Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #152829:
to hej, ale mať každú pätinu od iného výrobcu to byť nem dobré. V BA sa nám to rysuje na prevahu SORu, a zvyšok nejak rozdelený medzi Mercedes, Citelis a Tedom (v počte do 50ks od každého výrobcu)
Reply on: no.ev.di. #152827:
Toto nie je zly napad 🙂 Za toto by som aj hlasoval. Len je problem, ako vyriesit odbocenie z nabrezia na Safko smere od Noveho Mosta.
Reply on: no.ev.di. #152828:
myslim ze 41 vozov (viac ako pätina vozoveho parku autobusov) je uz slusny pocet na jedno mesto
Reply on: ear4 #152826:
Solaris je proste niečo čo je nad chápanie nášho DP asi ? celkovo keď sa na to človek pozrie tak nikde sa na Slovensku nepodarilo Solarisu preraziť ? v BA im akurát jeden chrumkavý pixus spravil hanbu, v KE dodali 3kraťase, 3klbáky a 35ks 15m, toť vsjo. A až jeden kus v Prešove. O t-busoch Solaris na Slovensku môžme asi snívať jak tak vidím, pretože každého dopravcu na Slovensku láka iba ten lacný šunkový SOR ?
Nedá mi stále pokoj tá blbá trasa L50 a vznik L82, tak som dal dokopy takéto riešenie

L50 : ako pred výlukou Starého mosta, skrátená po Šafko, bez zmeny intervalu
L82 : Šafárikovo nám. - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - Aupark - Einsteinova - Nový most - Šafárikovo nám. a späť, zastávky : Šafárikovo nám., Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Aupark (výstupište aj nástupište), Nový most, Šafárikovo nám. (premávka od 9:00, nasadzovali by sa vozidlá, ktoré by končili na L37,80)

príp. by sa to dalo riešiť tak, že L50 by od 9:00 pokračovala od Šafka ďalej po tej trase, to by ale museli šoféri pauzovať iba na OD Slimák čo neviem či by nebola až moc dlhá jazdná doba bez prestávky, takže skôr asi to delenie na L50 a 82.
teda ak to je pravda, ze stoja solarisy bezdovodne v depe, to je naozaj uz vrchol drzosti a sialenosti! to je naozaj neuveritelne, ze 5 spickovych NP vozidiel nie je v premavke!
Reply on: 2xT3SUCS #152812:
Láskavo by si mohol prestať urážať! Obviňovanie ľudí, ktoré je vymyslené a neopodstatnené hraničí prinajmenšom s tvojou etikou a netiketou. A to už nespomínam, že to môžem považovať ako urážku na cti čo je priestupok proti občianskemu spolunažívaniu z výškou pokuty až do 33€... Je fakt úbohé si myslieť, že človek ako ja, ktorý založil nedávno web o problémoch Bratislavy, ktorý bojuje s veternými mlynmi (magistrát, miestne úrady, firmy pôsobiace v Bratislave) poškodzuje majetok mesta a dopravnej spoločnosti. Viac k tomu nemám ani čo povedať, ale takéto príspevky prízemného charakteru mierené na moju osobnosť ma dokážu poriadne naštvať.
Reply on: Mike #152823:
presne si vystihol, prečo táto krajina (a teda ani jej hlavné mesto) nikdy nebude normálna... ?
Reply on: 2xT3SUCS #152822:
to sú tie tri bodky... ak však u nás vyhrá Ftáčnik, zasa sa nič nezmení... (aj keď priamo nebude Smer, bude sSmer nepriamo, ale vládu máme "modrú" zasa nepôjde nič do BA...)
Reply on: Mike #152821:
k posledným vetám: o čo stávka, že sa nič nezmení? ?
Reply on: Grunty #152810:
To je nejaký podivný kšeft ten prenájom, lebo DPB má momentálne stopnuté všetky kapitálové výdavky, viď rekonštrukcia Kížna, ak sa to odsúhlasí, tak faktúry sa dodávateľovi zaplatia budúci rok...
Eurofondy nie su všeliek... majú presne nastavené kritéria na čo sa dajú čerpať tie peniaze... cez operačný program životné prostredie vedia nakupovať nové cng a t-busy menšie mestá, tu BA nie je oprávnený žiadateľ. Pre BA je nastavený operačný program bratislavský kraj (a tu je lautr jedno koľko máme HDP európskej únie).. no a v rámci neho sa môže uchádzať o peniaze na inovácie jestvujúcich technológií, zlepšenie parametrov, v prípade t-bus tratí o prepojenie, spojenie.. nike nie sú spomenuté nové trate či tbus či el. nie to ešte nové vozidlá.... dva busy na rajku idú cez operačnýv program cezhraničná spolupráca...
Dôvod je jednoduchý: operačné programy, oprávnených žiadateľov a ostatné podmienky zostavoval riadiaci orgán pre čerpanie eurofondov, čo je u nás MVRR, doplnok: za bývalej vlády bolo pod vedením SNS...

