Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #152848:
Magistrat aj DPB chceli povodne viest linku 82 obojsmerne po Viedenskej. Obojsmernu premavku MHD na jednosmernej komunikacii si nevedeli predstavit a tym aj stopli policajti.
Druhá vec je, ze Viedenska by mala byt pesou zonou bez parkovania a cyklotrasou vyznacenou podobne ako pod Devinskym hradom.
Reply on: luky133 #152847:
si si istý, že bolo vypísané VK? 😉 lebo si nepamätám, že by také niečo bolo vypísané pri "zájazdoch" ani pri nitrianskych dôchodcoch na 21tke...
Reply on: S499.1023 #152795:
tak dnes to potom bola určite fatamorgána vŕzgania v 4237 v 94ke pri zatáčaní z Mýtnej doprava na Vazovku ?
Re #152803 luky133: hučí poriadne, ale v tedome som sa neviezol, takže neviem porovnať...
Re #152815 no.ev.di.: tak s tým vzdelaním by si mohol bez problémov robiť predsedu predstavenstva ?
Reply on: no.ev.di. #152844:
koľko predstavení denne je v Aréne, že tam musí byť spojenie? ?
ad2, nezabudni, že #150745 ) "premavku linky MHD na Viedenskej ceste si mesto nezela, nakolko ide o skludnenu rekreacnu zonu" ? a navyše je to predsa už nové parkovisko...
Reply on: AAA #152846:
Prečo poukázať na toto? Stačí poukázať napr. na to, že bolo vypísané výberové konanie na prenájom autobusov (nehospodárne nakladanie s verejnými financiami) a popri kontrole tejto skutočnosti napr. zistia nedostatky aj inde. ?
Reply on: AAA #152845:
Oprava: A čo im napíšeš? Čítal som na imhd, že sa hovorí, že Solaris bol lacnejší ako SOR. Pokým to nemáš podložené a nebude vhodné tender použiť na predvolebný boj, tak ťa pošlú kade ľahšie a ak aj nie, tak pochybujem, že niečo zistia.
Reply on: no.ev.di. #152840:
A čo im napíšeš. Čítal som na imhd, že sa hovorí, že Solaris bol lacnejší ako SOR? Pokým to nemáš podložené a nebude vhodné tender použiť na predvolebný boj, tak ťa pošlú kade ľahšie a ak aj nie, tak pochybujem, že niečo zistia.
Reply on: TomJ #152843:
lenže háčik je v tom, že potrebuješ ľudí do Arény nielen doviezť ale aj odviezť a to nejde keď L50 po tom okruhu ukončí pri Auparku a bude pokračovať až po 5-7min, pričom cestujúci budú musieť vystúpiť, preto som zriadil L82 aby mohla robiť ten okruh bez prestávky a mohla odviezť ľudí k Aréne a z Arény, síce zachádzkou cez Aupark ale nebudú ľudia vystupovať.
Reply on: no.ev.di. #152842:
to hej... alebo by sa mohla predĺžiť 50ka po trase navrhovanej 82ky, neviem, prečo by museli byť pauzy len pri Slimáku, veď by sa tam točila normálne ako teraz, nie?
Reply on: TomJ #152841:
ide o to ešte, že koľko vozidiel by to požralo ?
Reply on: no.ev.di. #152834:
Nápad je to dosť dobrý, ale problém nie je len to šafko, ale aj to, že vraj na Viedenskej ceste nechcú MHD. Bolo to tu spomínané už dávnejšie. Takto by aspoň linka 82 mala zmysel, nie ako teraz. A tiež by sa ušetrili vzkm tým, že by do Auparku chodili vozy iba v časoch, kedy sú otvorené obchody, lebo sa mi zdá zbytočné, že teraz tam chodí 50ka aj o 5-tej ráno, kedy je všetko zatvorené.
Reply on: AAA #152838:
nuž dobre... potom ale prečo ešte nikto z tu diskutujúcich nepodal podnet, keď sa tu šíria také správy, že Solaris dával dobrú ponuku a že sa tu systematicky zvýhodňuje jeden výrobca, resp. sa robia tendre šité na mieru.
Reply on: Trolleybus #152837:
Ono by to šlo teoreticky aj bez L8 a síce takto : Spoje L8 včleniť do CP L9, keďže majú súbeh od Ružinova po zast. Poštová a potom dať do CP L3 v smere na Ružinov. Samozrejme by si to vyžadovalo poznámku v CP L9 : Od zastávky Poštová pokračuje ako L3 do Ružinova a pre spoje, ktoré by od Mariánskej šli do vozovne by bolo v CP L3 : Od zastávky Mariánska pokračuje ako L7 do Voz. Krasňany. Ono ten jeden list na zastávke s CP L8 nikoho nezabije a myslím, že by to bolo prehľadnejšie aj, lebo ľudia si tie piktogramy dakedy ani nečítajú, potom by sa len divili "a prečo to nejde ako L9 cez tunel, ale ako L3" a "prečo to nejde do Ružinova ale do Rače" dvakrát takto označovať linku je myslím na našich cestujúcich hardcore ? ale divím sa, že pri L80 si cestujúci počínajú súverénne.
Reply on: no.ev.di. #152835:
Ty náklady neplatíš, ale NKÚ nie je povinný začať na tvoj podnet kontrolu.
Reply on: no.ev.di. #152814:
Všetko je to ok, len som si neni istý či je dobré mať na Račianskej radiále jednu T3/T6 linku a jednu K2S linku. Ešte by som pripomenul, že z historického hľadiska by sa malo prehodiť číslovanie medzi linkami 1 6. linka 6 chodila z Karlovky do Petržky a takto by sa tam po niekoľkých rokoch symbolick vrátila linka 6. ☺ Čo sa týka L8 spoje idúce do vozovne by mali v cp poznámku, že ide po Kamenné nám a ďalej ako L7 po ŽST Vinohrady. V takom prípade by som ale tie spoje vyznačil v cp L7.
Reply on: 2xT3SUCS #152820:
Lebo mnohí vodiči sa mimo kabíny (a dakedy aj v nej) správate ako keby ste vyšli z kurzu etikety. ?
Reply on: AAA #152833:
A podnet na NKÚ môže podať len tak hocikto? Nie je náhodou potom časť nákladov toho konania na jeho účet bez ohľadu na to či konanie odhalilo nejakú nekalosť alebo nie?
Reply on: MatejBA #152830:
môže byť problém, ale možno by to šlo spraviť tak, žeby sa a-bus zaradil na Šafku na miesto električky, teda by šiel doľava, ibaže by trošku potiahol rovno a šuchol sa do vjazdu, ktorý používali a-busy pri zjazde zo Starého mostu. Ale oplatilo by sa to riešiť, lebo tento stav určite nebude na krátko. Preto L50 po Dostojevského a na Šafko obojsmerne by mala byť. A keďže som trdlo a pomýlil som sa, tak obchody otvárajú PO-PI o 10:00, cez víkendy už o 9:00 a supermarket o 9:00 celotýždenne. Takže uvažoval by som dva varianty časovej prevádzky L82.
A) pre zamestnancov Auparku
PO-PI : 8:00
SO-NE : 8:00
😎 na zač. otváracej doby
PO-PI : 8:45 (pre nákupu chtivých v Terne) alebo 9:45
SO-NE : 8:45
- jazdnú dobu Šafko - Aupark odhaduje tak na 11-13min a Aupark Šafko 6-8min, pričom otočka pri Auparku 2min aspoň, čiže dokopy jedno kolo minimálne 19min a maximálne 23min. Keby mala mať interval ako L50, teda nadväznosť pre pohodlný prestup, tak by musela mať 5 poradí. V tom prípade ale pri prestávkovaní vozidiel L50 a 82, by musela L95 mať presunuté výstupište na miesto nástupišťa a odchádzať okamžite podobne ako L98 pri OD Slimák s 2min na vyrovnanie meškania. Výhodou ešte danej L82 by bolo, žeby sa obnovila obsluha Viedenskej cesty MHDčkou, síce jednosmerne ale poslúžilo by to.
Reply on: no.ev.di. #152788:
mastná pokuta
Reply on: no.ev.di. #152831:
ked ratam vozy od roku 2000 (cize neratam karosy a ikarusy po zivotnosti) vychadza to takmer na polovicu vozoveho parku ? po karose(iveco) v pocte hned druhy vyrobca v poradi

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.