Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peto02 #152437:
Sorry za blbu otazku, ale kde ma 83 podjazd pri Tescu? 😃 Akosi si neviem ziaden vybavit, co je ciastocne sposobene tym ze nou velmi nejazdim..
Reply on: Peto02 #152437:
Ale vsak to je bonus navyse ? "V cene listka maju zakaznici vo vsetkych nizkopodlaznych vozidlach moznost si nechat umyt topanky a nohy priamo pocas jazdy" ?
Reply on: 810zssk #152406:
Hej hej, aj ja som si vsimol ten bazen 🙂 No inak na zastavke Tesco Lamac sa rozpravali dvaja vodici DPB. Jeden sa pytal druheho ci mal sluzbu pocas tej burky. Tak ten druhy ze ano, najprv ze padla jedna kvapka, potom druha a zrazu sa to spustilo. Mal 83-jku a ze ten podjazd pri Tescu bol zaplneny po pas vody. Ze tam boli uviaznute tri auta a nedalo sa prejst. Nechcel tam cuvat a tak vystupil von, potlacili s dalsimi vodicmi jedno auto co bolo v strede cesty, nastartoval novy SOR a pomalicky s "malou dusickou" presiel. Vyska vody ze bola akurat po kolesa a ze uz sa roztekala aj po podlahe.
Reply on: luky133 #152425:


Za mojich studentskych cias sa elektrickove trate opravovali v noci. Robilo sa kazdy den - od 20:00 do 6:00. My brigadnici sme za celonocnu smenu dostavali rano 100 korun na ruku, co bol vtedy celkom slusny peniaz. Ked o 0:30 presla posledna elektricka, nastupili robotnici-profici, ktori boli schopni do prvej rannej elektricky vymenit 100-metrovy usek kolajnic...
Reply on: MatejBA #152427:
ohladne odidenia by som rozlisoval dojmy a pojmy...
Reply on: 810zssk #152432:
Hlavne tá trasa cez Štefánikovu a Nám. SNP je skvelá. Kiežby sa tak podarilo obnoviť električkovú trať na Štefánikovej. Potom by z Petržalky bolo vynikajúce spojenie električkou na Hodžko, SAV a Hlavnú stanicu ☺
Mam jednu otazocku ohladom cestovnych listkov.

Vcera s ami stala jedna zvlastna vec. Isiel som z Tesco Lamac domov do Ruzinova. Takze som nasadol o 12:32 do 63-jky Solaris c.1217, cez zadne dvere, oznacil si 70 centovy listok a sadol. Ked sa uz autobus pohol, tak som zistil ze listok sice je oznaceny ale nieje na nom nic vidno ?

Otazka teda znie co by sa mi mohlo stat, keby do autobusu nastupili aj revizori a zacali by ma kontrolovat?

Ak by som si ten listok oznacil druhy krat inde, tak to zanecha dalsie stopy a tak by mi teoreticky mohli tvrdit ze som pouzil ten listok 2x. Najhorise na tombolo to, ze som na Trnavskom myte prestupoval do 201-tky a tam by som uz revizorom tazko vysvetloval, ze kde som nastupil a ktory oznacovac to bol...
Reply on: no.ev.di. #152431:
Osobne si myslim ze stanica (ak bude) bude bez NAD.. ale zrovna vcera som nad tym dumal a riesil by som to takto: http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&oe=UTF8&msa=0&msid=113024348793648765809.00048c31cff71abefb7d3

Obe linky so SORkami..
Reply on: MatejBA #152427:
ešte ostáva aby pri rekonštrukciách pohli riťami a bude všetko super. Nabudúci rok by sa už mohla rekonštruovať aj trať na Hlavnú stanicu a NAD bude úplne easy myslím, lebo postačí viesť dve X-ky, jednu v trase Hl.st. - Štefanovičova - Radlinského - Kollárovo nám. - Mýtna - Štefanovičova - Hl.st. (sólo busy v int. 8//15) a druhú v trase Hl.st. - Štefanovičova - Mýtna - Vazovova - Radlinského - Štefanovičova - Hl.st. ( klbáky 8//15)
Čo bude teraz vlastne historickým vozidlom 4507 alebo 1512?
Reply on: Petto #152422:
Pokial viem tak vždy sa tie transparenty z vyradených vozov odmotovali. ?
Reply on: luky133 #152425:
neverim! ? Ako odisiel zahradnik tak sa asi zrusilo pravidlo §opravatrativnocijeneefektivna
Reply on: ufo #152388:
"a keď ti vadí fúkanie klímy, navštív lekára." Ten ti vysvetlí, že nie si sám a že to je žiadna choroba, veľa ľudí je citlivých na prúd chladného vzduchu.
Ináč oblúk pri Riviére je už opravený. Nakoľko si nemohli dovoliť vylúčiť električkovú dopravu na ďalšom úseku opravu robili posledné dve noci. Počujete správe, DPB opravoval trať aj v noci.... ?
Reply on: Martin Fundárek #152423:
je to tak, ale jedna vec je, že CP nie sú nijak ovplyvnené tým čo my píšeme na DF, takisto ako nie je ani ovplyvnený článok o výluke. Preto písať len o tom čo je mimo prevádzky nie je na mieste. Potom ľudia keď si to prečítajú majú z toho katastrofický scénár, pričom DPB už urobil zmeny aby spohodlnil prestupovanie, zaviedol náhradnú dopravu a aj posilnil ostávajúce električkové linky.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #152385:
Keby mali novinári každú informáciu, ktorú dostanú z TASR, SITA, ČTK, či oficiálne ako tlačovú správu od DPB, ZSSK a podobných, priamo z cestovných poriadkov či z internetových diskusií zahltených kadejakým balastom, asi by toho veľa nenapísali. (Iné je, ak robí novinár rozhovor s niekým, o kom je známe, že tára dve na tri - tu je overovanie z iných zdrojov namieste.)
Reply on: PVo #152400:
ja len dufam , ze odmontuju ten BIG velky celny transparent BUSE z 2406, bolo by ho skoda
Reply on: 810zssk #152419:
šiel som, nezdá sa mi to byť také zlé na to, že z akej doby ten autobus je. A je dosť na hanbu, že v novej SORke bez klímy je tak isto jak v nejakej 15-18 ročnej rárohe

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.