Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #145422:
Koncepcia by bola lepšia ako poschoďák. Problémy s konkrétnym typom Talent ešte sú? Prečo ÖBB stále objednáva ďaľšie série?
Reply on: Trolleybus #145431:
Podľa mňa ich program na tvorbu CP to nedokáže dobre spraviť ALEBO tomu, kto to má v DPB na starosti, sa to nepodarilo dobre spraviť.

Ja osobne za riešenie považujem vytvoriť dve linky:
- 45: Koliba - Siemens - Jaskový rad
- 145: Koliba - Siemens - NOU.

Alebo ich očíslovať naopak. Tieto čísla navrhuem, pretože podľa PDO BSK má dôjsť po zavedení BID k prečíslovaniu:
- 203 na 44
- 213 na 144 (zimná posilovka na Kolibu)
- 44 na 145.
http://skratka.sk/2n0h3v
Reply on: Peon #145430:
Aj ja som očakával lepší cestovný poriadok. Ja som si myslel, že chybný je len CP na stránkach DPB, ale z toho čo píšeš to vyzerá tak, že chybný je aj CP na zastávkach tejto linky.

Zaujímalo by ma kto môže vyrobiť takýto hybridný CP.
ŤAŽKO POCHOPITEĽNÝ CP LINKY 44
Re #145410 Mike:

Skutočnosť je takáto: Linka jazdí každých 30 minút v úseku Koliba - Siemens - Jaskový rad (s výnimkou dier asi z dôvodu prestávok vodičov).

V úseku Siemens - NOÚ cez pracovné dni ide v oboch smeroch iba jeden spoj v pracovné dni iba okolo 18 h. Cez víkendy jeden okolo 10 h a druhý okolo 18 h.

Podľa CP na zastávkach od Jaskového radu to zmätočne vyzerá tak, ako keby odtiaľ išiel každý spoj k NOU (s tým, že zo Stromovej by prešiel k NOU bez zastavenia) a odtiaľ ihneď k Siemensu cez zastávky "Klenová" a "Rozvodná". V tom CP totiž nie je žiadna poznámka.

A v opačnom smere to podľa CP vyzerá tak isto, ako keby každý spoj z Koliby zachádzal k NOU (s tým, že v jednom smere bez obsluhy zastávok, aby ich neobsluhoval dvakrát).

MOJ KOMENTÁR: Očakával som, že sa to spravodlivo a prehľadne rozdelí tak, že raz za hodinu pôjde spoj Koliba - Siemens - Jaskový rad a raz za hodinu zas Koliba - Siemens - NOU. Teda iba v úseku Koliba - Siemens by bol interval 30 minút a na vetvách by bol 60-minútový.
Takže nakoniec DPB plánuje aspoň mini rekonštrukciu v Dúbravke tento rok? ?

http://www.odkazprestarostu.sk/?view=alerts&action=alert&id=241

"Väčšie opravy v uvedenom objekte sú plánované v letných mesiacoch roku 2010 v spolupráci s Dopravným podnikom Bratislavy, ktorý bude v tom čase meniť nad pochodom koľajový zvršok."
Reply on: no.ev.di. #145427:
Áno...
Neviete či jazdí od dnes L44 na Kolibu alebo to boli plané sľuby?
Reply on: S499.1023 #145419:
však je mi úplne jasné, že BN nie je NB. Preto by sa nevyrábala časom 9.5BN ale 9.5NB, a rovnako aj 10.5 atď.

Re #145420 S499.1023: Tak pardon, za blbé narážky ? Uvedomiť "SA" sa používa často a osobne by som to vyložil ako - uvedomenie si seba samého, t.j. vlastného konania a jeho dôsledkov. Takže namiesto "nech si ľudia uvedomia koho budú voliť" napíšem skrátene "nech sa ľudia uvedomia".

Re #145421 S499.1023: Tí čo platia čo ale? Myslíš teraz cestujúcich čo platia cestovné alebo dopravcov čo platia za busy?
Reply on: Petto #145407:
V Opere 10.10 ti nezačierni celý podklad stránky ako napr. vo FireFoxe či IE. ☺ Je to len detail, takže prioritne je to asi posledné čo ich trái, ale neskôr by sa na to mohli pozrieť nakoľko predsa len ide o ofic. stránku. ?
Reply on: 2xT3SUCS #145415:
Niektorí si myslia, že je to Jaskov rad podľa nejakého pána Jaska ? .
Reply on: kecho #145406:
Určite aj tí súkromníci, čo kupujú za vlastné, kupujú podľa výšky všimného a vlastníka firmy?
Reply on: Solider #145402:
No veď práve že nevieš, ale zato vieš, že by bol lepší ? . Naopak, na problémoch s takmer vyslúžilými rýchlokvasenými 1014 nevidím nič zvláštneho.
Reply on: no.ev.di. #145371:
Zdá sa, že tí, čo platia, riešia iné veci.
Reply on: no.ev.di. #145367:
Tak pre nechápavého po lopate: Po slovensky nie je možné SA uvedomiť, je možné SI uvedomiť NIEČO. Pravdepodobne si to cxhcel použiť vo význame "ľudia by sa mali spamätať" a vytvoril si paskvil.
Reply on: no.ev.di. #145371:
Už sa ani nepamätám, koľkokrát som sa ti POKÚSIL vysvetliť, že nejde o design ale o konštrukciu, že BN a NB sú dva odlišné typové rady. Nemá to zmysel. Bodka.
Reply on: frenky #145365:
Funkčný mail mám, je to s499(bodka)1023(rybička)seznam(bodka)cz. Ale radšej by som bol, keby sa fórum touto témou zahltilo, keďže to tu evidentne zaujíma viac ľudí.
Reply on: kecho #145408:
najlepšie sú posledné dve vety:
"Hoci je obnova vozidlového parku kĺbových autobusov nepostačujúca, pri trolejbusoch a električkách je situácia ešte horšia. Za uplynulých 10 rokov sa zakúpilo iba 7 nízkopodlažných trolejbusov (z nich 6 nahradilo autobusy na Dlhých dieloch a teda neprinieslo reálnu obnovu trolejbusov), do nízkopodlažných električiek sa neinvestovalo vôbec."
Update fotiek dnes nebude? ?
...z jaskového, kua... ?
Reply on: Mike #145412:
SA samozréjme, že tam chýbajú aj odchody z NOU zastávok medzi Siemensom a NOU.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.