Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vcera poobede v Auto moto revue bol nejaky klbaty tmavomodry bus, myslim ze Neoplan alebo taka nejaka znacka (mozno MAN...?), myslim ze z Nemecka, a boli ukazky ako sa testoval - na Racku a pri hoteli Bratislava. Vnutri mal nejake divne oranzove oznacovace. Nevie niekto nieco??? Nepozeral to dakto?
Reply on: hroch #14860:
Sak tie nove vlaky na C-cku su uz dlho-predlho... 🙂

A s tym nastupenim do zleho vlaku - to je v pohode 🙂 Vidiet, ze si nezazil rozne vyluky metra a podobne veci, ked po kazdej kolaji idu vlaky oboma smermi. Najvacsia palka bola, ked sa po povodniach otvoril usek B-cka Karlovo nam.-Smichovske nadrazi. Na Smichovskom nadrazi koncili a zacinali supravy od Zlicina a na Zlicin, a zaroven na tom istom Smichovskom nadrazi zacinali a koncili pendlujuce vlaky do stanice Karlovo nam. Takze neplatilo, ze ked suprava pride z jednej strany, pojde na druhu stranu, ale ze ked pride z jednej strany, tak sa na tu stranu aj vrati 🙂 A to bol bordel!
Reply on: J #14862:
nezabudni este na to, ze kazdy vodic, ktory sluzi viac ako 4 hodiny, musi mat aj polhodinovu nedelenu prestavku.
Reply on: Jano #14859:
25 až 30 min. A to na čo majú také prestávky. 5 min. by malo kaydemu staciť + bezpečnostná prestávka. Ako sorry ale keby som v práci hodinu robil a pol odpočíval tak ma niekto veľmi rýchlo vyrazí a nemusím sa pýtať prečo. Naozaj pri elinách 5 min stačí. Veď keby mali 5min. prestávky tak koľko poradí by muselo byť oproti dnešnému stavu.
Hele 3128 z novinek , ná vysokou posuvnou část na oknech . Není to jeden z těch tropico vozů co tady měly zkončit ? POkud ano nemá aj dvojito střechu ?
detiiii, ja som sa vam vcera vratil z prahy a som cely nateseny. nebol som tam sto rokov a oni vam maju normalne nove vlaky na linke C! pekne, moderne, v ktorych clovek nesedi ako kreten tvarou v tvar rozkroku najblizsieho stojaceho ale normalne. vnutri tam visia buse-transparenty, vonku jacala hlaska, ze "vlak na koleji cislo dva se vraci do stanice haje"...

bol som uneseny a uveliceny... skoda, ze som nemal viac casu, ale po takychto zazitkoch sa skoro stavam zastancom metra v BA. ale len skoro 🙂

mimochodom, som trapny, ked som nastupil v metre do zleho vlaku a skoro som nestihol spiatocny bus? 😃
Reply on: KLF #14850:
No nebolo to az take tragicke s tou prestavkou v Dubravke na linke 12. V normale maju prestavku cca 25 az 30 minut, teraz to bolo cca 15 az 22 minut, jedinu mensiu prestavku cca 4 minutky mal vodic na linke 12/4 ( 7793-94 ) po 19. h., lebo sa niekde na trati stalo. Tolko z mojho mapovania pocas mojej vypravy.
Ale inac s tebou plne suhlasim, ze ten dovod odklonenia bola kravina. 🙂
Reply on: dusoft #14857:
To vies, bolo by to viac vozokm. A ak sa pytas, ze preco aspon 11 nechodi opacne ako 7, tak aj to by bolo viac vozokm, ved predsa vonkajsi obluk ma vacsiu dlzku ako vnutorny... A niekto sa este moze pytat, ci zostal aspon aky taky prestup zo 14 na poslednu 12, s ktorym sa DPB velmi ohanal, ked rozdeloval byvalu 12. Prestup je asi taky, ze clovek musi za 2 minuty stihnut prebehnut z Namestia SNP na Jesenskeho - ak nahodou nejde 14 neskor a 12 skor...
inak, viem ze neskoro ale predsa - najprv som cital, ze elektricka 14 mala pocas vyluky chodit az po nam. ludovita stura a potom popri dunaji a do tunela a spat dole na kamenne namestie.

