Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #147546:
Otoc cislice v cisle linky a mozno prides na zmysel tejto linky.
Reply on: 810zssk #147537:
proti nej mám to, že je to linka presne podľa šablóny, ktorú DPB tak odsudzovalo a práve takéto "motáky" (hlavne Petržalské) boli tŕňom v oku DPB.
Reply on: S499.1023 #147536:
poukazujem na to, že dakto je tak zblbnutý zo svojho autíčka, že ani do večierky alebo TESCA, ktoré má 5min chôdze nevie ísť pešo ale musí ísť autom, alebo prípady keď sa musí dakto vyvážať autom za prácou do centra, pričom miesto na parkovanie nájde tak cca 5-10min cesty pešo od roboty. Podľa mňa sa obsluha Eurovey mala riešiť električkou podľa plánu električkovej trate Šafárikovo nám. - Pribinova - Košická - napojenie na existujúcu el.trať pri trhovisku, pričom by pri SND bola vedená popod zem a vyústila by na Landererovu na povrch a pokračovala ďalej podľa plánu. Vyriešila by sa tak obsluha ako Eurovey, tak Tower 115 a Košickej.
Reply on: Emo #147540:
Nahradne diely?????prosím ta ved je to stará šopa čo tam ešte može fungovať ? aj tak táto Blava je zberná šrotov hlavne Tbus,,,,je 21storočíe niet čo dodať ?
Reply on: no.ev.di. #147530:
§999999 tosustrategickeinformacie
Reply on: VlK_68 #147521:
Máš neúplné info. Táto 15 Tr je len na náhradné diely.
Reply on: Mhr1 #147532:
Čo riešiš? Ľudí by si iba domotal.
Reply on: Mhr1 #147532:
nemyslím, že je podstatné to čo riešiš, ale 66 má mimo Ružinova aj tak 4 zastávky..
Reply on: no.ev.di. #147533:
Ta 66 je nahodou riesena celkom rozumne, neviem co ti vadi.
Reply on: no.ev.di. #147528:
To si si zase čo vyfantazíroval? Bež na brigádu a na to auto a vodičák si zarob konečne, aby si nemusel trepať závistlivé vymysleniny.
Reply on: Mhr1 #147532:
Oblastne cislovanie je hlavne o prvej cifre. Ak sa podari, tak aj druha cifra sa dava podla oblastneho cislovania, ale ked si pozries linky, tak je jednoducho nemozne aby to sedelo pre vsetky, kedze mas malo liniek ktore idu cez oblasti na opacnom konci mesta a naopak ich chodi vela do susednych oblasti.

Za druhe nemyslim si, ze je pre cetujuceho pri zmene trasy zmenit hned jej cislo, hlavne ked vacsina povodnej trasy zostala zachovana... A neviem, ci je tato zmena dlhodoba, alebo to casom vratia spat, neviem na ako dlho si toto Eurovea zaplatila (podobne kedysi chodila 63 k Tescu na Zlate, kym si to platili) Neviem ako je to kapacitne, ale z oblasti okolo trhoviska a ruzinovskej sa da do Eurovey dostat 50kou a od prievozskej to je 66kou tiez moc zachadzkou cez cely Ruzinov.)

No a precislovat 205 na 62 mi podla tvojho ponimania oblastneho znacenia tiez nepride logicke, tak isto ani 208 davat na 73... to uz s oblastnym cislovanim ma velmi malo spolocne, lebo pokial viem Prievoz je este 6.
Reply on: Mhr1 #147532:
Mylis sa , oblastne oznacovanie plati len pre prvu cifru - ( na mieste desiatiek ) ,ak by platila aj druha cifra,tak mas plno nezmyslov - nielen 66, napriklad aj 22,28,29,32,34,37.....
To ze to dakde vyslo aj na mieste jednotiek - je len zhoda nahod - napriklad : 21,30,33,41,50,78,92....
Reply on: Mhr1 #147532:
okrem toho tá trasa fakt stojí za všetky drobné ? práve vytváraniu liniek s takýmito pokrútenými trasami sa chcel DPB vyvarovať a už to tu máme. Navyše vzor debility DPB L133, je linka na štýl expresných metroliniek 100-123, ktoré kedysi existovali a dnes po nich ostali akurát linky 59 a 92, zvyšné sa začlenili medzi klasické linky.
Na jednej strane DP pred rokmi prečísloval skoro všetky autobusové linky, vraj aby v tom bol systém. Avšak na druhej strane, keď už sme si na "systém" pomaly zvykli, ďalej sa v ňom neveľmi pokračuje. Predĺženie linky a-66 bez jej prečíslovania je toho príkladom. a-66 ide po novom do centra, malo by jej logicky patriť číslo a-60. Malo by to logiku i systém: linky a-50,60,70 by potom všetky išli do oblasti centra v blízkosti nábrežia. Ani argument, že číslo 60 je rezervované pre t-205, neobstojí. Pre ňu by bolo logickejšie číslo t-62, rovnako ako t-72 by obe išli na Cintorínsku a pre t-208, ktorá má vraj vyhradené číslo t-62, môže byť pokojne voľné číslo t-73. Aj to by malo aspoň nejakú logiku, v Prievoze by boli všetky trolejbusy za sebou: t-71,72,73.
Ale takto číslo 66 znamená vnútroprievozskú linku, čo už v súčasnosti neplatí ?
Reply on: no.ev.di. #147530:
To áno, ale zober si koľko variánt názvov jednotlivých zastávok sa pred spustím objavili n stránek Bratislavy. Z toho vyplýva, že nikto v tom asi nemal jasno. ?
Reply on: Trolleybus #147529:
ale potom sa to vylučuje s tým ako sa DPB prezentoval, že chce k Eurovee potiahnúť linky MHD, potom by mal aj ochotne poskytnúť informácie a keď už nie bežným "smrteľníkom", tak určite niekomu kto má na starosti info okolo Eurovey áno.
Reply on: no.ev.di. #147528:
No ale zas na druhej strane vieme ako DPB komunikuje s verejnosťou.
Reply on: zakaznik #147522:
A nemohol sa dakto z Eurovey prejsť tých pár metrov na Olejkársku a opýtať sa? ? Či to je pod ich úroveň aby šli pešo a ponižujúce aby šli na takú krátku vzdialenosť autom, keď už pešo je pre nižšiu vrstvu?! ? pri najhoršom máme e-mail, telefón, poštu, holuby,...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.