Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.
V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.
Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?
Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.
P.S. Nie som ziadna vazba, ale vydrzal som v Doboji (42.727 N, 18.092 E) posledneho jula minuly rok stopovat 100 minut. Teplota vzduchu bola 43 'C v tieni a ja som stopoval na slnku. Vypil som vyse litra vody, pekne mi z toho zacinalo hrabat, ale prezil som
Este k elektrickam z "Generalne riesenie MHD v Bratislave 04/1969". Vela usekov v meste bolo riesenych podpovrchovo,
Z Hlavnej stanice mala viest vetva na Brnensku ulicu tunelom a nezasahovala do koridoru zeleznic.
V suchej saune hore je teplota vzduchu okolo 100 'C a predsa to nejaky cas vydrzis. Uchladis to totiz odparovanim potu. Ovsem zasoby tekutin v tvojom tele na vyrobu potu sa pomerne rychlo v takej teplote vycerpaju a potom nastupuje prehriatie. Cize cele to je o tom, kolko mas vody. A v druhom slede este aj otazka, kolko stracas soli.
"Pekár poukazuje aj na džentlmenskú dohodu medzi KDH a SDKÚ z minulosti, keď jedna strana kandidovala v Bratislave župana a druhá primátora. V novembrových župných voľbách KDH podporilo kandidáta SDKÚ Pavla Freša, v posledných komunálnych voľbách zasa SDKÚ Ďurkovského. „Mali by sme sa vedieť podeliť," vraví Pekár aj o nastávajúcich voľbách."
- Ja súhlasím s Pekárom (KDH). ? Primátora by mala navrhnúť druhá najsilnejšia nedebilná strana, teda SaS.
_____________
Der Tramwaytag 2010 sa uskutoční 11.09.2010 v Betriebsbahnhof Hernals.
1.) Myslel som si, ze si mi dal odkaz na nejaku biologiu (co by sa mi aj zislo) a nie o klime do aut ?
2.) Tak je jasne, ze nejaku dobu vydrzis (napr. dokazes aj na asi sekundu dat ruku to 500°C olova a nebudes mat popaleniny (ked mas mokru ruku)), ale keby v autobuse bolo cely den 60+°C tak urcite by si mal nejake zdravotne problemy (presne ako opacny extrem, ked mas -60°C tak mozes mat tazke omrzliny). A v aute nikdy nedostanes 40°C a viac pokial sa hybe a mas otvorene okno (a prudi vzduch), detto v buse
3.) Musim sa ospravedlnit, trepol som blbost - uz pri 42°C (ked je tolko v tele napr pri tazkej viralnej chorobe) sa denaturuju ludske bielkoviny.
No už len na 196 su klimatizované vozidlá ? ? ? . Tam nebolo pokiaľ viem stále žiadne vozidlo s chladením. Dotyčný,ktorý poskytuje informácie pre hovorcu Kaveckého sa do toho vyzná asi tak ako ja do kvantovej fyziky.
Nie som z Petržalky. Využívam L 93, 94 .
Ak si vodič a máš kabíno bez klimatizácie ti teda vobec nezávidím. Ja beriem, že niektorí ľudia možu byť náchylný ale ani klimatizácia nemože byť problém ak je využívaná rozumne. Napr. v SORoch nie je spravená zrovna najvhodnejšie tie dva fukary chladného vzduchu. Ak stojí niekto priamo podtým a prechladne ani sa čudovať nebudem.
To, že je vonku 62 stupňov, neznamená to, že tovje telo je kompletne prehriate na teplotu 62 stupňov. Organizmus má aj určité termoregulačné mechanizmy. Doporučujem ti štúdium tohto odkazu: http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=673054
R.A.T.P.
Tu je planovana siet metra z roku 1988 - vysledny stav - rozvoj mesta vo vlastnych hraniciach (370 km stvorcovych). Elektricky
boli dla tohoto planu uplne zrusene (k roku 2050), ale trolejbusy
mali velmi velku planovanu siet.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6896&mode=view) + legenda (http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6895&mode=view).
Podla tohoto planu sa zacala siet metra v roku 1989 budovat.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6643&mode=view).
Tu vidno aj plany na rozsirovanie siete tram po sprevadzkovani prveho useku metra:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6743&mode=view).
K roku 2030 je tram siet minimalna:
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6881&mode=view)
a k roku 2050 uplne zrusena
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6882&mode=view).
Tu je zase plan rozvoja metra z roku 2000 myslim,
stav siete MHD k roku 2030 a tram su v sucastnych dimenziach bez rusenia.
V sucastnosti po zmene uzemneho planu, mesto "slape"
podla tejto rozvojovej linie: A - metro,
B - Mestska zeleznicna rychlodraha.
(http://www.metroweb.cz/diskuze/download/file.php?id=6820&mode=view).
Aj ked mesto presadzuje provizornu tram do Petrzalky - ktora ma ale byt "konvertovana" na mestsky vlak po sprevadzkovani
zeleznicneho tunela pod Dunajom.
Off topic:
Osobne si myslim, ze kym sa sprevadzkuje nosny system MHD, tak planov na riesenie pribudne este "mrte" vela ?
Tolko ku kratkej historii rozvoja kolajovej MHD v BA.
R.A.T.P.