neviete, preco to tak nenechali? nemali dost vozidiel :)))))
Ad:Si

Dnes mojou osobou nazivo videny clovek z Tvojej fotografie - (uniformovy s metlou ;-D ) na onej K2 linka 14 😃
No tak som sa bol pozrieť na to Trnavské a išlo by to.
Linka 78 od zastávky Krížna, by prešla cez križovatku a hneď by vošla na trať. Tam je ešte trať na úrovni cesty. Zastavila by na zastávke pre 8, 9, 14. Znej by potom normálne prešla na Trnavskú cestu. Semafor by sa nemusel prestavovať, lebo keď majú autá zelenú doprava k Z. štadiónu tak v smere k Polusu majú červenú. Len by bolo treba odstrániť asi tri metre ostrovčeka, ktorý tam je. Teda moc nezavadzá ale bolo by to lepšie.
Linky 39 a 78 od Z. štadiónu by na križovatke normálne stáli tak ako teraz, len by odbočili trochu prudšie a vošli na električkovú zastávku. Hneď za ňou by vchádzali na cestu . Trať je tam na úrovni cesty ale oddelená obrubníkom. Ten by sa odstránil. 31 by stála na Trnavskom tam kde stojí 39 smer Astronomická či trolejbusy.
Takže za minimálne investície by sa dosť zvýšil komfort cestujúcej verejnosti. A to by mal byť cieľ.

Keď som išiel z mesta tak na SAV som nastúpil do 93 (I435) a čo nevidím. Taký dvaja writeri sedia na predposlednom sedadle Mali asi tak 14 rokov Jeden z nich si tam písal po skle a sedačke s ružovou fixkou. Rozmýšľam či mu obúchať hlavu o sklo alebo ísť za vodičom. Rozhodol som sa pre ten humanistickejší spôsob a šiel za vodičom. Ten im vynadal- čo viac mohol. Potom ma mrzelo, že som sa nerozhodol pre tú prvú možnosť, ale tie lepy čo mali v očiach, bo vodič mal potetované ruky..., mi dali malú nádej, že hádam si budú vybíjať energiu niekde inde. Asi som optimista, či nie?
re #14849 Trollino se vyrábí jak v ostravě tak v polsku. Je rozdíl ve výzbroji a několika dalších komponentech. V ostravě vyrábí T12 a T15 a prej by do kone roku spáchali aj T18. Všechno s výzbrojí cegelec. V polsku do toho cpou buďto ganz nebo nějakou tu jejich . v rize jezdí trollina z polska.
Reply on: J #14852:
OKA! Myslel som tie elinove semafory, tak ako je to na Dubovej!
Reply on: KLF #14850:
No jeden bus bol na Pionierskej a druhý zastávku za Komisárkami smer centrum. Čistili aj električkové aj autobusové zastávky.

Re #14849 Neopl@n: Ale na Hodžovom a SAV eliny nestoja. Myslím, že realizovateľné okamžite by to bolo pod Novým mostom a s malými úpravami na Trnavskom. Dnes sa pôjdem na Trnavské pozrieť, že ako by to šlo a potom to hádam niekomu napíšem, alebo sa na to spýtam na schôdzi 2.4. Možno ešte Chatam Sófer. Aj Molecova by šla, no tam by tie úpravy museli byť väčšie, čiže drahšie. Ale o žiadnych ďalších zastávkach neviem. Keď som bol vo Viedni tak za Naturhistorisches muzeum na Bellaria strasse takto kĺbový nízkopodlažák (tuším linka 48A) pred semafórmi vošiel na elinovú trať (linky 49, 46) vyhol sa tým semafórom na Burg ring, zastavil na spoločnej zástavke a neskôr z trate znovu zišiel. Do Viedne sa znovu chystám v júni či júli. Už sa teším na ULF a tak. Niekto mi hovoril, že sa tam dá kúpiť lístok pre jednu oblasť za niečo cez 1Euro a vozíš sa celý deň 🙂 Paráda.
Kajdimu som to už dal, ale nemal čas, si to hneď pozrieť tak mi povie až na schôdzi. Takže potom ti napíšem čo a ako.
Reply on: J #14847:
Oooooooooooo!
Reply on: J #14847:
Kde to zametali ? Pokial viem, tak jedine co teraz robia je to, ze cistia vsetky vyhybky v BA od sajrajtu.

