Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #154969:
Tam som zabudol poznamenat, ze ak sa uberie na 68 tak potom dat na tu linku 10 min. t.j. 16 spojov hodina, alebo 8 min. t.j. 17 spojov. Ale tam staci 15/12 min. a nechat na linke 68 4/5 min interval. Hrobonova-SAV si myslim nie je az tak vyuzivana, pokial necestuju z intrakov do skoly VS. Ale pokial ta 84 mala na tych 2 zastavkach byt plna, tak potom samozrejme ponechat 8 min a sedlo 15 min.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #154934:
Akonáhle je cez trať zebra, ide o dráhu vedenú po telese cestnej komunikácie, pretože zákon o dráhach zebru nepozná. Tam je to dosť jasné.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marek1978 #154951:

1. Nedostatočná kapacita Hroboňova-SAV (uberáš štvrtinu).
2. Linka s intervalom 15 minút ťažko môže vypomáhať linke s intervalom 4 alebo 6 minút.
3. Tvrdíš, že na linke 68 nestačí ani 4 min. interval, t.j. 15 spojov za hodinu, ale navrhuješ 6 min. = 10 za hodinu plus doplnok 15 min. = 4 za hodinu, takže aj tu si ubral 1 spoj, hoci súčasná kapacita podľa Teba nestačí.
Suma sumárum, tento návrh sa mi zdá ako dosť nanič.
Reply on: no.ev.di. #154967:
neboj sa o chvilu pridu dalsie busy.
Inak dnes na vozidle 4235 plantala do vonka tá tesniaca guma na 4.dverách, asi tak do 1/3 bola utrhnutá, ďalší dôkaz kvality vyhotovenia SORiek. ?
Reply on: MatejBA #154964:
no ja nenavrhuje nové linky, ale ak myslíš to fušovanie do niečoho čo funguje, tak sa mi zadarí... ale dúfam, že nemyslíš, ten môj návrh električkového linkovania... ako keby len o to šlo, tak ja by som rovno bral 4min s jednou linkou na radiále, na KV-DÚ dve linky.
Reply on: Martin #154947:
Prečo by sa to ale malo robiť? Zastávky sa majú aj tak vrátiť do pôvodnej polohy, podľa článku od BAnovín. A bude lepšie, keď sa aj vrátia. Typicky neprofesionálny prístup k presunutiu - presunuli zastávku, ale prístrešky, či automat na cestovné lístky presunuté neboli. Navyše, zastávka nie je technicky uspôsobená na to, aby zastávkou bola. Žiadny nástupný ostrovček, len vozovka plná dier, ktorá sa po daždi naplní vodou.

Re #154950 Martin: A na Odborárske námestie presunieš aj zastávku trolejbusu? Lebo na Americkom ľudia zvyknú z električky prestúpiť na trolejbus, alebo opačne. Taktiež zastávka na Americkom slúži aj pre pacientov z priľahlej nemocnice. Tým pádom, na linke č. 11 nebude medzi Mariánskou a Vazovovou žiadna zastávka? Trocha divné. Neviem, prečo by v zastavanej oblasti mala mať električka čo najmenej zastávok.
Reply on: no.ev.di. #154956:
"nuž ja sa nerozčuľujem, ale nech sa nefušuje do niečoho, čo už je ako je a funguje to, hlavne nech nikto sem nechodí s nápadmi liniek s intervalmi 12-15-20 min v špičke" - pametna veta ? Kiez by si sa jej obcas drzal 🙂
Reply on: no.ev.di. #154962:
Ja som len hovoril o byvalej linke, cize cislo samozrejme moze byt ine. A hlavne mi islo o to, ze by stala len na kazdej 2 zastavke, cize by bola expresneho charakteru. Co sa tyka menej liniek z hustejsimi intervalmi, zase nie je dobre ich davat na linky, kde su strasne zapchy, nakolko potom chodia aj 3 za sebou a vozia vzduch, co je zbytocne. Predsa je lepsia nova linka s inou trasou, kde je predpoklad, ze nebude vozit vzduch. Samozrejme, ze nechcem zavadzat linky odvsadial vsade. Tu mi islo len o to, ze dat linke 68 povedzme 3 min. interval, ked uz pri dnesnom 4 min sa dobiehaju a chodia za sebou, je zbytocne. Radsej spravit doplnkovu linku, ktora sa bude v istych bodoch stretavat s linkou, ktoru ma posilovat. Opakujem, ze to som len dal na diskusiu a urcite nebudem nic take iniciovat. To by si bolo dobre sadnut a popremyslat ako vyriesit este male, ale naozaj male nedostatky. Vsetko je na 90% OK
Reply on: Marek1978 #154960:
P.S. : číslo 120 je od veci, lebo nemá nič spoločné s linkou 20, takže by som spravil možno 168,184, alebo 198, ale prosím ťa, snažíme sa ísť cestou minima liniek s čo najkratšími intervalmi, ako napr. u električiek teraz čo je návrh na DPB a magistráte čo som spravil.
Reply on: Marek1978 #154960:
ešte mám pripomienku : ak budeš viesť L120 cez Bajkalskú, tak ti ručím za to, že o tom 15 a 20min intervale môžeš snívať... Bajkalská býva neraz pekne ucpaná a preto L120 skončila už dávno, ešte ako L186 bola ukončená na Bajkalskej a neskôr nástupca za 98+186 L68 tam končila tiež. Toto je niečo čo už neskúšaj zaviesť, ak takéto dačo chcú ľudia, tak môžu praktikovať cestovanie L34+78, 34+21+88 alebo 63+98. Ak by po takom spojení dychtili určite by chodili tými kombináciami ako som opísal. Takéto linky už sú passé. Teraz by som od Prokopa viedol iba ak linky smerom na Trnavské mýto s pokračovaním po Trnavskej, potom smerom na Nový most a keby bola električková trať na Pražskej tak cez Štefanovičovu, ale v žiadnom prípade takéto zatočené linky.
Reply on: no.ev.di. #154958:
Este je mozne spravit 3 varianty vedenia linky 120: cez most Apollo, Prievozska, Trencianska, Trhovisko, Zimny Stadion, Trnavske Myto, SAV, Prokopa V.

alebo z Trencianskej cez Ruzovu dolinu na Bajkalsku, Zimak atd.
alebo po trase 68 a od trhoviska bud rovno na zimak ako 212 alebo cez Slovanet na bajkalsku. Co ty na to?
Reply on: no.ev.di. #154958:
To mi je jasne. Ved je tam 2 min. interval v preklade. ?
Reply on: Marek1978 #154957:
ibaže môj milý, z toho okraju Petržalky ti L93 a 94 poberie také kvantum ľudí, že môžeš robiť pomaly nábor pracovných síl!
Linku 120 tak ako jazdila davnejsie. Teda ako si uviedol, len od EUBA Prist.most, Bajkalska, Trnavske myto, SAV, Prokopa Velkeho. Ok ja som nechcel davat husty interval,nakolko ide len o doplnkovu linku. A su ludia a je ich dost, ktory prestupuju na trnavskom myte z linky 68, tak na to by bola linka 120. Linka 184 je preto nevyuzivana, lebo VS cestuju linkou 84, ktora ide skor a nespoliehaju sa na linku 184. Preto aj ziadaju celodennu premavku k internatom. Ja nehovorim, ze dnesny stav je zly, funguje dobre. Teoreticky by stacilo prehodit linku 84 spat cez EUBA a bolo by to vyriesene, ale chcel som este pomoct aj linke 68 a to v useku Romanova - Trnavske myto. A Linka 93 ide len okrajom petrzalky, takze ludia z inych casti nemaju spoj. Volakedy boli 3 linky na Hl.stanicu a dnes je jedna, to je malo. Je pravda, ze 83 ide na SAV.
Reply on: Marek1978 #154954:
nuž ja sa nerozčuľujem, ale nech sa nefušuje do niečoho, čo už je ako je a funguje to, hlavne nech nikto sem nechodí s nápadmi liniek s intervalmi 12-15-20 min v špičke alebo takto ako si písal tú L120, lebo už "vidím" ako budú používať L120, všetko sa narve do L68 lebo tá chodí aj tak častejšie. A ešte dotaz : na čo by bola dobrá L81 na stanicu k L93, keď L93 chodí tak často, že to bohate stačí, ale v úseku Smolenícka - Zochova je ich interval akurát na ten stav ako chodia využité L93+94.
Ďalšia vec - povedal si, že sa L68 ani nedotkneš ale po zavedení L120 si jej natiahol interval zo 4 na 6, pričom aký má súvis L68 so 120, keď by nepremávala do mesta cez most Apollo a Košickú?! Uberieš iba kapacitu na Košickej na L68 a hodíš ju úplne inam. A inak pri L120 si uviedol iba východiskovú a konečnú zastávku, takže ako si predstavuješ trasu vlastne? Ak niečo také, že Technopol - Furdekova - EUBA - Einsteinova - Nový most - SAV - Prokopa Veľkého tak na takéhoto motáka nech ľudia zabudnú. L184 nechodí tiež vždy využitá, resp. jej druhý spoj, takže tá tam stačí, tak ako je k intrákom a mimo to, ešte stále je k dispozícií L84, s možnosťou prestupu na Bulíkovej na 68/88 k EUBA, takže žiadna tragédia, pričom veľa študentov ide od Bulíkovej pešo k EUBA.
Reply on: no.ev.di. #154952:
Pozri sa linka 68 je rano uz na Hrobakovej plna, preto ju doplni od Technopolu 120, ktora poberie ludi. 68 by som vratil do mesta spat cez Bosakovu nakolko 120 bude obsluhovat Ovsiste. Takisto ciastocne odbremeni aj linku 98 od Technopolu, kde prichadzaju uz taktiez plne. A davnejsie bola linka 120 velmi slusne vyuzivana a to premavali 119, 86. Takze preto od Technopolu.
Reply on: no.ev.di. #154952:
A tieto navrhy som pisal hlavne kvoli ziadostiam ludi, ktore pocuvam a ktore ziadaju aj od DPB. To nie je moj vymysel. A za druhe som to tu dal len tak na diskusiu a nie aby si sa tu hned rozculoval. ?
Reply on: no.ev.di. #154952:
Od Technopolu kvoli vypomoci linke 68 v rannej spicke. A 20min som myslel v sedle na linke 120. Linky 68 sa nechcem dotknut. A interval cez vikend na Jiraskovej staci 12 min. Vsak tie busy nechodia plne a hustejsi interval cez vikend netreba. Vid 95 7 min a chodi poloprazdna.
Reply on: Marek1978 #154951:
a na akého vtáka mať linku kvôli VŠ pri Technopole?! A sedlo 20min sem ani necpi, ani neskúšaj! Stačí,že na Jiráskovej cez víkend to jazdí na figu keď L68 má 12min, 99 má 15 a L96 20min... radšej namiesto tohoto pouvažuj nad racionalizáciou súbehu L84+99 v Petržke kde dakedy premáva L84 alebo 99 v úseku Hálova - Ovsište takmer prázdna a za ďalšie vykúmaj kadiaľ by bolo dobré viesť linku, ktorá by vznikla zlúčením 34,83 a 84 s intervalom 4/7-8/5//12, keďže L34 v tom kruhovom úseku od Predstaničného nám. po Hodžovo nám. vozí asi toľko ľudí čo vyššie opísaný prípad súbehu 84+99.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement