810 neboli nikdy plesnivé? 852 a 853 sa modernizovali u ČD na 854, k nám sa prečo nedostali 852/853? v ČR sú napr. v prevádzke ešte nejaké 850 a 851 aspoň čo hovorí reportáž na vlaky.net. Mimochodom načo nám sú dobré Bobiny?! Však mladšie Cecily posielame do Poľska a vymieňame Pantografy za staré šunky? ?
Presne, vsetko je uz davno namontovane. Ale to je mozne len v BA. V inych statoch,alebo aj mestach na Slovensku su radi, ked im pride nejaky autobus a hned je v premavke, lenze tu sa hraju rozne zakulisne hry.
Mozno aj skor. Vsak vedeli, ze od mesta nedostanu peniaze uz vo februari, ked zacali chodit postupne to MBCC na zlate piesky. Takze vybavovanie uveru im trva uz 4 mesiace. A ked uz vybavuju ten uver, tak nechapem, preco rovno uz aj s tzmi 15ks co su este na Tuhovskom poli. Podla mna to vsetko smeruje ku komunalnym volbam. Budu sa teraz 2 mesiace vyhovarat, ze sa stale nedohodli s bankou na poskytnuti uveru.
To fakt? a čo sa stalo,že takú "novotinu" poslali aj na západ? Už to nie je na východe a strede dosť dobré? Mimochodom v Dubnici n. Váhom stojí stále 14ks 850 a 851, čo sú pohodlnejšie motoráky a rýchlejšie ako 810 až 813. Neviem prečo ŽOS už modernizujú na tretí typ rad 810 než by sa chytili tých opustených 850 a 851 a vdýchli in život aby to robilo Os vlaky na trati 160,172,173,181,191,193 a 194 a inde kde by sa hodili. Rušne 750-754 by sa dali využiť na nákladné vlaky alebo ako záloha, príp. na iné vlaky.
presne! už vyše dva mesiace mjaú všetky kapacity, a o niečo kratšie už aj všetkých 40 soriek ev. č., ečv, techničák, poistku, komplet tarifný systém, samohasiace a samotankovacie zariadenia a neviem čo všetko ešte, teda sú úplne hotové do premávky, ale nie sú zaplatené Keď nevadilo výrobcovi/dodávateľovi, že si doteraz DPB, a. s. prispôsobil podľa potreby a vybavil všetky formality, teraz mu "vadí", keby opustili brány dpb a vstúpila by do nich noha vlčáka?
A navyše, pokiaľ viem, dosť veľa investičných peňazí a iných nákladov určených na opravy vozidiel boli presunuté práve do položky na nákup kapacity a sorov... tak keby mali povedzme pár eur na konte tak nech zaplatia najprv napr za 4 vozy a tie nech pustia von, zvyšok by sa potom zaplatil z úveru. Aj s ohľadom na ďalšie servisovanie a prehliadky by nebolo odveci zaraďovať vozy do premávky postupne...
Moje slovné spojenie "prirodzené tendencie" neznamená, že tam nemuseli nutne niečo rozobrať. Netuším koľko vozov sa tam vystriedalo dokopy za 3 roky, Ty ako obyvateľ to asi budeš vedieť lepšie?, pokiaľ viem v rámci turnusu tam chodí počas dňa jeden vagón.
Ale K Tvojej otázke: keďže v ňom spáva sprievodca aj s osádkou v noci a aj s miestnou "sbs" (alebo minimálne s pohotovosťou SBS) tak dochádza iba zriedkavo k poškodeniu alebo odcudzeniu nejakých drobných častí.
Podla mna tie mercedesy musia byt zaplatene, ved by im ich nedali bez zaplatenia. Ak ano, tak potom im mohli dat aj tych zvysnych 15ks. Sory, to chapem, nemali ich kde parkovat, a maju navyse dobre vztahy s JT
tak kašľať na historičáky od DPB, keď to odmietajú označiť a spolupracovať s akciou na Rendez, resp. na tie dva dni obstarať brigádnikov, ktorí by letáky s info o akcií na Východnom rozdávali. Organizátori aj tak rok čo rok vypravujú cez víkend mimoriadne historické vlaky bezplatne z Hl.st na Východné a späť. Keďže na Hl.st. nie je problém sa dostať od žiadnej m.č. tak nevidím problém.
ale to nie je možné,že už v júli, však to nie je možné aby tak rýchlo nainštalovali tarifný a informačný systém do vozidiel ? predsa to má trvať 6-8 mesiacov ?
no.ev.di.