intony: tá linka chodila zrejme keď si bol malý bola ako linka 43 počas rekonštrukcie cesty mladeže chodila no bol problem
s odomykanim brany na kamziku
neviete kde sa pišu odkazy chcel by som im napisat o novej autobusovej linke
mohla by chodit od lidla na garinovej cez ulice peterská, kostlivého, babuškova, seberiniho, jašikova, ružinovská
s konečnou zastávkou buď na suhvezdnej alebo na astronomickej
Na Kamzík z Koliby možno v zime by bola dobrá, ale ďalej, dokonca popri lanovke, to hádam nie. Keď som bol malý, sníval som o linke z Rače na Biely kríž (Malý Javorník, nájdi na mape). Tým štádiom, tuším, teraz prechádzaš ty. ?
Podľa mňa neexistuje univerzálny muster na označovanie liniek. Každé mesto by si to malo prispôsobiť na vlastné parametre ako je členenie mesta a obsluha linkami jednotlivej trakcie alebo systém doplnkové, nosné a účelové a pod. Také oblastné označovanie je napr. ako dobre vidno na Bratislave ťažko dodržovať. Vidno to napr. na L156, ktorá by mala mať skôr číslo 175, ale nie 156 kedže s L56 nemá ani jeden bod na trase spoločný. Mne sa v BA páčilo, že niektoré linky mali kedysi tzv "S" linky čo boli ako posily. V BA je jasné, že eliny sú v číselnom rade 1-20, trolejbusy by som dal v rade 20-99 a autobusy 100-199 a prímestské a-bus linky + lokálne linky v kraji v rade 2xx Záhorie, 3xx smer Pezinok, 4xx smer Senec, 5xx smer Šamorín, 6xx Rakúsko a 7xx Maďarsko. Podľa mňa by sa ale nič nestalo keby boli trolejbusy v jednom číselnom rade s autobusmi, koniec koncov nikde nemajú trolejbusy nejakú separátnu zastávku oproti autobusom, takže číslo dostatočne postačuje, netreba medzi autobusmi a trolejbusmi robiť extra označenie. Možno by som spravil u nás to, že električkové linky by som označoval písmenami.
Tak to urobme ako vo viedni - ale trochu po nasom - trolejbusy budu cisto cisla (napriklad "33"), autobusy budu cislo+a (napriklad "33a"/"33A") a elektricky budu cisla+t alebo cisla+e (t ako tram a e ako elektricka - napriklad "33t"/"33T" ci "33e"/"33E") (lepsie riesenie asi nebude okrem rusenia liniek)
AAA