A nebolo by z coho? ved pokial by sa dal ten lizing na nejaky dlhsi casovy interval, tak by sa dalo. Ale nwm. To uz sa mi zda skor realnejsi prenajom vozov s tym ze casom ich DPB odkupi, rovnako ako je to aj s TEDOMami.
Ale DPB vazne nema financne prostriedky na nakup tych 24 vozov?
Ved to nie je zas taky pocet aby si DPB nevedel vybavit ich financovanie. Btw 4901ka je uz zakupena alebo ako?
a jak to vyzera so SORkami NB18? Tiez na ne DPB nema prostriedky alebo na ne uz prostriedky zrazu su? ?
Akurat pozeram fotky, v interieri zadneho clanku vozu, ktory je v BA nie je klima, v inom na fotke vo vyrobe klima je. Alebo potom maju rozdielne klimatizacie...
Pri verejnom obstarávaní musí podľa zákona mať subjekt na to financie inak porušuje zákon o verejnom obstarávaní čo sa udialo pri tendroch na autobusy , NKU bude mať čo riešiť a Cap to odôvodní - ja nič ,ja som len záhradník. A po tendri budú následovať zmluvné pokuty.Po capovi tu zostane finančná diera a žiadne nové autobusy. ☠ ☠ ☠
Ináč tie klimatizácie čo majú SOR NB 18 sú Carrier Sűtrak. Tá firma nemá ani poriadne stránky kde prezentuje klimatizácie pre autobusy. ? Všade prezentuje len chladenie kamiónov a bytov. ? CapaCity má roky overenú klasiku Webasto, ktorá je ale určite cenovo vyššie než tá od Carrier Sűtrak nakoľko tá má len jeden vývod a v CapaCity sú ak som dobre pozeral dva na prvú časť autobusu a dva na zadnú časť autobusu. ?
c 744