Zdravim, je tu na fore niekto, kto sa zaujima o
Pressburgerbahn - POHEV a ma relevantne info,
nejaku dokumentaciu, alebo nejake knihy o tejto teme ?
Rad by som vedel ako to bolo s prepriahacou stanicou
v Kopcanoch v case, ked bola vybavena tretou napajacou kolajou. Mali vozne POHEV Eg5 a Eg6 smykadlo na odber
prudu z tretej kolaje, alebo, akym sposobom to fungovalo na tomto useku ???
Rad by som aj kontakt na clenov tohoto fora:
"vlado" a "KVKV" - ich maily nie su funkcne
V roku 2004 prebiehala medzi nimi komunikacie na temu POHEV.
K teme POHEV cerpam info z netu a mam k dispo literaturu:
-Regi magyar villamosok by Budapesti Varosvedo Egyesulet, 2000.
-Pressburgerbahn 75 jahre in bildren by Alfred Horn, 1989.
-Mestska doprava v Bratislave by PT, 2010.
-Elektricka lokalna zeleznica Bratislava - Vieden by Uniapress, 1992.
peniaze vzdy su na nove vozidla resp. na GO v rozpocte - otazne je kolko penazi ,ci sa tam aj pouziju,ci nezmenia ucel ich pouzitia na daco ine mimo DPB
Re #155345 kecho: ano aj o tom bola reš na diskusii, ale nemali sme to sem na IMHD pisat -ale ked uz je to vonku od Michala111 - budiš
A z čoho bude financovaný ten skutočne potrebný tender na nákup 70 trolejbusov? Neviem si to predstaviť. Ani na generálky starých trolejbusov nemáme. Stará múdrosť hovorí: bez peněz do hospody nelez" A toto mesto peniaze nemá, ale vízie má. ?
A peniaze na to všetko pekné si asi vymyslíme. Pekné je fantazírovať. O podzemnej rýchlodráhe sa v Bratislave fantazíruje už od roku 1976. A realita? Ďalšie fantazírovanie a za veľa peňazí. Viď - táto diskusia a niektoré pred ňou... ?
Tak ma pri tých Rajkách a Heinburgoch napadá, či sa niekedy zavedie aj medzinárodná linka do Vyšného Nemeckého ? ? ?
Inak minule som si na ASMN všimol "linku", čo mala označenie 100 a trasa bola Nivy-Letisko s prevádzkou raz za 30 min. Nejaký súkromník si asi trúfa... inak bola prázdna
R.A.T.P.
Zdravim, je tu na fore niekto, kto sa zaujima o
Pressburgerbahn - POHEV a ma relevantne info,
nejaku dokumentaciu, alebo nejake knihy o tejto teme ?
Rad by som vedel ako to bolo s prepriahacou stanicou
v Kopcanoch v case, ked bola vybavena tretou napajacou kolajou. Mali vozne POHEV Eg5 a Eg6 smykadlo na odber
prudu z tretej kolaje, alebo, akym sposobom to fungovalo na tomto useku ???
Rad by som aj kontakt na clenov tohoto fora:
"vlado" a "KVKV" - ich maily nie su funkcne
V roku 2004 prebiehala medzi nimi komunikacie na temu POHEV.
K teme POHEV cerpam info z netu a mam k dispo literaturu:
-Regi magyar villamosok by Budapesti Varosvedo Egyesulet, 2000.
-Pressburgerbahn 75 jahre in bildren by Alfred Horn, 1989.
-Mestska doprava v Bratislave by PT, 2010.
-Elektricka lokalna zeleznica Bratislava - Vieden by Uniapress, 1992.
R.A.T.P.