Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
😕 Ja viem, ze drevene sedadla do TAM-ov boli namontovane na vylucnu objednavku DP-po skusenosti s milymi cestujucimi, ktori si dokazovali majstrovstvo, frustraciu ci identitu osobnosti na nepomerne drahsich kozenych ci calunenych sedadlach inych druhov vozov... 😕
Reply on: Papyr #14834:

Plny suhlas!
Reply on: Turbo #14833:
Sedadla, ake boli pouzivane v starych 14Tr a 9Tr, boli najlepsie sedadla v MHD vyrabane za realneho socializmu. Sedis v nich pevne, neklze sa to, nevypadavas a uhly medzi sedacou plochou, operadlom a podlahou su take, ze ta ani chrbat neboli. Este je aj relativne makke.

Aj mnohi dnesni vyrobcovia sedadiel by si mohli vziat priklad. Napriklad ten, kto naprojektoval sedadlo do prazskej T6A5.
Reply on: Spectre #14832:

Ja hlavne rad sedim na tych co su v starsich seriach 14Tr. Tie s ohnutym peradlom. Sedi sa v nich lepsie. Iba ta posledna rada piatich sedadiel nie je komfortna. Tam sa skor hodia tie s rovnym operadlom. Ale neviem preco nemohli ten zadny previs spravit o 10 cm dlhsi, sedi sa tam dost nafigu. Ale je to stale lepsie ako v TAM BUSoch.
Reply on: Turbo #14831:
Asi je to otázka vkusu, ale mne sa na tých starých 14Trkových sedadlách sedí lepšie, ako napr. na tých, ktoré su v šerbloch (Ik4xx). Pochopiteľne, keby tam boli také, ako v 15TrM, nebolo by to od veci, ale v princípe tie staré sedačky celkom uznávam.
Reply on: Igorko #14830:

Co som sa s tym viezol, tak tie sedacky boli ciste. Ano, su to tie stare, s ohnutym operadlom, ale neboli roztrhane ani sponave. U ostatnych vozoch to ale vyzera vseliako.
Reply on: Turbo #14826:
Absolútne zásadným spôsobom mi tam chýbajú nejaké inteligentnejšie sedačky. S tým je samozrejme ale spojené to, že by tie sedačky museli vo vozovniach čistiť!
I.
Reply on: Turbo #14823:
Každý normálny hej, ale obávam sa, že väčšina ľudí je v tomto zmysle nenormálnych.
I.
Reply on: J #14819:
Prečo myslíš, že by kurz zlotého mal ovplyvniť cenu Trollina? Trollino sa vyrába v Ostrave a kasňa, ktorá sa dováža z Poľska, určite nemá stanovenú cenu v PZL.
I.
Reply on: J #14819:
25 slovenských korún? Čo myslíš, akú hodnotu má 25 slovenských korún pre nejakého týpka vo veľkom terénnom aute?
I.
Vcera som sa bol povozit 6241. Voz je cistucky, pekny, vonavy. Ma protismykovu podlahu a transparenty. Vnutorny ma tzv. teplomer, kde ukazuje nasledujuce zastaky, priebezne preklada dolezite informacie do nemciny aj anglictiny. Napr. Zastavka na znamenie, Bedarfhaltestelle, Request stop. Dokonca aj hlasi zastavky, iba by to chcelo trochu hlasnejsie, totiz nie je to dostatocne pocut. RABA ale huci dost, tak isto aj spievanie tyristorov bolo akosi moc hlucne (neviem ci sa mi to zdalo, ale mal som taky pocit). Inac je to velmi pekna rekonstrukcia, vsetky transparenty boli dobre citatelne a myslim si ze ked sa takymto sposobom zgeneralkuje aj tych daslich 25 kusov (ci kolko to maju v plane), tak ziskame pekne vozy, do ktorcyh uz mozeme nalakat potencialnych cestujucich. Este by to chcelo mat dobre vrchne vedenie... 🙂
Precitajte si:
Založili koľajovú spoločnosť

Re #14824 tr3mp:
Ano, ano. To by bol dobry napad.
Reply on: Turbo #14823:
Pruh Štúrovej smerom do mesta by sa dal využiť aj ako cyklistický pás (kde je norma tuším 1,5m na jeden smer) a po výstavbe lávky nad Einsteinovou a rekonštrukcii Starého mosta by vznikla ucelená cyklistická trasa do Petržalka - centrum (s možnosťou ďalšieho rozšírenia).
Reply on: Igorko #14815:

