si #15651:
O.K., popusťme uzdu fantázii (zatiaľ hovorím len o NOČNEJ doprave). Zatiaľ buďme skromní, výprava sa nenavyšuje - tzn. všetky zmeny = vozidlo za vozidlo:

I. ETAPA
1. Zmena a-510 na t-510 a zároveň úprava trasy: ...Popradská - Vrakunská - Hradská - Kazanská - Dvojkrížna - Čiližská.
2. Zmena trasy a-512: ...Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice.

II. ETAPA
1. Zmena a-511 na e-511 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Miletičova - Záhradnícka - Ružinovská - Astronomická a späť.
2. Zmena a-514 na e-514 v trase: Hlavná stanica - Štefanovičova - Starohorská - Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Špitálska - Krížna - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor a späť
3. Zmena trasy a-512 na: Vajnory - Roľnícka - Cesta na Senec - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor - Bojnická - Rožňavská - Rádiová - Bulharská - Galvaniho - Ivanská cesta - Vrakunská cesta - Astronomická - Vrakunská cesta - Hradská - Vrakunská - Komárovská - Kazanská - Krajinská - Vetvárska - - ŽST Podunajské Biskupice a späť
a-512 by striedavo naväzovala raz na e-511 na Astronomickej pre jazdu smerom na Dolné Hony a Pod. Bikupice a raz na e-514 na Jurajovom dvore pre smer Vajnory. Tzn. Biskupice a Vajnory by mali polovičný počet spojov ako ružinovská a vajnorská riadiála obsluhovaná električkou.
Hello, anyone speak English?

Can anyone give some advise? I'm over for my first visit on Friday.Is it best to get 72 hour ticket all zones to ride around different route ? Thanks
Reply on: Neopl@n #15650:
Ja by som mal snahu nechat premavat cast dennych liniek aj ako nocne, ako stvorene su na to napriklad linky 1, 2, 3, 8 ale aj niektore autobusove linky (napriklad 93).
Stalo by to zato pospekulovat nad tym, ale ono to nie je zas az tak uplne jednoduche (najma ak sa snazis nechat elektricku trakciu vsade kde sa to len da), pretoze nasledne treba vymysliet prestupovu linku do Vajnor a pod. (co vsak ak by bol na tych hlavnych linkch v noci interval 30 minut, tak na tych koncoch by sa dalo v pohode s jednym vozidlom spravit pripoj ku kazdemu druhemu spoju a kvalita verejnej dopravy v noci by tym vyrazne vzrastla)
[a pravdepodobne by sa aj zlepsil zivot v starom meste, zvysili prijmy a nasledne odvadzane dane podnikov...]
prave ma napadla uplna *****ina, ale ajtak mi to neda spat? preco v BA niesu linky 200 a 500, to sa boja z dpb tych dvoch nul?
Inac, ja by som zaviedol take nocaky 101-118(a-linky 1-18 niesu, takze nemozu byt aj posilove)... naco ist az do 500viek?
Reply on: Vladimír #15648:
N200 preto, lebo to vzniklo zlucenim/skombinovanim liniek 201 a 202 (povodny zamer bola nocna linka 201, ale ta s vynimkou konecnej = prestupneho uzla nema v noci velmi zaujimavu trasu, preto vzniklo taketo skombinovanie a oznacenie...) co sa tras sucasnych liniek tyka, tak tie si vystihol vcelku dobre, zeby sa jednalo iba o prehodenie konecnych. Ale aj vzhladom na to, ze mnou navrhovana linka by premavala uz od 21:00 by asi nebolo uplne vhodne ju zaradit medzi nocne linky, lebo to by sa to tu potom za chvilu zvrhlo na to, zeby vsetko koncilo uz o 21:00 a ostali by iba nocne linky...
Reply on: si #15646:
Nočná trolejbusová linka v tejto trase ma napadlo už dávno. Je to pekná predstava. I keď je to absolútne nepodstatné - prečo číslo N200? Prečo nie 510?
L510 by bola trolejbusová a 512 autobusová s tým, že vo východnej časti mesta by si prehodili konečné. L510 by šla na Čiližskú a L512 na ŽST Podunajské Biskupice.
KLF:

"Ale ako to vyzera s elektrickami ??? Tie treba tiez nizkopodlazne a hlavne NOVE ako sol ! Alebo budeme dalsich 10-20 rokov jazdit na tom co denne vypravuju z Juraku, pripadne z Krasnan ???? To hadam nie ! treba nakup MINIMALNE 80 kusov nizkopodlaznych elektriciek."

