Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #155723:
ok, ale s tým spojením Ružinov - centrum to je silná káva nemyslíš? Ja síce kvasím pri PC, hudbe a v práci, ale ak mi niekto povie, že ako centrum sa ráta iba Jesenského a Šafko, tak čo dodať?! Pri Šafku je Eurovea ibaže, kto z Ružinova ide do Eurovey električkou, tak nie je pri zmysloch. Je tam L50,66,70+68 (prestup),78.

Ružinov ráno dnes : je 3800 osôb (L9 10xTT=2200, L8+14=10xK2=1600)
Ružinov v návrhu : bez L14 iba s TT to bude 15xTT=3300 (-500, cca 3xK2), s L14 = 4050 (+250)

Dotyčná osoba povedala, že dnes je ráno kapacita v Ružinove 3500, čo by bolo iba keby na L9 premávala každá druhá súprava ako K2. Ja som Kačicu na L9 videl iba počas výluky a vo výnimočnej situácií, takže akosi dotyčnej ani kapacita nesadla. Okrem toho nad tým návrhom som sedel aj s ľuďmi čo robia okolo MHD, takže nie je to fantazmagória.
Reply on: no.ev.di. #155722:
Tak mam taky zmiesany pocit - na jednej strane to nebol navrh zly (boli aj horsie od teba - cize ma to prekvapuje), ale na druhej je ine napisat co a ako od pocitaca a ine je realita (cize trochu maju rozum).

Cize u mna je to tak 50:50. (reagoval som ? )
Došla mi poštou odpoveď od magistrátu na môj linkový návrh.
Vytkli mi nasledovné :
1. chýba spojenie Ružinova s centrom, diskriminujem Ružinov s porovnaní s Račou a Vajnorskou radiálou
2. znižujem kapacitu na hlavnej stanici, keďže počet turistov rastie a popri trati sa nachádzajú rôzne inštitúcie, navyše sa bude stanica rekonštruovať a jej význam vzrastie
3. zavedenie 4min intervalu v rannej špičke v Ružinove oproti dnešným 3min

Môj pohľad na vec :
1. kto si myslí, že zastávky Kamenné nám. a Nám. SNP niesú v centre? Podľa mňa sú ešte bližšie k Hlavnému námestiu než Jesenského a Šafárikovo nám., pre ktoré mi vytýkajú, že chýba spojenie Šafárikovo nám./Jesenského s Ružinovom. Pokiaľ viem, tak DPB má ambície presunúť zastávku Jesenského pred Manderlák, ibaže magistrát a polícia majú iný názor, čo aj tak nemení na veci nič, že Jesenského/Nám.SNP/Kamenné nám. je trojlístok zastávok, ktorý sa dopĺňa

2. Nuž neviem o tom, že by zamestnanci ST, pošty, NBS, alebo úradu vlády či STÚčkari plnili tak strašne električky, keď študenti sú na intrákoch a dochádzajú tam smerom z Rače. Rekonštrukcia hl.st. nebude mať na jej význam žiadny vplyv, to, že si to nahovárajú je ich vec, len smutné, že tam preto musí premávať takmer 50-60% spojov poloprázdnych. Čo sa týka turistov tak pre nich je zaujímavá iba L13, ostatné L2,3 a 8 asi ťažko.

3. dotyčnému zjavne ušlo, že návrh počítal aj s linkou 14, ktorá je ráno ako posila k L9 a 16 a vytvára sa tam interval 2-4min. Podstatný ale nie je ani interval ako kapacita.