Vsak prave o to ide! 😉 Kazdy normalny clovek by tie guokoly z centra vyrazil, ty snad nie? Spitalsku ulicu spravit slepu, koncit bude na Kamennnom nam., Z Dunajskej spravit odbocenie iba smerom k Staremu mostu a na Jesenskeho, Medenu a pod. A Sturovu ulicu riesit ako jednoprudovu jednosmerku smerom na nabrezie. A je to. 🙂
Reply on: J #14819:
"Uzavrieť Štúrovú by podľa mňa išlo len po dostavaní mostu a dialnic na území mesta. V roku 2004 alebo 2005 by to už šlo. Naozaj nedá sa rozhodnúť, nepôjdete tadeto, ale nedáš mu náhradu. Zápchy na Miczkiewiczovej nie sú kvôli Am. nám. ale zlej priepustnosti spodku Kollárka a križovatky s Ul 29. augusta. Ak by autá z centra mohli ísť na Košickú a po Viedenskej (dialnica-100km/hod.) do Petržalky, K.V a Dúbravky tak potom môžeš niektoré ulice spraviť neprejazdné"

Diaľnica nebude viesť stredom Viedenskej, ale EinsteinovejDiaľnica sa nebude dať využiť na vnútromestskú dopravu, pretože na úsek Viedenská cesta - Prístavný most sa bude dať vojsť len z Prístavného mosta alebo z D2, inak bude diaľnica úplne oddelená od Einsteinovej (ktorá bude bežnou mestskou komunikáciou s Vmax = 60km/h

Inak Štúrova (ulica) sa píše s krátkym a na konci (pretože je to pomenovanie podľa osoby) 😉
zajtra by som zaním mal skočiť.
Reply on: J #14819:
Nazdar, tak ako to zatial vyzera?
Jasne, prírodný kameň je najkrajší. Mne by sa najviac lúbila dlažba čo je v hist. jadre- tuším je to čadič. Dávali ju aj na tú posledne robenú pri S. tržnici- Klobučnícka.

Mýto by som zaviedol už teraz a to na korzo. Boli by štyri vjazdy (S. tržnica, Hl. pošta, Dóm sv. Martina a Hviezdoslavové nám.) Poplatok by bol 25,- a to pre všetkých okrem ľudí s trvalím pobytom. Sídla firiem, zásobovanie, zastupiteľstvá by platiť museli za každé jedno auto. Ak by si do 24hod. poplatok neuhradil tak ti jednoducho fízel nestiahol kolík. Tým myslím, že ten režim čo je na Hviezdoslavku by bol na všetkých vjazdoch.

Aj z okna autobusu čo to vidíš. Ale napísal som, že cez leto sa tam hádam stavím na pár hodín a potom poviem.

Uzavrieť Štúrovú by podľa mňa išlo len po dostavaní mostu a dialnic na území mesta. V roku 2004 alebo 2005 by to už šlo. Naozaj nedá sa rozhodnúť, nepôjdete tadeto, ale nedáš mu náhradu. Zápchy na Miczkiewiczovej nie sú kvôli Am. nám. ale zlej priepustnosti spodku Kollárka a križovatky s Ul 29. augusta. Ak by autá z centra mohli ísť na Košickú a po Viedenskej (dialnica-100km/hod.) do Petržalky, K.V a Dúbravky tak potom môžeš niektoré ulice spraviť neprejazdné. Ono aj teraz by mohli autá ísť opačne po špitálskej na Ul.29 augusta a na Dostojevského, no ten by zostal už úplne zapchatý. Ak by však mali tie autá z Nív a východu centra ako rýchlo prekonať dunaj, tak by sa netlačili na nábrežie.

Neviete či sa dá nejako zrušiť zmluva so Škodou Ostrov, pretože zloty padol z 12,20 na 9,50. To znamená, že namiesto napr. 12 mil by sa zaplatilo za Trolino 9 mil. A to je rozdiel. Na troch Tr. to robí jeden ďalší.
ufo:
Poslal jsem ti mail, doufám, že to pochopíš?
Co myslíš tou "horší" MHD, to opravdu nechápu? Měl jsem to napsat sem.
Reply on: Neopl@n #14816:
To sa da lahko vysvetlit.V 3-kolone sa do toho nerypali zato co v 1,2 a 4 sa hrali na vylepsovatelov transparentov.;-P

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.