Čo sa týka tej 43 na Kačín sú tu podľa mňa 2 varianty. A to síce:
1. buď sa bue otáčať na Kačíne (odkiaľ sa dá ísť aslfaltkou až do Lamača)
2. autobus bude pokračovať ďalej. Súhlasím, že pri táboráku sa nemá kde otáčať ale za ním je taká väčšia plocha, z ktorej pokračuje asflatka cez les až k rázcestiu s prameňom vody odkiaľ sa odbočením vpravo dostaneme na konečnú L43 Lesopark.
P. S. Nevie niekto kde mala konečnú MHD na Kačíne v minulosti a ako čsto tam jazdila? Nemá niekto dobový cp? Bolo by fajn pri príležitosti obnovenia MHD na Kačín zverejniť aj starodávny CP linky č. 33, ktorá jazdila aj na Kačín.
Prečo debilne? Že sa na, čojaviem, 2xT3SUCS nedajú ovládať dvere samostatne ťa netrápi ? ? Ešte aj keď som jazdil na K2 "nereko", tak som si tie debilné štyri vypínače prepájal krokodílkami s káblom a diódou, aby som si neodkrútil prsty.
Taká zachádzka môže podľa môjho názoru 91-ku v smere do centra nepekne zdržať a tipujem, že z hľadiska bezpečnosti cestnej premávky by taká zachádzka by nebola zrovna najlepšia.
Skôr by som pouvažoval, či by sa predsa len nedala zriadiť tam zastávka (normálne bez zachádzky na obratisko). Ak tam nie je prechod pre chodcov, treba zistiť či by to kompetentné orgány dovolili.
A ak treba, tak vybudovať aj nástupný ostrovček by sa zišlo. Aj keď hlavne minibusové linky majú niektoré zastávky fakt dosť "na divoko" ? (Nejak dokonale to tam nepoznám).
nie? a prečo L191 tam má východziu zastávku? To nemôže L91 zájsť tam kde stojí L191 na ŽST Rusovce? Myslím, že je tam dosť veľký plac na to aby sa to tam nejak poriešilo a bola by tam zastávka pre L91 aj v smere do mesta.
Re #147892 810zssk: To sa mi nezdá, ja som to tak nepochopil. Kde by sa tam otáčal? Ten kúsok do kopca si tam bude musieť každý odšlapať sám (tak ako kedysi).
Ak by naozaj išiel až k táborovému areálu, tak podľa mňa jedine v prvý víkend počas kultúrnej akcie.
Ja som to pochopil tak ze budu 3 varianty trasy (Lesopark, Kacin, Kacin - dlhsia varianta ku taborovemu arealu), je to spravne ci budu len dve (Lesopark, Kacin)?
stačí to ako L43, predĺžené spoje budú označené piktogramom v CP + sme natoľko vyspelí, že naše autobusy majú dot-transparenty, kde bude ukazovať cieľ linky ? ja by som urobil aj také úpravy, žeby som L191 včlenil do L91 a skrátené spoje označil len piktogramom v CP + na transparente vozidla by bol cieľ linky ŽST Rusovce. Keď to tak funguje pri L80 a ľudia sa nepomýlia. Inak mi nejde do hlavy prečo nemôže L91 zastavovať pri ŽST Rusovce aj v smere z Čunova?! ?
Pre wapistov to podstatné: Premávať bude počas víkendov a sviatkov od 08:00 do 20:00 h každú hodinu od soboty 24. 4. 2010. (V nedeľu 25. 4. 2010 počas Lesníckych dní pôjde z Kačína posledný autobus až okolo 22 h).
Pôjde do septembra. O prípadnej premávke aj počas ďalších sezón sa rozhodne podľa ohlasov verejnosti.
1; Od zastávky "Železná studnička" (pri Rotunde) je to ďalej na Kačín ALEBO na bežnú konečnú 43-ky "Lesopark"? Dá sa to nejak zistiť napr. cez mapy.google.com?
2; Bola v minulosti nejaká zastávka aj medzi Železnou studničkou (pri Rotunde) a Kačínom? Asi nie a ani nebude, keďže tam okrem stromov nič nie je, však? Pre istotu sa pýtam...
3; Čo myslíte, budú to nové spoje 43-ky ALEBO niektoré existujúce presmerované? Pri, podľa mňa prijateľnom, intervale 43-ky cez víkendy (hlavne v lete) podľa mňa nie je zlá ani táto druhá možnosť.
PS: Osobne považujem obnovenie MHD na Kačín za dobré rozhodnutie. Moju rodinu to veľmi potešilo. Vyjde sa tým v ústrety aj ľuďom, ktorí nemôžu tam prísť pešo alebo na bicykli.
Ja by som však z toho spravil novú linku č. 143 (kvôli prehľadnosti).
mas pravdu, je to cisto politicka trasa, bol som sa tam dnes pozriet (kedze 90% casu zijem v Prahe) a zbytocne predlzene na ukor rychlosti, ovela viac by v Prahe pomohla stavba Dcka v useku hlavni nadrazi-pangrac-nove butovice, pretoze pocas bezneho dna sa v Ccku neda ani dychat a to jazdi v 70sec intervale.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
toms
mas pravdu, je to cisto politicka trasa, bol som sa tam dnes pozriet (kedze 90% casu zijem v Prahe) a zbytocne predlzene na ukor rychlosti, ovela viac by v Prahe pomohla stavba Dcka v useku hlavni nadrazi-pangrac-nove butovice, pretoze pocas bezneho dna sa v Ccku neda ani dychat a to jazdi v 70sec intervale.