Reagujte prosím! ?
Reply on: kecho #155677:
Tento víkend opäť výluka na trati OeBB 907.
http://ftp-pv.oebb.at/mcc_stoerung/bauarbeiten/2010_10/VAB61177_Plakat.pdf
Odkaz na Expres električku ktora zacne premavat od 12.10
http://www.facebook.com/album.php?aid=242655&id=35035183562
Cestou na Hlavnú stanicu som zbadal pred STU na ul. Imricha Karvaša až hore kolonu už prázdnych električiek smerom do mesta. (dalšie vykoľajenie?)
Reply on: luky #155713:
Ukáž mi, ktorý investor opravoval vozovku pred začiatkom výstavby. Možno sa taký nájde ale je v menšine. Väčšinou je to tak, že cestu opraví investor po dokončení stavby resp. hrubom dostavení atď. tak ako to bolo pred Euroveou i keď si myslím, že i tam ten kúsok koľajníc už mohli vybrať. ?
V Bratislave si to pekne pohadzujú.
http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/696/poskodeny-priechod-pre-chodcov ?
Aspoň nabudúce viem, že keď vidím poškodený prechod cez koľajnice je za to zodpovedný DPB. ?
Reply on: MatejBA #155715:
Tak keď má vrak na hranici rozpadu, tak to samozrejme možné je. Ja som v Bulharsku vymietol s Fóbiou omnoho strašnejšie diery a obidve nápravy stále mám ? .
A inteligentnejší cyklista vie, že sa má koľajniciam vyhýbať ako čert krížu.
Reply on: luky #155713:
Znamy tam zas pre istotu odpalil zadnu napravu na embecke (na tych kolajniciach) ?
Reply on: no.ev.di. #155704:
Zaloz si vlastny Dopravny Podnik Dunca a kup si tam trebars aj lietajuce metly a koberce - nic ti v tom nebrani ?
Reply on: Peto02 #155711:
no na tych kolajniciach som v roku 2004 fajne zletel aj ja a tiez pred plnou zastavkou. Kamos tam v 2006 odpalil zadne koleso. Mohli by ich konecne zrusit. Tiez som to ocakaval pri burani kablovky, ale nestalo sa tak. Ako cyklista sa tomuto useku tak isto vyhybam.
Reply on: Hug0 #155710:
Aj ine a dokonca neviem ci vobec 133 ukazuje, kedze som tam bol vcera a v nedelu 133-ka nejazdi.
Reply on: Peon #155693:
Vzdy lepsie trolejbus ako Ikarus 435. Ten ked stal na semafore pod mojim oknom tak to bolo strasne. To jeho volnobezne vr-vr-vr-vr a ked padla zelen vrrrrrrr... Kedysi som mal pod oknom trolejbusovu vyhybku a nastastie ju presunuli par metrov od krizovatky. Susedom to dost vadi, mne len obcas ked sa ruti 201-tka aby stihla zelenu a rozbije si o tu vyhybku palice, to je rachot jak hovado. Rozbiehanie trolejbusu zo zastavky alebo teda v mojom pripade z krizovatky nieje az take hrozne.

Ale dik za inspiraciu. Asi napisem starostovi o tom co aj mna trapi. Predvcerom som stal na zastavke ASMN smerom do Prievozu a opet sa tam na tych sprostych kolajniciach streiskal nejaky cyklista. Asi pred rokom som tam tiez jedneho videl. Osobne som tam aj ja uz zletel, v roku 2003, ked som si v meste kupil novy bicykel a hned som ho pred obecenstvom na zastavke pokrstil 😞 Odvtedy sa tomuto useku vyhybam. Ked sa burala kablovka tak som si myslel ze konecne tie kolajnice daju prec...
Reply on: PVo #155697:
A ukazuje všetky odchody či len 133? ?
Reply on: kecho #155708:
doplním: a na Floriánskom pred DÚ asi pripravujú automat na lístky, na chodníku dva automatové vozy, na stĺpe visí stočený kábel + pobehuje tam aj voz s plošinou a ujovia sa tam snažia niečo priviazať...
flash:
práve rozoberajú prístrešok na exVazovovej (3, 5, 7/17, 11) 🙂
Reply on: Peon #155693:
Podobny problem bol aj zaciatkom 90.rokov s vybudovanim autobusovej zastavky Lafranconi. Obyvatelia toho domu pri zastavke (smer Patronka) ju tam nechceli a spisovali peticie
Reply on: luky133 #155698:
takže časové jednotky dpb môžeme označiť asi takto:
blesková - zavádzanie spojov na DD - okamžite
najkratšia - vyhovenie dôchodcom - 32 dní
krátka - vybavenie busov značovačmi - cca 3 mesiace
stredná - oprava infotabule - cca rok
dlhá - príprava nespochybniteľného tendra - minimálne cca 2 roky (+ následne zrušený ? )
najdlhšia - vybudovanie prestupného terminálu - ešte sa dlho nestane 😉

Re #155701 Ondro: a napr. Solarisy môžeme kupovať až potom, keď konečne niekomu docvakne, že stoja +/- rovnako ako Sory 😉 btw. aj Mercedesy 18m môžeme kupovať, pretože sú podstatne lacnejšie ako MBCC...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=8004

V hore uvedenom linku je kix ohľadom L630, kde sa spomína, že každý druhý spoj ide do Chorvátskeho Grobu, čo už nie je pravda. Treba tam napísať, že spoje L630 premávajú od dátumu XY v celej dĺžke trasy a vybrané spoje z Chorv. Grobu končia na Zlatých pieskoch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.