no pri busoch stojacich na zastavke uz na blinkre nepozeram, ale vzdy kuknem na posledne dvere, ak ich ma este otvorene, pokojne pokracujem v jazde bez ohladu na blinker. Bohuzial BEUSaci si naucili BA vodicov, ze ich blinker do lava nema ziaden vyznam. Nikoho predsa v premavke nezaujima, ze "hned potom ako cestujuci donastupuju, zazvonim, zatvorim dvere, skontrolujem ci som niekoho neprivrel budem chciet odist zo zastavky".
Na tom videu v TV BA som si všimol ďalší druh dopytu. ? Takže zjednotenia sa asi nikdy nedočkáme. Ale myslím si, že v CapaCity ho budú musieť vodiči používať v prípade zapnutej klimatizácie. ?
v reportáži TV BA i na busportali je písané že majú zabudované už kamery. Som ani nevedel,že to má dve hnané nápravy , tipoval som iba tu jednu - tretiu. Ale inak súhlas - CapaCity vychádza približne rovnako cenovo ako naše 25 Tr s dieselagregátom , no komfort a kvalita bude úplne úplne inde. ?
Ja len niečo nechápem... V DPB padli na hlavu? Kúpia autobusy drahšie než trolejbusy (kde je cena opodstatnená komplikovanosťou), ale nedajú do nich kamerový systém? Nech mi nikto nehovorí, že keď už mali na tak drahé autobusy tak, že by sa nenašlo aj na kamerový systém do každého z nich... ?
tiež pravda... inak tá fotka nie spravená v Petržalskej vozovni ako tu niekto písal. Dlážka a kvetináč ako v nejakom bussiness centre, to skôr vyzerá na nejaký servis alebo predajnu Mercedesu... aj celý ten interiér vyzerá nejak moc čiste na DPB ?
TeBeCe