A kedy sa tie husté intervaly električiek zrušili? Lebo dakedy kúsok po 1990 bol zavedený 12 minútový interval v PD a dakto písal, že pred tým ako k tomu došlo, bol interval 15 minút.
Čo takto vyhľadať v správach na imhd? Defakto 28.6.2003 bola zmenená výprava a prekopané všetky grafikony, ale čo do intervalu na letné prázdniny bol vždy 15 min, teda de iure návrat celodenného intervalu 12 min bol až k septembru 2003.
No do Dúbravky vtedy premávala aj L1.
Btw keď sa u električiek prešlo na jednotný interval v celej sieti (dá sa pohľadať tu v histórií) tak to bol celodenný 12 minút, ako teraz. Až zmenou z februára (alebo marca?) 1997 sa prešlo na interval 10minút v špičke, 15 v sedle. Vtedy sa zrušila L10.
na Vajnorskej jazdili linky : 2,4,6,10 a 14, neskôr zanikla L14 (cca začiatok 90. roky), potom zanikla aj L10, keďže na L2 a 10 premávali sóla, tak sa vytvorili na L2 dvojičky. Neskôr sóla zmizli aj z L8 a začali tam jazdiť Kačice.
Ten interval bol preto taký hustý lebo ak sa dobre pamätám tak v pracovné dni jazdili električky v intervaloch 10/15/10 čo bolo 18 spojov v špičke na hodinu pri troch linkách na radiálu (v KV to bolo 18 + 12).
Pán kolega, netrepte nezmysly. Linka 12 mala špičkový interval 4 minúty, jazdilo na nej 24 poradí. 11 neviem, tú som tak často nejazdil ale mala tuším 16 poradí v špičke, takže tiež tak nejako.
Občasná trvalá zápcha pri Tresku bola spôsobená saturáciou trate na Špitálskej.
no.ev.di.
Ten interval bol preto taký hustý lebo ak sa dobre pamätám tak v pracovné dni jazdili električky v intervaloch 10/15/10 čo bolo 18 spojov v špičke na hodinu pri troch linkách na radiálu (v KV to bolo 18 + 12).