Reply on: Peto3700 #150148:
Verím, že prekládka vysokotlakového vodovodného potrubia je zložitá a nákladná vec, ale čo má spoločné s MHD? Dúfam, že na ňu neboli použité peniaze určené pôvodne na rozvoj MHD v meste, tak ako to bolo v prípade pavilónu opíc ...
Suma sumárum, prínos pre dopravu je vo výmene koľajníc a v inštalácii bezpečnostného kamerového systému. Dosť málo za viac ako 8 mil. eur, nemyslíte?
vlado13
ako potom možno vysvetliť, že plavebná výška pod Starým mostom sa za posledných 25 rokov znížila a že hlavná prúdnica sa presunula z pravej strany na ľavú? nebolo to náhodou tým, že riečny prúd dlhodobo ukladal vo svojej trase geomateriál, ktorý odplavil nad Ba?
veľmi dávno som počul, že prehlbovaním koryta takých riek ako Dunaj sa zasahuje do režimu podzemných vôd, možno aj toto zohralo nejakú úlohu v postupnom útlme bagrovania,
ak by odplavovanie spodných vrstiev z dna sa prejavilo tak 5 cm za rok, potom by sme asi museli riešiť piliere Starého mosta už pred cca 10 rokmi,
ak by sme boli veľkí frajeri a chceli urobiť niečo významné, mohli by sme koryto pod Starým mostom vybetónovať, zabránili by sme odplavovaniu, aj by sme zabezpečili plavebnú výšku podľa požiadaviek Dunajskej komisie,
ako hovoriaisté politické kruhy, aj by sme zabojovali proti kríze ?