ˇano a všade na západe investuje do chodu hlavného mesta, ako výkladnej skirne, vrátane rozvoja verjnej dopravy, prispieva aj štát...u nás keďže vláda bola SNS - HZDS - SMER a mesto bolo presne opačne, nešlo sem ani to, čo by malo a nie nejaké centy naviac.. teraz as to má zmeniť... avšak ak voľby u nás vyhrá Ftáčnik...
Reply on: no.ev.di. #152817:
kým budeme voziť osadenstvo uvedenej jaskyne (a nič nenasvedčuje, že nebudeme najbližších 176 rokov), nemá zmysel ponúkať čokoľvek kvalitné... ?
Reply on: luky133 #152798:
Spomína sa tam aj tá nitrianska firma. Nevadí, že DPB iMHD ignoruje, v tom prípade je to potrebné do každého článku napísať.

Pri takomto prístupe sa s nimi ani nové vedenie DPB nebude baviť, keď pôjdu záhradníkovci do hája.

Ale hlavne, rád by som dával články z iMHD do www.vybrali.sme.sk (lebo môj hlas dam má dosť vysokú "hodnotu"). Článok na titulke = + pár tisíc návštevníkov navyše. Ale nebudem hlasovať za takéto polotovary...
Reply on: no.ev.di. #152815:
pretlač sa cez SaS, bojuj a nevzdávaj..! ?
Reply on: 2xT3SUCS #152812:
ale čoby, v 3540 hneď za kabínou šoféra ako je dvojsedadlo už dakto spravil dieru do obloženia a umní údržbári, tam prinitovali kus obloženia zo starej Karosy ? Do toho interiéru by si mohol vyrývať kresby jak v jaskyni Cro-Magnon ?
Reply on: Grunty #152810:
ešte šťastie, že EU nehodnotí tvoje písanie. by sme neboli kritizovaní, rovno by nás odstrihli...?
PS: nepíš, preboha, do EU!!! ?
Reply on: 2xT3SUCS #152811:
"zamestnaj sa v DPB" - bez dopravného vzdelania, iba s geodetickou strednou a s argumentom "som fanda MHD" - to keby som s týmto pochodil tak zhlnem kefu aj so šnúrkou na rúčke ?
P.S.: Bol som s tým v DPB a ešte budem a snáď sa to podarí uzavrieť ale preto som to napísal sem aby sa k tomu vyjadrili ľudia čo majú MHD radi a rozumejú jej a nie babky demokratky čo robia nájazdy na LIDL, Kaufland a potom grupa čo chce mať spojenie odvšadiaľ všade. Preto sa radšej konfrontovať s dopravnými maniakmi a nie s nákupnými.
Reply on: Trolleybus #152794:
dikes ? ešte som skúšal prepočítať koľko poradí by ktoré varianty zhltli, všetko sa to pohybovalo v rozpätí 81-83 súprav v rannej špičke. Pôvodne v tom A) návrhu, boli K2 navrhované na L3,6 a 7 a sólo T na 8, ale keďže to s K2 vychádzalo až na 31ks ráno a 34 poobede(!), tak som navrhol K2 iba na L3 (15/16 vozidiel), L6 (5/6 voz.), a L8 (7 voz.) čo dokopy dalo 27 vozidiel ráno a mimo rannej špičky 22 a cez víkendy iba 15 vozidiel. Síce by si asi tak 8 Kačíc denne postálo vo vozovni ale mohli by kľudne chodiť ako ZV do Ružinova, Karlovky, na Hl.st. a jedna čakať v Krasňanoch. Na Hl.st. by nahradila to sólo T3 čo tam stojí, takže by nešlo žiadne ZV krátke ? Tie 😎 a C) návrhy som vypracoval lebo sa tu kvílilo za L5 v pôvodnej trase alebo aspoň po nejakej linke z Rače do KV, príp. až do Dúbravky. Ja osobne nepovažujem za tragédiu ak po 10-20min ceste z Račianskej radiály cestujúci prestúpi na Račianskom mýte, príp. ešte ďalej v centre (čo je 5-8min cesty) na inú linku, pričom pri prestupoch v Petržalke sa cestuje aj takto, že cestujúci prestupuje aj po 5-7min jazdy, avšak Petržalku je ťažšie obslúžiť než Račiansku, ale aj tam platí, že menej liniek, kratšie intervaly a prehľadnejší systém.
Reply on: no.ev.di. #152761:
už je "pravicová" vláda, už bude poriadok...
?
Reply on: luky133 #152771:
"vkusnosť" je výlučne individuálna. skôr tipujem, že sa ti horšie čmára, reže, vyrýva a čojaviemešte aké techniky máš ty a tvoji kumpáni... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.