Ked potrebujes z nejakeho dovodu zaznamenat cislo vozu tak lahsie je to so stvorcifernym cislom.. a pre interne ucely ma urcite zmysel aj to delenie do rad.
A neni ti/vam jedno ake su cislovania? Najlepsie by bolo, keby boli oznacene ako v Nitre SPZkou a bol by pokoj Staci, ze mas cislovanie 1-4 busy, 6 tbusy, 7 tram a rozdelenie pre jednotlive vozovne (to 1-4)
Nechytaj sa prosím za slovíčka...nemyslel som to tak ako si my to vysvetlil a nemusel si rozobrať všetky vozovne...Bola reč o tom,že je nezmyselný číselný rad 4221,tak som apeloval na čísla v rade 1200,4200...aj Solarisy mohli mať iné čísla...
predpokladám, že to je aj v tom "ročnom pláne", ktorým sa Kavecký minule oháňal
Re #148096 MatejBA: neboj, dnes na "študentskej 31" už je 1512 - to najlepšie, čo sa nám doma ešte nerozpadlo
Re #148100 Petto: asi každú električenku zarátajú 4-8x za deň... niečo ako keď sa na slovenských športoviskách v hľadisku "tiesni" reálne 200 ľudí, ale povedia že ich prišlo 3000
Re #148104 91roman27: teda rád by som videl, ako a s akým mešnaím zvládla MB 92jku v sobotu tú zápchu na lanfranconi a či z toho vyšla bez poškodenia...
Aj 43XX boli Karosy. A 12XX, teda Solarisy, sú tiež podľa Teba nástupcovia SORov? Hlavne mali dbať na to, aby bol jeden typ vozidla označovaný vo všetkých vozovniach rovnako, potom by aj menej znalí pracovníci DPB v prípade potreby vedeli, o aký typ sa jedná. Nie ako teraz, že krátke plyňáky sú v Krasňanoch 36XX, na Trnávke 17XX, na Juráku 27XX, SORy BN 10.5 sú v Krasňanoch 34XX, v Petržalke 45XX, Ikarusy 415 boli tiež 10XX, 20XX, 30XX, len v Petržalke dostali nelogicky 41XX a tak by sa dalo pokračovať. Ak už silou mocou chce niekto systém v evidenčných číslach, tak nech tam naozaj je, alebo potom nech nie je vôbec...
Ja si myslím,že je to správny číselný rad...keď si to tak zoberiete je to nástupca bývalej Karosy...inak osobne si myslím,že nikdy nebolo u nás to,že sa pokračovalo v číselnom rade...ale chválim..načo stále dávať iné čísla keď sa dá pokračovať...veď čo na tom,že 4200 boli Karosy a 4221je Sor...
presne to iste som vcera pisal o tom ciselnom rade 4221+ - mozno ked sa vyradia Karosy B741 42xx ,tak sa zacne od 4201 zo Sormi ,ale dost pochybujem o tom
Dunčík zase si premúdrelý. Tie CapaCity, čo už sú v DPB majú čísla a u tých zvyšných je aj tak jasné, aké čísla mať budú.
Skôr by ma zaujímalo, prečo SOR-ky dostali taký nezmyselný číselný rad (4220 a vyššie), keď rady 43XX, 44XX, 46XX a 47XX sú voľné...
Nechajme sa prekvapiť ako to bude v sobotu na "Bratislava pre všetkých"Osobne si myslím,že im dovtedy nenalepia ev.č(možno ich majú iba tie vo vozovni DPB a možno nie) ? a ešte dačo vie mi tu dakto povedať v ktorej z vozovní alebo kde inde by ich spolu zo SORkami mali odprezentovať? ? ?
Hlavne, že na imhd.sk majú suverénne všetky Capacity ev.č. ? nebolo by lepšie počkať kým autobusy tie čísla obdržia naozaj a uvidí ich aj niekto s nimi kto sa pohybuje vo vozovni, než nasádzať sem ev.čísla len tak?
Stále nevidím dôvod, aby sa trolejbusom menili čísla liniek. Príde mi to od začiatku také umelé a šotoušské, že za každú cenu to musí byť po novom očíslované.
Tá L92 ide cez víkend/sviatok 5x za deň tak sa aspoň prevetrá po Lafranconi a na ceste ku Volkswagenu prípadne na Opletalku ? rád by som si v nej niekedy absolvoval túto trasu ?
To som tiež odpadol keď som to videl na tej fotke ? a občas ma dakto z prispievateľov do diskusného fóra prekvapí,že #4901 bola vypravená aj na L92 či iné kĺbové linky ? (síce cez víkendy,ale predsa).Ešte som zvedavý kde všade budú premávať tie ostatné ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Puki