Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #145059:

přesně tak
Reply on: m@rtin #145055:
Kardan cez kĺb ? to by bola technická udalosť roka 2010 ?
Reply on: m@rtin #145051:
mam ich aj viac, ak chces, kludne ti ich poslem bez copyrightu na mail (tak ako som ich poslal sem na iMHD :))
Reply on: t6a57919 #145056:
Presne tak ,normalne neverim vlastnym ociam,ze je nieco take v Bratislave a to ešte pre DPB ?
4901 naozaj krasny ? chcem sa spytat ci bude aj pokracoval na L83 alebo len niakej inej linke ? diky
Reply on: Puki #145052:

No to je pěkná blbost. To mi chceš říct, že ten autobus má dva motory? ? A kdyby náhodu měla být poháněný druhá náprava od zadního motoru, mohu se zeptat, jak je vyřešen průchod kardanu přes kloub? ? Už C744 měla sakra složitý zařízení manuální převodovky přes kloub pomocí táhel a lanek, ale kardan přes kloub, to mě rozesmálo.
Reply on: TeBeCe #145053:
Heh, zlý príklad som udal beriem. Tak až tak doslovne som to nemyslel ?
Reply on: Puki #145052:
a urcite ako 15 Tr ma dva motory ?
Reply on: m@rtin #145050:
Mal by byť poháňaný ako 15Tr, teda strednou a jednou zadnou nápravou.
Reply on: MatejBA #145048:

Díky za moc hezký fotky
Změním téma. Někde jsem četl, že má MB Capacity poháněné obě zadní nápravy. Jak je to vyřešeno, když je čtvrtá náprava natáčecí? Pokud vím, patnáctimetrové autobusy mají poháněnou jen prostřední druhou nápravu.
Díky
Reply on: Peon #145047:
Problém je aj so skúsenosťami, ale aj s tým že na každom voze je iný späťák s iným uhlonm a napr aj profík keď ide 1 deň na solarise, druhý na cng Karose a tretí na tedome, tak mu trvá jedna jazda až jedno kolo kým si zvykne kde ako zastavovať
- ďalší problém je aj vo výške samotného obrubníka, často z neho vytŕčajú niektoré "dlaždice" smerom do cesty... po zime sú jamy a tam kde nie je kretérnprint aj dosť veľké a vodič môže brať ohľad na kolesá busu s tým že zastaví povedzme nie 15 cm od obrubníka ale 30...
- a ďalej, ak ideš tesne k obrubníku vozu sa ošúchajú gumy zboku a na to je háklivý vedúci ale aj viacerí dielenskí a aj vodiči
- a okrem iného na niektorých zastávkach hrana prístrešku pretŕča nad obrubník (napr Vrakuňa záhrady) teda keby si išiel k obrubníku, odrazíš späťák (okrem karosy),inde hrana prístešku lícuje s obrubníkom, čo je podobný prípad , aj keď k obrubníku už môžeš ísť o dačo bližšie...
Reply on: MatejBA #145046:
Tu su 4 (asi :D) podarenejsie fotky (ano mam tam copyright, preto ani nemyslite na to, ze si ich privlastnite ? )

http://img251.imageshack.us/img251/1298/p1000584.jpg
http://img215.imageshack.us/img215/5533/p1000600q.jpg
http://img85.imageshack.us/img85/5082/p1000588.jpg *
http://img693.imageshack.us/img693/5928/p1000604d.jpg *

* - neviem, preco zrovna tieto 2 fotky zmensilo ?
ZASTAVOVANIE ĎALEJ OD OBRUBNÍKA (na zastávkach)

Približne ako zložité je pristavenie autobusu na zastávke k obrubníku (aby ľudia nemuseli vystúpiť na okraj cesty alebo spraviť skok na chodník)? Nemyslím teraz prípad, ak tomu bráni zle odstavený vodič auta.

Niektorí s tým niekedy majú problém kvôli pohodlnosti ALEBO z dôvodu menších skúsenosti, že sa obávajú, že by vyšli na obrubník? Ak by sa (hlavne nejaký ťažšie mobilný cestujúci) na to sťažoval, asi by uspel aj keby neutrpel zranenie, však?
Reply on: Hug0 #145045:
Ja som ho odfotil tak, ze v nom bolo vidno aj BB karosu ? Len to bolo kompaktom ...
Reply on: TeBeCe #145019:
Oprava: Zázračný autobus. ?
Reply on: kecho #145017:
Ten film sa volá Výlet po Dunaji, rok výroby 1962, réžia Ján Lacko. Vysielali ho ako Film pre pamätníkov. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.