Inak ta "kvetinova" elektricka - kokos to bol koho napad ??? IDIOTI !!! Vodici linky 12 mali trasu pomenenu, ze sami nevedeli kadial maju uz jazdit a otacali sa podaktori aj na stanici a v Dubravke mali na oddych maximalne (ak nemeskali!!!) 5 (päť) minut pauzu !!! Toto kto schvalil tu somarinu ?!
Reply on: J #14848:
Takych uprav by bolo vsade... a vyuzil by som tie elinove semafory pre autobusy...

HODZKO, SAV... A pod
No ja som myslel, že trolino sa celé vyrába v PL, takže tak, pretože ak by vypýtali za Solaris napr. 1mil. zlotych tak teba to vyjde namiesto 12,2 mil. SKK 9,5mil. SKK. A to je rozdiel. Ale nevedel som, že sa robí v Ostrave, takže je to bezpredmetné.

t3mp: Jo jasne, že Einsteinova a nie Viedenská, moja chyba. Ale myslím, že z mosta Košická sa bude dať napojiť na dialnicu. No a to ťa potom vyhodí až pri La franconi, ak chceš ísť do K.V. či D.

Nemôžete z centra úplne vylúčiť dopravu, vyženiete odtiaľ spoločnosti. Ako viem, že niektorí sú tu doslovne fanatici do MHD (v dobrom), ale IAD má a bude mať svoje miesto v doprave v meste.

Ľudia nedala by sa zastávka pod Novým mostom pre 70 a 71 presunúť, tak, že by autobusy zastavovali na električkovej zastávke. Myslím smer von z centra. Bolo by to pohodlnejšie pre cestujúcich. Lebo často sa stáva, že príde bus aj elina naraz a ľudia potom prebiehajú cez cestu, čo nie je dvakrát bezpečné. A takisto to bude pohodlnejšie pre cestujúcich, keď máš prestup na jednej hrane. Napr. cez zimu, vystúpiš z eliny a musíš ešte prechádzať cez cestu. Takto by sa cestujúci hneď schoval do búdky(prístrešok) a čakal by na to svoje. Bus by potom mohol využiť vyhradený električkový pás a zaradil by sa niekde pri SNM. No a máš o jednu zastávku menej, o ktorú sa musíš starať- ušetríš nejaké malé prachy. Takisto bus idúci spod mosta by nemusel dávať prednosť autám, ktoré idú od PKO k Starému mostu, čiže by to bolo aj rýchlejšie. A niečo podobné by sa dalo spraviť aj na Trnavskom ale s nejakými úpravami.
Dnes som išiel cez Raču a behali tam zimné služby- dve Karosy. Najprv pozerám, čo robia, a viete čo robili, zametali kamennú drť, ktorú dávali aby sa nešmýkalo. No nie je to super, aspoň nebude na tých zastávkach bordel. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Pekne to všetko zmetali buď na cestu (tam to potom zobere zametacie auto) alebo to zmetali do otvoreného zvršku.
Reply on: Papyr #14845:
Velmi pekne si to vysvetlil 🙂 Len skoda, ze vyrobcovia sedadiel neuvazuju podobne, ako my, pohodlni cestujuci 😞.
/Inak teraz ma napadlo, ze celkom pohodlne sedadla (jedine svojho druhu v BA) su aj v TAMBUSe 2400/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.