čo nepovieš ? v smere na Mláku tam stojí a v opačnom smere treba vystúpiť na zastávke Na vrátkach a prejsť kúsok pešo. To je taký istý blud ako keby si povedal, že na ŽST Predmestie nestojí žiadna linka MHD, len preto, že sa tak nevolá žiadna zastávka MHD, pričom ZŠT Vinohrady je čoby kameňom dohodil od ŽST Vinohrady.
neviem ako ty, ale ja slovu "postupne" v našom priestore rozhodne neverím... ? v mojom výkladovom slovníku pojdem "postupne zavedieme BID" znamená asi toľko, že "postupne sa všetci stakeholderi nabalíme, pričom celú BID máme na háku" ?
z toho textu čo som čítal som moc neporozumel čo ale vadí ÚVO... Snáď iba to, že svoje tvrdenia ani jedna strana nejak dokázateľne nepotvrdila, čiže všetko ostalo v rovine "počuli sme...oni povedali" a to asi nepostačovalo. Nejaké konkrétne číslo tam padlo aj : 656 000 € cca (ak sa nemýlim) ale podľa toho prepočtu sme nakúpili ešte drahšie.
tak tak, kľudne mohli začať u nás postupne, napr. so zánikom zachádzky L53 do Chorv.Grobu a vznikom L630 už mala premávať aj do Slov.Grobu (mimochodom už ani označenie 630 nie je aktuálne, po novom by malo byť 525) a postupne pridať nejaké tie spoje smerom do Sv.Jura, Stupavy, Marianky a okolitých dedín. Spustiť to okamžite vo veľkom rozsahu by mohlo byť na škodu, keby sa náhodou vyskytol nejaký problém, takže všetky tie novotiny typu lístky, elektronika do vozidiel prv vyskúšať takto a potom rozširovať.
Prosímťa a nemohol by si mi na nejakom serveri zistiť, koko stojí Škoda Fabia? Lebo ja som za tú svoju zaplatil 369.000,- CZK, bola to výhodná ponuka a pritom v autosalónoch vidím Fabie aj za 179.000,- CZK.
Chápeš úchylnosť svojho uvažovania?
Tým NECHCEM povedať, že s nákupom Citelisov bolo všetko v poriadku ale že tvoje "zdroje" a sposob uvažovania sú ÚPLNE mimo.
to je na aký tender? tých 35ks Citelisov? Inak neviem nakoľko to bolo výhodné keď podľa cien autobusov, ktoré uviedli na K-Report, bol jeden Citelis 12m za 191 131 € a podľa prepočtu z 7 546 210 € jeden kus vychádza na 215 606 €
dobrá kravina... ako ten systém môže fungovať neplnohodnotne? akurát bude chaos... v iných mestských regiónoch sa IDS osvedčil, u nás sa BID "skúša" od roku 2001, tak čo tam chcú skúšať... nebolo by lepšie hodiť to do studenej vody a operatívne riešiť? Pretože okolie Senca môže mať iné "destské choroby" ktoré sa pri Záhorí a Lužnej nemusia prejaviť...
V časovom horizonte (tá tarifná časť) cca. kedy?
Aspoň niečo pozitívnejšie, tá dopravná časť samozrejme sa to bude spúštať postupne, je to rozumnejšie. ( ? BID, DPB atd. a rozum. - No to proste nejde dokopy, čiže neviem o čom točím ? )
? ? To snád nie je pravda. Akože oni nevedia o tom, že do Bratislavy denne dochádza 200 000 - 250 000 ľudí v špičke?
Že sú vlaky pomerne nevyťažené, autobusy sú preplnené, že napr. zo Senca nestačí vypraviť busy každých 15 min, lebo celé okolie cestuje, nezmestím sa do busu a pritom cesta na ASMN sa predĺžila už na 75 min, v horšom prípade nad 100 min? A samozrejme nehovorím o tom, že doprava v kraji je na okraji kolapsu?
Diaľnica denne upchatá (zatiaľ len) po Šurský kanál. Stará Senecká denne upchatá, 10 km-ová kolona je ničím výnimočným, a ak sa stane nehoda na D1, takisto aj Senec je paralizovaný a vytvára sa 25-30 km-ová kolona.
Vajnory sú preťažené.
Niekolkokilometrové kolony pri D. Lužnej na dennom poriadku.
Že ľudia musia zakúpiť 800 lístkov, ak sa chcú dostať na XY ulicu v Bratislave?
Nijaké nadväznosti, pikoška: Podlužan R 877 do Senca prichádza o 13:36, autobus SL smerom do mesta odchádza o 13:35.
Inak obyvatelia Záhoria majú ako-také šťastie, oni múdro a dosť pekne využívajú vlaky.
?
Berte to tak, že sme na diskusii BID. ?
Už sa len môžem modliť, že v tých regionoch sa to "osvedčí" ? a zavedia to čím skôr v celom kraji. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
Re #154706 erik.pauer: aha, som si myslel, že všetky boli v KE