ja to poznam ,viem ze to tak bolo. Ale co za debila to tak navrhne , som mal na mysli . Napada ma aj, ze uz moze byt problem dat "dobry" preklad 4 a 12 cez vikend t.j. kazdych 10 minut daco smerom do karlovky, ale kedze L1 a L4 + L2 maju preklad pri Poluse, a nasledne sa robi preklad L1 s L12 od chatama spolu s L5 a zakomponovat do toho este aj preklad L4 a L12 na nabrezi bude asi problem , skusim to zajtra poriesit
ako? no proste tak, ako to tam uvidíš keď po nábreží budú premávať L4+12+17, pozrieš na CP,príp. si môžeš na vlastnej koži odskúšať koľko budeš čakať, keď pustíš duo 4+12 behom 3min
Ja mam BMW a ked si nastavim minimum, tak to chladi ako v mraznicke. Takze tomu neverim, ze ochladi vzduch na rozdiel 6 stupnov od vonkajsej teploty. Mam to odskusane.
mne je z toho na grc... však ledva strelili jeden gól v celom play-off... keby rozhodca poslal do prdele Iniestu za simulovnie a nevylúčil Heitingu, ktorý sa ho ani nedotkol, tak by Španieli vieš čo oslavovali... Najspravodlivejšie by bolo keby hrali finále Nemci s Uruguajom, bohužiaľ hrali iba o bronz. Uruguaju som držal lebo sa z nenápadného tímu nakoniec stal jediný dôstojný zástupca Južnej Ameriky, ktorý hrdlo bojoval v každom zápase do posledného dychu. Ale aj Holanďania nehrali na 100% čisto. By ma zaujímalo, odkedy si hráči osvojili simulovanie a sprosté správanie na ihrisku. To sa ani trochu nehanbia, že sú v TV, milióny ľudí ich sledujú, a im nerobí vôbec problém vystupovať ako somári, hlavne keď vedia, že ich herecké výkony budú ešte aspoň 100x na nete v spomalenom zábere a v TV detto...
1) BMW není celý svět.
2) Že to má BMW neznamená, že je to evropská norma pro vozidla VHD, jak jsi tvrdil.
3) Climatronic je obchodní značka skupiny VW a tuto stupidní vlastnost (jízda 400 km v kuse v teplotě 32 stupňů fakt NENÍ v pořádku) nemá. Zkoušel jsem kvůli tobě dva VW a dva Citroeny.
4) Vždycky jsem chtěl bavoráka, už nikdy.
5) Zítra si ještě něco ověřím.
Ja vobec nehovorim o pocte spojov, ale o intervale. Aby som na zastavke nestepoval 20 minut, lebo mi ide 8cka a potom po 18 minutach naraz 9 a 14ka (napriklad).
dobre vieme, že električky nejazdia v sedle tak ohromne vyťažené... Čiže keby bol na L8/9/14 interval 20min, dokopy interval 6-7min ako cez víkend, tak by to vôbec nebolelo, ibaže by bol sprostý interval. Preto nepoznám racionálny dôvod (aj napr. pre prípad výluk), pre ktorý by sme na našej minisieti mali mať po 3 električkové linky na každej radiále.
Re #151817 810zssk: Tak koľko spojov do hodiny by malo podľa teba jazdiť do Rače? V tom prípade ak je nárok na električkové linky väčší, tak je jasné, že pri jednotnom intervale je dosť náročné, tento problém rozdielneho dopytu po kapacite na električkových radiálach riešiť. Iba ak tak rozdielnym intervalom 3 a 6min, 4 a 8min, 5 a 10min, 6 a 12min, 7-8 a 15min.
Volal jsem teď do autorizovaného servisu BMW a potvrdili mi, že automatická klimatizace sníží teplotu maximálně o 6 stupňů. V manuálu k automobilu se o tom samém píše taky. Vím to již delší dobu a dál se o tom prostě přít nehodlám.
- Z Mileticovej na Zahradnicku sa odbocit neda (vynimkou je jazda od Prievozskej na Mileticovu, ale to sa X14 netyka)
- Idealne by bolo mat uvedene aj zastavky za priebeznou konecnou, cize napr. 7 by mala v CP na Vazovovej smer mesto zastavky az po Florianske namestie a od Americkeho namestia by zas pisala zastavky az po Racu. Ale neviem ci to technicky ide..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto