V jednom príspevku si písal, že 1000m verzia KT8 sa riešila verziou KT8A5 a v ďaľšom, že nebola možnosť dať hnací podvozok pod kĺb... Tak aké riešenie bola teda tá KT8A5 a kde bol skutočný problém a vymslený problém?
Napisal si, ze pri castom otvarani dveri je "prpblematicky ucinna" - ja tvrdim, ze to co si napisal je blud, co je dokladovane praktickou prevadzkou o.i. v Bratislave.
Uvažovalo, keďže odfláknuté EMU89.0 už vtedy držali pokope len silou vole. Z hľadiska zvršku samozrejme električka po železničnej trati premávať može, záleží len na profile kolies a rozkolí. Električka nemože jazdiť po železničnej trati z hľadiska predpisového ale to by sa riešilo preklasifikovaním TEŽ na dráhu električkovú. Kvoli nemožnosti upraviť KT8 na metrový rozchod sa zvažovala aj prestavba TEŽ na normálny rozchod.
Už, keď poriadne, tak ja by robil "naprieky", to znamená, že ak by som pustil klímu a "cestujúca verejnosť" by otvárala okná, tak ja by som ešte poriadne prikúril, aj keď "by sa to nemalo"
Čaute, aj, keď viem, že je to dosť od veci, ale ak čírou náhodou pôjde do Prahy, alebo nebodaj v Prahe býva, mohol by mi nahrať signalizáciu zatvárania dverí a panel ovládania dverí u vodiča v najnovšej električke Škoda 15T ForCity Praha Ďakujem
Na TEŽ sa o tom aj uvažovalo? Síce som zvršok TEŽ nikdy nejak neskúmal, ale pokiaľ viem, obyčajná električka nemôže premávať po železničnej trati a TEŽ je v podstate železnicou.
Vykladáš nezmysly. Ďalší potenciálni odberatelia v ČSSR boli Liberec a TEŽ. Problém prejazdného profilu neexistoval, ten bol vopred riešený variantom KT8A5.
Podstatou problému aplikácie KT8X5 na menší než metrový rozchod bola vtedy technická nemožnosť umiestniť HNACÍ podvozok menšieho rozchodu pod kĺb.
hlavne sa ľudia musia naučiť, že sa nemajú otvárať okná. Inak klíma so zatvorenými oknami je napr. u budapeštianskych Volv veľmi účinná. Do BA jazdiť nemusím, aby som sa tam naučil niečo, čo dávno viem. Len som sa snažil uviesť, prečo nie je problém klímy taký čiernobiely. Zbožňujem, keď sa z príspevku vypichne jedna vec.
OFF TOPIC
Re #152143 Mike: ako zamestnanec Rádioterapeutického oddelenia (ľudovo povedané onkológie) ťa upozorňujem, že pred pojmom rakovina dnes dávame prednosť pojmu zhubný nádor. Ale teraz vážne: neviem, koho týmto slovom označuješ, ale každý tretí človek ju aspoň raz za život dostane. Máš preto obrovskú šancu, že medzi nimi budeš aj ty. Akonáhle sa to stane, budeš prehodnocovať svoj život ostošesť, uvedomíš si, že vlastne vôbec nevieš, či si smieš dovoliť plánovať niečo dlhodobé, budeš mať strach z každého kontrolného CT a každého odberu krvi, budeš sa hanbiť za vypadané vlasy, chlpy a obočie (pri CHT) alebo za fixkou pokreslené a nerovnomerne opálené telo (pri RT)... Takže buď taký láskavý a neoznačuj žiadnych ľudí, akokoľvek nesympatickí by boli, slovom rakovina, ty sopliak zas.raný!
TOPIC ON
Inac, ak sa nepletiem, tak jediny dovod preco KT8 nebola na 1000mm bol ten, ze jediny odberatel v tej dobe Bratislava ju nemohol pouzit koli prejazdnemu profilu (cela su kapanek ine kto ju pozna nez napr u T6). Podvozky nema problema, cela bystacilo bohate mat ako na T6, cize by boli vynechane predne lave dvere, eventualne by tam bolo vyklapacie jednokridlo (RT6) a bolo by po probleme. Ale nam je to aj tak jedno, T6 boli posledne novododane typy vozov do BA, a tym sa uzatvorila historia "modernizacie" elektriciek v BA natrvalo.
klidek okrem dovodu lenivosti moc problemov by vo vyvoji by nebolo.....ale ide len o zartik, som nahodou na nu narazil pri prezerani, ze brno lakuje jak my..od strechy po podvozok CERVENO... co bude na nej, som zvedavy docela by ma dorazilo LBC-Brno ale skor to vydim na nejaku CVR
V civilizovanom svete okná označia informáciou o znížení účinnosti klimatizácie. Ale v DPB nie, lebo zamestnanci by potom stratili jednu z možností, prečo p*****ť na cestujúcich.
ani to nepomôže, rovno vymlátiť ? v SORke bez klímy ani to vetranie nepomôže. Ono aj keď sa cez tie vetračky dostane vzduch z vonka, tak nič nepomôže lebo vozidlo samo o sebe je tak prehriate a hreje jak pec. Síce všetky vozidlá sú vyhriate keď sú na slnku, ale SORky sa mi zdajú byť viac a ešte aj otrasne dusno v nich je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
no.ev.di.