kladiem si otázku, kto to v BB pohnojil, keď vybral z tendra na nové vozidlá pre MHD značku SOR a ešte k tomu v tak nemožnom usporiadaní... 12m vozidlá nahradia kĺbové trolejbusy - uff, dosť odvážne a teraz perlička na záver - na priloženom linku si všimnite vnútorné usporiadanie priestoru pre cestujúcich
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6976
a ešte katalógové usporiadanie ako odporúčaný návrh výrobcu
http://www.sor.cz/site/download/TNB12-TNB18-1275483556.pdf
zdá sa, že jeden kočík alebo vozíčkár výrazne zníži už aj tak malú kapacitu vozidla. v BB nemajú ani tušenie aký priestranný je interiér SOR NB, kde v uličke medzi sedadlami sa dokáže postaviť maximálne jeden cestujúci - s čím sa denne stretávame v BA...
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6976
a ešte katalógové usporiadanie ako odporúčaný návrh výrobcu
http://www.sor.cz/site/download/TNB12-TNB18-1275483556.pdf
zdá sa, že jeden kočík alebo vozíčkár výrazne zníži už aj tak malú kapacitu vozidla. v BB nemajú ani tušenie aký priestranný je interiér SOR NB, kde v uličke medzi sedadlami sa dokáže postaviť maximálne jeden cestujúci - s čím sa denne stretávame v BA...
Trolleybus
Ja osobne nemám proti linke 901 nič. Akurtá by sa mohla zaviesť náväznosť spojov, t.j. aby aj v prípade meškania spoje na seba nadväzovali a cestovanie mezi Viedňou a Bratislavou na 1 lístok.
Apropo už dávnejšie sa tu v diskusií spomínalo že sa uvažuje o predĺžení tejto linky na rakúskom území. Je to ešte aktuálne? kam presne s mala 901 predĺžiť?
Ďakujem za odpoveď.