Reply on: Mike #149896:
tak hotovo, snáď tam už nič nebude alebo žeby Bajkalská už nebola stanica ale iba zastávka?ak má imhd záujem o historický vývoj za posledný mesiac, môže uploadovať schémy
24.4.(128+129)- http://tragacik.wz.cz/20100424.png
10.5.(zrušenie 184)- http://tragacik.wz.cz/20100510.png
15.5.(most)- http://tragacik.wz.cz/20100515.png
17.5.(pribinova)- http://tragacik.wz.cz/20100517.png
31.5.(zochova+komárovská)- http://tragacik.wz.cz/20100531.png
Martin Fundárek
Linka 11 mala od začiatku premávky 11 poradí v špičke a 6 v sedle. Od 1.5.1982 už premávalo 14 poradí v špičke a 7 v sedle, špičkový interval bol 4-7 minút. Linka 12 začínala 22.5.1982 v úseku Ružinov-Námestie SNP s 15 poradiami v špičke (z toho 3 jurácke súpravy, zvyšok kačice) a 9 v sedle (1 jurácka súprava), špičkový interval bol 2-4 minúty. Od 5.4.1983 klesla výprava na 11 v špičke a 7 v sedle, ale okrem dvoch celodenných kačíc to už boli jurácke súpravy. Interval bol 3-6 minút. Tento počet vozidiel sa nezmenil ani po presmerovaní k obeseným (=NĽŠ), interval bol 4-6 minút. Po predĺžení do Dúbravky (12.4.1986) jazdili už iba súpravy (24 v špičke s intervalom 4-6 minút, 16 v sedle).
Na jednotný interval 12 minút sa nepamätám. V apríli 1992 ešte jednotný nebol. Podľa mňa sa najprv prešlo na 10/15 minút a až neskôr na 12 minút. Ako prvá prešla na jednotný interval vajnorská radiála, čo vidno na intervaloch z apríla 1992:
1: 12/15-16
2: 10/15
3: 11-15/20
4: 10/15
5: 9-15/9-18
6: 14-20/20
7: 5-10/12-16
8: 8-20/11-24
9: 8-14/9-17
10: 10/15
11: 4-9/9-15
12: 5-7/6-10
13: 8-15/12-17
14: 13-19/16-24