Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #153727:
Boh nam pomahaj... ?
Reply on: Petto #153732:
úplne stačí, Karosy a IK280 nemali cez 18m a stačili, netreba zbytočné dlhé klobásy ako MBCC a SOR, ktoré aj tak odvezú o možno 10 ľudí viac ako bežné klbáky, aj keď za MBCC by som ruku do ohňa nedal, tam je to podľa mňa vyrovnané s Ik435 a TAMBUS ho prekoná jednoznačne.
Reply on: TeBeCe #153731:
Bral by som Solaris 18 Urbino CNG, no lenže DPB ? . SOR NB18 CNG asi ako najhoršia alternatíva pre mňa (nás 😃 )
Reply on: no.ev.di. #153729:
ak to nie je fotomontáž, tu je nákres
http://www.tedom.lt/products_pictures/Tedom_C18G_BR.gif

Škoda len,že nie je dlhši , má iba 17,9 m pričom označenie je TEDOM 183 - tipoval som,že bude mať 18,3 m
Reply on: Petto #153730:
aj tak to vyhra citelis ?
Reply on: no.ev.di. #153729:
myslím si,že interierérovo bude kĺbový TEDOM robený podobne ako sú sólo vozy - t.j. s "antivandal " bočnicami . Ešte ma napadlo,ak bude každé mesto požadovať pri nákupe CNG vozov referencie na x vozov CNG ,tak SOR si nikdy neškrtne,lebo stále ich ešte veľa nevyrobil . Preto ak aj DPB vypíše tender na kĺbové CNG, nebude požadovať žiadne referencie iba najnižšiu cenu.
Reply on: Petto #153727:
krásavec ? ❤ ešte fotky z vnútra, vyskúšať to a ak sa to presadí a dakomu sa pohne na Slovensku rozum tak SOR má po ptákách ?
Reply on: Petto #153727:
a zabudol som na vraky z 3.DP v počte 41 ks , čiže 156 ks ( a či sa ešete neráta 2636 2x )
Reply on: no.ev.di. #153718:
zaujímavejšie je skor toto :
http://bus.tedom.cz/kloubovy-autobus-tedom.html

Sorry ak to už tu bolo ?

CNG Karos ak dobre rátam . 1.DP 39 + 10 krátkych , 2.DP 53 + 13 krátkych - čiže máme (mali sme ) 115 CNG Karos
Reply on: Trolleybus #153725:
3. napad, nerobit nic, lebo to je zbytocne.
Reply on: no.ev.di. #153716:


Ja by som mal skôr iný nápad. A síce nameisto L801 by som predĺžil linku Volanbusu Bešeň - Rajka buď do Čuňova, alebo až do Rusoviec s tým, že sa tam platilo aj v EUR a malo by to lepší cp.

2. nápad bol, že by DPB, alebo ŽSR zriadili regionálnu vlakovú dorpavu ŽST Petržalka - ŽSZT Rusovce - ŽST Rajka a späť.
nevedel by mi niekto povedať, že keď DPB kupuje vozidlá tak platí cenu aj s DPH alebo bez? Lebo vždy sa uvádzajú ceny bez DPH, tak by ma zaujímalo, či sa na súťaže pre DP nevzťahuje daňové zaťaženie, alebo áno.
Reply on: AAA #153722:
však hej, ale čo je to platné niekomu kto napr. mal vo vozovom parku Karosu ani nepamätá a údržba je už zaškolená a naučená na úplne iné dačo?! Teraz preto, že naši údržbári nevedia udržiavať Solaris alebo Mercedes tak sa tu budeme voziť v tom najlacnejšom lebo niekto je lenivý si robiť svoju robotu, alebo sa starať o to aby boli náhradné diely a kvalitné zaškolenie údržbárov a tiež aby boli náležite finančné ohodnotení?!
Reply on: no.ev.di. #153721:
Ak si si nevšimol referencia je najmä k motoru.
Reply on: 810zssk #153720:
však hej, ale ako mohol v roku 2005 DPB referovať dačo na Tedom keď prvý nám došiel až v roku 2008. Navyše tam je len písané, že mienia využiť možnosť testovania autobusu Tedom, čiže to nie je referencia na Tedom ale skôr to, že čo si DPB sľubuje od testovania Tedomu. Referencia je to, keď už mám niečo vo vozovom parku a na to referujem, že tak a tak sa to osvedčilo v premávke.
Reply on: no.ev.di. #153719:
Nezda sa ti asi zle. Mame celkovo 91 klbovych Karos, drviva vacsina z nich je CNG. Plus je tam este dost vela solo vozov (nezabudaj ze tie referencie su z roku 2005).
Na stránke Tedomu som našiel takéto hodnotenie z pohľadu DPB

http://test31.spravcewebu.cz/download/2/55/Bratislava.pdf

niektoré čísla tam sú inak zaujímavé (bludy, napr. neviem o tom,žeby sme mali 107 CNG Karos)
Tedom na teste v Nemecku!
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=7913

Za viac než desaťročie výroby dostal nejakú svoju šunku do Nemecka aj SOR, či žije iba z toho, že na Slovensku a inde vo východnom bloku sú lakomí investovať do kvality?
Reply on: TeBeCe #153714:
kix, to nemalo ísť tebe ale kecho-vi ?
Reply on: TeBeCe #153714:
napadlo ma to, že ak L801 má ísť cez Jarovce až k SND čo je 22km, tak radšej mohli spraviť úpravu trasy s tým, že by jazdila linka už do Bezenye (čiže by sa tie zbytočné km v meste presunuli na užitočnejší úsek), kde by ešte mohla pobrať nejakých Slovákov, takto sa to vzťahuje skoro iba na tých v Rajke ak tým z Bezenye nejde Volánbusz do Rajky. Meral som svoj návrh na Google Earth v trase od konca Bezenye, cez Rajku v pôvodnom návrhu, cez Čunovo a Rusovce s otočkou na parkovisku pred Obchodným domom kúsok od MiÚ Rusovce, vyšlo to na 14,11km. Stačilo by iba nastaviť odchody L801 tak, aby boli prestupy z 91 na 801 a opačne s čakaním cca 5min. Počas špičky prac. dní by nebolo treba prípoj riešiť nakoľko ide 91+191 každých 7-8min z Rusoviec a späť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement