Nemám, ale ani nemá význam debatovať o tomto, pozrel som cenník a ten rumun je s nižšou výbavou drahší ako končiaci model Citron C3 s plnou výbavou. Takže nielen že je hnusné, ale aj drahšie. ?
V tomto konkrétnom prípade dávam tej štrnásťročnej Felícii ešte päť rokov za cenu vyvárania, výmeny zadného dekla, obočí blatníkov, podplácvania na STK, auto bez serva, bez airbagov), novému Loganu dvanásť rokov bez akýchkoľvek zásahov tohto typu a s rádovo inou bezpečnosťou a spoľahlivosťou.
A máš nejaké relevantné údaje k trvanlivosti Logan versus Felicia?
Lebo šotoškreky o tom, koľko vydržala embéčka (20 rokov státia v garáži, občasného víkendového výletu, raz za dva roky dovolenka v Juhoslávii, neustále behanie okolo auta, celková bilancia 80.000 km, auto zrelé do šrotu) a koľko "nevydrží" Fóbia (napr. 4 roky nepretržitého jazdenia, parkovanie na ulici, raz za 30.000 km do servisu, celková bilancia 240.000 km, auto stále ako nové) sa mi celkom priečia.
Subjektívne animozity (k Loganom, k SOR-om a podobne) do toho neťahaj. Objektívne je Logan lepšie auto a rozhodne by som pri voľbe štrnásťročná Filcka / nový Logan neváhal ani sekundu.
Súhlasím s rozdielom medzi vreckovkami. Len pri tých autách ešte rozhoduje aj časové hladisko, koľko mi to auto bude spoľahlivo slúžiť, kdežto tú vreckovku použijem a zahodím.
To by som netvrdil. Či si budem šmirgľovať nos treskovitými vreckovkami alebo Zewou je podstatne väčší rozdiel než ten, či si poveziem riť v Logane alebo vo Fóbii Senior.
Až budeš mať malé dieťa a budeš auto POTREBOVAŤ a budeš mať akurát tak na toho Logana, tak názor meníš. A tak isto je na tom DPB. Akurát nechápem, přečo musel v takej situácii, v akej je, kupovať CapaCity.
Pre fotografov zaujímavostí, budúci týždeň 23.2.2010 bude na akciu Ekonomickej v PKO robiť DPB zmluvnú dopravu študentov z intrákov EU. Na Starohájskej po cca 21,00.
Nodes