Nechcem byt hnusny, ale ak ta trat v meste (zeleznica) ma ostat na mieste, tak tam nie je vela miesta na stupania z podzemnej casti ? A myslim si, ze v ramci sci-fi je moja varianta mozno realnejsia (ak tam este napojis trat z Kon-Radu cez vajnory, masokombinat (ta oblast pri pantoch) na racu tak by sa to dalo ? ?
? takze sci-fi... ta trat by stala miliardy korun ? myslim ze keby mala Bratislava miliardy navyse, tak prvsie by mala do onakvejsich veci investovat... napriklad trate do Petrzalky, kde obsluzi desattisice ludi, trate do Devinskej Novej Vsi... ta trat obsluzi provincne zalozne letisko viedne a jedno (sice rozvijajuce sa) nakupne a biznis centrum...
A kto vymyslel trolejbusovú trať na letisko kedysi? Ja? Ty? Niekto z imhd.sk? Pokiaľ viem, tak to bolo v niekoľkých návrhoch... Asi to malo nejaké opodstatnenie, alebo ak nie tak aspoň vidno ako sa na kolene, resp. neuvážene robia návrhy ekologickej trakcie MHD.
"Takáto linka nie je zahrnutá v ročnom projekte dopravnej obsluhy" ? sršia tí hovorcovia vtipom až-až. predpokladám, že všetky nové3x a 13x linky boli zahrnuté v ROČNOM projekte
Ja som sa narodil v 1987 a si pamätám, že sme tam chodili oca odprevádzať, keď išiel na služobku do Košíc, alebo do Prahy, takže to muselo byť až niekedy okolo 1990 - 1991.
Ja si tú linku pamätám len kvôli dvojdverovým ŠM11, jazdilo to okolo nás po ulici M. Hella. Jazdili na tom ešte aj nejaké neskoršie autobusy? Karosy x7xx?
810zssk