Sme radi, že sa kupuje aspoň tých pár trolejbusov a autobusov a ty chceš kupovať NP eliny?! Vieš že podľa dĺžky od 20 do 42 metrov stoja eliny na oba rozchody (Siemens Combino)od 60 do 120 mil. Len keby si zobral tie najmenšie tak ťa tých tvojich 80 kusov výjde na 4,8mld. Tak sa nestrapňuj ty ak nemáš pojem o cenách a finančnej situácií mesta. No možno si jeden z tých, ktorý zadĺžia a potom do nútenej správy. (Ako KE a BB) O fungovaní mesta nevieš absolutne nič.

A čo sa zmeny rozchodu týka, to isté. Nemáš pojem o akú investičnú akciu by išlo. Ono netreba len zmeniť rozchod, ale aj vymeniť podvozky na T3, T6 a K2 a to tiež nie je lacná záležitosť. No a neviem kto by tie podvozky vyrobil. DPB sa nemôže len tak rozhodnúť od zajtra meníme rozchod. O veľkých investičných akciách v DPB rozhoduje magistrát, ktorý musí nájsť financie. Treba požiadať o štátnu podporu (ak by si to nespravil si blbec najväčšieho kalibru) to trvá nejaký čas, vybrať dodávateľov, odsúhlasenie úveru, etc. etc. Nevieš o čom je reč, nevieš o aký proces ide. A okrem toho do roku 2007 je odsúhlasená koncepcia a tá zatiaľ platí. V nej sa nehovorí o žiadnych nových elinách ani zmene rozchodu. Len reko takmer 100 elín. Uvidíme čo prinesie čas, ale pochybujem, že sa niečo zmení. Aj keď malá šanca by tu bola. Skús porozmýšlať ako by sa to dalo a napíš. Nech zistíme či aspoň dokážeš nájsť riešenia k svojím ideám.
Tak som sa troska hral a spachal som neaky (maly) navrh na zmenu doprave, som zvedavy co nan kto povie (okrem toho ze to asi nikdy nebude 🙂 )
Navrh aj s neakym pokecom je mozne najst tu: http://www.pieskovisko.sk/N200.html
Vlastimil: Zmieňované Citaro je momentálne na predvádzacích jazdách v Prešove. Tam jazdí do nedele a ďalší osud nie celkom jasný. Časť zdrojov tvrdí, že pôjde ešte do Bardejova, od iných som počul, že to nestíha, pretože bezpodmienečne musí do konca mesiaca opustiť republiku.
Každopádne, kto sa ním chce voziť, nech beží do Prešova. Ja v ňom trávim niekoľko hodín denne 🙂 🙂 🙂
Reply on: Linda #15638:
forum je chat, lenze sem prisspievaju prispatejsi ludia (12ti za den)! Na chate su to 12ti za sekundu (vid.www.pokec.sk) ;-P ;-P ;-P ;-P ;-P ;-P
Aj tebe prijemny week-end
Bol som chvilu mimo. Viete mi povedat jek to vyzera s tym Citarom co tu bolo vo februari?Je tu este? Vsetci ste sa rozplyvali nad MHD vo Viedni. No poviem vam,zer take zasrate autobusy ako tie jejich Grafy som nevidel. Elektricky 90%stare ale tych par ULF proste super.
Reply on: Andy #15640:
Presne ako si napisal ! 😉
Linda: Tak ja neviem, ale chat je po slovensky podla mna v preklade pokec, kecanie. A forum? Co ja viem? Nieco kde by clovek rad vyjadril svoj nazor? Fakt neviem presne co to slovo znamena 🙂
Reply on: KLF #15636:
Tak to tým Vingalíkom asi fakt budeš
Reply on: Andy #15637:
No s Vami je teda sranda. Vyhľadaj si v slovníku slovo chat a fórum a porovnaj si čo znamenajú. Tak si tu diskutujte o ničom. Peknýýý víííkend
Reply on: Linda #15635:
Nie, ale toto nie je chat 🙂 Tu sa bavi o doprave a nie o tom, ze sa tu nic nepise 🙂 Ja len tak..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement