Ten môj návrh tu nebude zverejnený z akého dobrého dôvodu?
1. Lebo som to robil ja?
2. Lebo sú z témy "električkové linkovanie" otrávení?
3. Lebo je ten návrh na figu, kvôli tomu, že sú tam nezapamätateľné odchody? Pričom aj tak ľudia si odchody nepamätajú, tak čo im pamätanie si intervalu pomôže... ?
hej, v BA by sa nám zišli tiež, napr. keď bola výluka tunela, tak mohlo sa jazdiť aspoň po Kapucínsku a jazdili by odtiaľ dve okružné linky : Kapucínska - Špitálska - Vazovova - Obchodná - Kapucínska a druhá opačne. Tiež sa mohla napr. takto obsluhovať zastávka Legionárska alebo Vajnorská po križovatku na Trnavskom mýte kde by sa zriadil na čas rekonštrukcie provizórny ostrovček pre ľudí.
Tak pokiaľ som to všetko správne pochopil, malo by to byť takto. Nemožno stavať interný predpis nad zákony SR. Svojho času, pred novelizáciou zákona o cestnej premávke, električka nebola účastníkom cestnej premávky a platili pre ňu zvláštne predpisy, iné oproti účastníkom cestnej premávky. Vtedy bola rýchlosť na dráhe stanovená na Vmax = 65 km/h, interným predpisom znížená na 60 km/h a na 40km/h v období extrémnych horúčav (myslím v 2007 alebo 2008), následne zvýšená na 50km/h. Následne prebehla novelizácia zákona o cestnej premávke, električka sa zaradila medzi účastníkov cestnej premávky, musí sa riadiť dopravnými značkami (v prípade nefunkčnej svetelnej signalizácie, alebo v prípade, že tam nie je), avšak stále má niektoré výhody oproti ostatným účastníkom cestnej premávky. Okrem iného musí celoročne svietiť a rýchlosť je obmedzená na Vmax = 50km/h, výnimkou od ÚRŽD môže byť na určitých úsekoch zvýšená.
On tam toho nespomenul ďaleko viac. KT8D5 nie sú v BA preto, lebo ČKD nevedelo vyvinúť úzkorozchodný podvozok pod kĺb s pohonom. KT8B5 (jednosmerná verzia) bola naplánovaná, ale po zmene spoločenských pomerov v roku ´89 si ju už nikto neobjednal. Obojmernsoť sa v KE využíva pri výlukách. Pred časom existovala linka W, ktorá mala hlavovú konečnú pri Optime, neskôr aj nejaká posilová R-ka. Obojsmerné vozidlá sú žiadúce aj pre mestá, ktoré majú všade slučkové/trianglové obratiská, ideálne tak 10 - 15 % z celkového počtu električiek.
Re #154173 no.ev.di.: Nikomu, aj tak zverejnený nebude. Ten Poltretinov výplod je tu zrejme viac-menej len z recesie.
Re #154183 Kami: V Budapešti sú VŠETKY zastávky trolejbusov a autobusov na znamenie, takže tam nie je zvlášť tlačidlo na dopyt a znamenie.
Re #154185 Solider: Ten však pre električku na samostanom telese platiť nemusí.
Na podzim by melo dojit jeste nestastnych 20 SORu NB18 ?, napis na Olejkarskou a mozna jich daji prave na bezdomoveckou linku 61.☺
Jizda z letiste obstarozni Karosou B741 a strpeni cestujicich se syndromem socialniho vylouceni nejsou nejlepsi vizitkou pro reprezentaci hlavniho mesta.
ale aspon dal na papier svoj nazor a dovody ktore ho k tomu nazoru priviedli. A to sa ceni. So vzdialenou minulostou sa asi neda velmi polemizovat, ale zaujimali by ma vecne protiargumenty k sucasnosti.
Re #154169 Majo: mam zafixovane, ze na madlach su tlacidla dopytu a nad dverami je znamenie (ten zeleny cudlik, co svieti). Ale mozem sa mylit.
Dva dotazy:
1.) Počul som že 1.1.2011 sa má spúšťať BID a ja na okolie Senca, Pezinka, Šamorína,... Dobre som počul, či len prázdne slová do vetra...
2.) Kedy na 61 nebudú jazdiť kĺbové SORky? Ja len tak, lebo včera, čo som šiel jednou Vrakosou z AVIONU tak som myslel, že na tú Bajkalskú ani neprídeme. Kĺb vydával pazvuky, ktoré sa mi nepáčili...
Niekoľko dní som žil v presvedčení, že posledný monológ Nory Mojsejovej nemôže nič prekonať. Intímna spoveď o problémoch s rozchodom to dokázala. Som nový človek. Ďakujem!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe