Odporúčam si prečítať v časopise Správní právo článok Postavení „revizoru“ městské hromadné dopravy (č. 6, roč. 1998) a zistíš, že revízor ťa na zastávke držať len preto, že mu nedáš občiansky, nemôže.
Nechápem ako môžeš považovať za normálne to, že títo páni sa dopustili trestného činu obmedzovania osobnej slobody podľa § 183 odsek 1 TZ a trestného činu výtržníctva podľa § 364 odsek 1 TZ v jednočinnom súbehu spolupáchateľstvom. Inak keby niekto na nich podal trestné oznámenie tak im hrozí väzenie na 6 mesiacov až tri roky.
hoci tohto človeka naozaj nemusím.... v čom perlí? Ono máš dve cesty ako riešiť demografickú krízu
1) zvýšením dôchodkového veku
2) otvorením sa imigrácii
ten druhý spôsob je oveľa komplikovanejší, lebo treba byť krajina atraktívna (čo nie sme) a hrozia potom nepokoje (viď francúzsko pred pár rokmi) a tiež etnicko-kultúrne napätie...
mňa by inak zaujímalo prečo na vyhradenej cyklobus linke sa platí za bike a v autobuse sa neplatí za bike? Podľa mňa by sa malo za bike dovozné platiť v bežných linkách a cyklobus linkách by mala byť preprava gratis. Či trepem?
Môžeš sa prepravovať podľa štandardnej tarify. Na kartu do 1. pásma môžeš ísť po najbližšiu zastávku linky v 2. pásme, t.j. môžeš ísť až do Devína ale opačne si musíš označiť lístok.
-Displej sledovať môžeš ale je ti to tak na dve veci keďže je na ňom v cyklobusoch viac dezinformácií ako informácií ? Ale v princípe to tak funguje.
mohol by som blbú otázku?
-na cyklobusoch 128/9 je možné prepravovať sa aj bez bicykla alebo keď ide o cyklobus, musí mať človek aj bike?
-tarifa je klasická ako u ostatných vozov MHD?
-keď idem 129 s PCL na 1. pásmo, tak smer Devín netreba cvakať, ale naspäť treba 15minútový?
-a zaujímavejšie to je pri 128čke (keď sú všetky na znamenie a napr. od Patrónky nikde nezastaví) - to musí človek sledovať displej, kedy preletí do 2. pásma?
uz si niekedy bezal na elektricku 30 sekund? ved to by si dobehol na dalsiu zastavku. Ale okej jasne ze nemoze cakat na kazdeho, a semafor je uplne od veci, semafori su zaratane do harmonogramu nie?
myslel som to tak ze je lepsie ho ked uz tak zadzat do doby kym pride policajna hliadka, samozrejme som za aby ich minimalne prepustili (revizorov), ale na druhej strane nikto nevie co im povedal, ako sa spraval.
Takto sa SBSkar ani revizor nema co spravat. Uz v minulosti tu bolo x pripadov.. Je jedno ci ich napadol, alebo nie. Su urcite pravidla a tie musia dodrziavat aj v DPB. Ak ten 4 manik bol civilista, napadol toho fesiho ,tak moze skoncit pred sudom. ? ?
keď už o tých zastávkach - vedel by niekto upresniť, prečo keď je na 88čke zastávka na znamenie RTG, tak (keď názov už konečne nahrali do hlásiča) pri zastavení ju neoznámi, ale rovno hlási "nasleduje zast. Záporožská/Hálova"?
Re #148839 Ady: "ta arogancia vodicov, ked vidi v spetnom ze niekto dobieha (aj keby vodic siel skor) tak jednoducho zavrie dvere a odide" tak si predstav, že by mal vodič po ceste 20 zastávok a na každej bude 30 sekúnd čakať na "dobiehajúceho" (+nezabudni na semafory) - potom sa budeš sťažovať, že do cieľa prišiel s 10 minútovým meškaním...
mne sa to zdalo celé tak, že začala tam strkanica medzi jedným z revízorov a čiernym pasažierom, potom sa začali biť, a tí dvaja zvyšní pokiaľ som dobre videl, stáli iba tak aby nemohol dotyčný utiecť, neudreli ho vôbec. Takže neprimerane reagoval jeden revízor, keďže po chvíli sa mi zdalo že tí dvaja sa snažia kolegu a č.p. ukľudniť aj a rozdeliť, že aj by stačilo...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
1) zvýšením dôchodkového veku
2) otvorením sa imigrácii
ten druhý spôsob je oveľa komplikovanejší, lebo treba byť krajina atraktívna (čo nie sme) a hrozia potom nepokoje (viď francúzsko pred pár rokmi) a tiež etnicko-kultúrne napätie...
čo si vyberieš ty?