Tunel zatekal, zateká a vždy bude zatekať. Škoda, že to mesto tvorivo nevyužilo - namiesto koľají tam mohlo byť zregulované koryto potoka, po ktorom by cestujúcich vozili na pltiach. ? To by bola turistická atrakcia lepšia ako výťah na hrad!
supertajná informácia zvnútra DPB? ale veď cestujúci by to mohli zneužiť ?
Re #154004 PVo: ? za info, takže ju môžem znovu prilepiť naspäť
Re #154016 S499.1023: nemôže, tam si už obsadil miesto Svätopluk
Re #154017 no.ev.di.: tvrdili, že 20-30 rokov, takže predpokladám, že najneskôr v 2014 bude tunel opäť zavretý
za takmer 1,5 roka ten tunel už mohol byť 2x hotový! A keď po 1,5 roku tam zateká, tak asi dačo riadne odsrali.
Re #154016 S499.1023: Tam nechcem, moc vysoko, na kopci, sa tam našlapem ? ešte mi povedz, že podľa teba je normálne, že po 1,5 ročnej rekonštrukcii tunela do neho zateká pomaly ako pred ňou ? zaujímalo by ma, že na aký dlhý čas tá oprava má vydržať a za ako dlho ho budú musieť uzavrieť pre odfušovanú robotu.
1) Je to ten trolej, nie tá trolej
2) Pieskovala a tesnila sa klenba tunela, ale to, aby bola úplne utesnená proti zatekaniu, by bolo treba oveľa viac finančných prostriedkov a iného zhotoviteľa, než firmu bývalého čašníka Póora
To je všetko v poriadku, ja FN na Mickiewiczovej pomerne dobre poznám, ja sa pýtam, či Veľký Červený Hranol Rázsochy intenzívne staval? Lebo pokiaľ viem, tak tam sa pekne dlho nič nerobilo.
nuz, zaujimave je, ze na majstrovstva sveta v hokeji peniaze su... ale na to aby v HLAVNOM MESTE statu bola jedna naozaj aspon priemerna komplexna vseobecna nemocnica, na to peniaze nie su... smutne... aby sme nedopadli ako JAR, vlastne uz tak postupne dopadavame http://spravy.pravda.sk/sialeny-strajk-v-jar-odmietaju-pacientov-vyhadzuju-aj-rodiace-zeny-1fb-/sk_svet.asp?c=A100827_115352_sk_svet_p09
to co je na Mickiewiczovej, to ked uvidi nejaky sudny clovek zo zahranicia, tak si musi mysliet ze je niekde v Somalsku, nie v Europe, ani len Vychodnej Europe! a pritom tam pracuje spickova neurologia, jedina a spickova psychiatria v bratislave, chodia sa tam ucit medici, a to aj ZAHRANICNI, a to je uz naozaj MEDZINARODNA BLAMAZ ? ? ?
Vyskúšal som si dnes jazdu zrekonštruovaným tunelom - z Kapucínskej k PKO to trvalo 4 minúty. To je určite menej ako pred rekonštrukciou. Ale ináč sa tunel príliš nezmenil, študentky sediace predo mnou to zhodnotili jednou vetou:"Je tu menej hadíc..." Mysleli tým asi vodovodné potrubie, ktoré zmizlo pod zem.
Zopár čísel: obnova električkovej trate na Krížnej v dĺžke 1300 m vraj stála 3,5 mil eur, čiže výmena 800 metrového úseku koľají v tuneli mohla stáť okolo 2,2 mil eur. Na prekládku vodovodu prispela vodárenská spoločnosť sumou 3,5 mil eur. To je dohromady 5,7 mil eur. Do celkovej ceny rekonštrukcie tunela 8,3 mil eur (t.j. 250 miliónov v starých slov. korunách!) chýba ešte 2,6 milióna eur. Mám tomu rozumieť tak, že toľko stál kamerový systém a oprava únikových chodieb? Nie je to priveľa?
luky1
A čo také významné okrem obnovy koľají a troleje, prekládky vodovodu, vyčistenia chodieb a inštalácie kamier sa tam urobilo?
Rád sa nechám poučiť...