Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Keby aspon DPB vyuzival tie SORy. Cez vikend by mohli kludne jazdit na likach ako je 80 alebo 89. A to uvadzam len tie co mi jazdia pod oknami.
m@artin: Ano je to prazska firma. Ten prvy bus (ako Pete) napisal mal AX... SPZ soru neviem.
si: suhlasim. Do Prahy chodim dost casto a v zivote som nemal problem s busom.Az do piatku.
tulenique: Yo ale student nie som 🙂 A o tej karte Z som pocul.Aly aj tak je to drahsie ako 410Sk za bus.Takze mne ako nestudentovi sa to neoplati.A navyse sa stahujem do Prahy tento tyzden cize cestovat mezdi BA a Prahou mi uz konecne skonci 🙂
...len pre informáciu:
Predbežný prehľad očakávaných stretnutí a aktivít
primátora hlavného mesta SR Bratislava Andreja Ďurkovského v týždni od 1. - 9. marca 2003:
- Piatok, 07.03.2003 09:00 h
Pracovné rokovanie so zástupcami Ősterreichische Bundesbahn (OBB) o návrhu koľajovej dopravy medzi mestami Viedeň a Bratislava v podobe mestskej rýchlodráhy
Usek Hybesova - Detvianska?????? a naco ved je OK ja by som sa radsej kukol napr. na Vinohrady Za zastavkou v smere do mesta je pstva na oci diera pod kolajnicami ako svina. A co sa tyka SOR-ov kedy ich uz konecne PRESTANETE nakupovat su uplne na hovno myslim kapacitne kvalitou ako tak ujdu.
No ale aj tak... rekonstruovat usek Hybesova - Detvianska nema vyznam podla mna. Treba ine useky a je ich viac nez dost.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

#14346> Máš pravdu, to "splátka istiny" som si v rýchlosti nevšimol. Takže predsa len smečka kecala...
No prave som sa vratil z navstevy Prahy... vidim ze sa tu co to popisalo aj o moznostiach cestovat do Prahy. Ja som zial tiez otestoval vlacik za 700 Skk (nebolo to 734 skk len preto ze som uz mal vybavenu karticku JUNIOR RAIL PLUS).

Avsak v Prahe som sa dozvedel know-how na cestovanie po sieti CD. Ak je clovek studentom treba si v Cechach vybavit JUNIOR ISIC PASS (treba foto, platny ISIC + 100 czk) a potom vide cesta BA - Praha na cca 300 czk (spolu v kombinacii so zlavou na ZSSK - napr. JUNIOR RAIL PLUS prip. ine). Myslim ze s touto zlavenkou CD odpustaju aj priplatok pre vlaky kategorie IC/EC.

V pripade ze clovek nestuduje, tak je tu moznost pouzivat KARTU Z od CD, ovsem tam je zlava o cosi nizsia.

Kedze som opat v Prahe okrem ineho aj potestoval hospudky na Ziskove a inde, tak nemozem nespomenut tri nocne linky jazdiace krizom cez centrum, smerom Pankrac a Budejovicku v idealnom preklade vo vyslednom intervale 15 minut !!! Ved to je pomaly tazsie cestovat cez den po BA ako v noci v Prahe 😞
KLF: o tej Hybešovej-Detvianskej. Mám to pred sebou a je to napísané. Kapitálové výdavky MHD sa vyčleňuje suma 157,8 mil. korún. Plánuje sa ňou zabezpečiť splátka istiny úveru na nákup autobusov ( buď SOR alebo ešte I 4XX) či rekonštrukciu električkovej trate... Takže ide o splatenie úveru. Keď je reč o istine ide o úver, to je jasné.

martin: Tento rok kompreSORy zrejme nebudú. Možno áno ale ešte sa nevie koľko. Ale ak áno tak nie B10,5 ale zmluva je na B9,5.
Přístrojovka
Fotografie nových pražských Ikarusů E-91 pro linku v centru Prahy, jsou tu
Igorko: Poslal som ti mail.
Igorko #14325 : Ano mas pravdu, ta "nudzova brzda" tam bola, lenze sa to znefukcnilo, ale teraz je to opat v prevadzke ( zahada, ze az po tej nehode )a ako sam vies, clovek si na to musi opat zvyknut, ked chyti taky voz, takze vodici s tym maju nemale problemy a lezie im to na nervy.

Ohladom zberacov, co mi hovoril kamos ( 14 rocna prax ), tak vyrobca uvadza, ze na druhy zberacby sa malo jazdit iba v nudzovych pripadoch. Viem, ze aj ty si ostrielany harcovnik v tejto praci, takze skor pripustam, ze sa mohol mylit, iba som reprodukoval jeho nazor.

Ohladom vyhybiek som to poplietol, samozrejme tzv. "sanky" sa nachadzaju pred vyhybkou, vodic, kym pride s druhym voznom cez "sanky", tak prvym vozom je uz takmer na vyhybke a nevidi dobre, ci mu to vobes prehodilo. Dalej, vyhybka by nemusela podhadzovat keby odblokovace neboli umiestnene hned za vyhybkou, ked druhy voz je este na vyhybke, ale o nieco dalej. Mimochodom dalsou vyhodou jazdy na prvy zberac, je i kurenie vo vozidle, lebo ked vypnes voz, tak vo voze sa kuri i nadalej, ale ak chces kurit, ked si napojeny na druhy zberac, musis nechat pustene riadenie. Aspon takto mi to bolo vysvetlene.
Reply on: martiner #13990:
Dibust??? Hmm... neviem ako ty ale ja sa vozim na aute, takze dibust mozes byt asi len ty 🙂
Igorko: vlak je sice drahy, ale odkedy som bol pred rokom a pol v prahe a cesta tam vlakom ma stala 2x viac ako cesta busom nazad, tak som sa poucil a do prahy uz asi vlakom nepojdem... (cesta trvala priblizne rovnako dlho a aj ked je vlak pohodlnejsi, tak za cestu nazad sme zaplatili 2ja tolko ako vysla cesta tam jedneho (siel som so svojou babou), sli sme nazad karosou a ziadne problemy sme nemali...)
Reply on: m@rtin #14334:
Dnes v Kosiciach som videl autobus (karosu) firmy DATA a mala prazsku znacku-AX
Reply on: Martin Fundárek #14331:
Asi si vymysla navrh mestskeho rozpoctu 🙂

Re #14325 Igorko: Ako je mozne, ze prednym zberacom sa prechadza cez krizenie s trolejbusom lepsie?
Reply on: Igorko #14315:
O.K., beriem 🙂
m@rtin: ...a to je dost zasadny rozdiel. Pretoze tym padom sa nebude dat vyuzivat na presun medzi vozovnou a Dlhymi dielmi. Inak ja osobne nemam moc rad hybridy, takze som rad, ze to bude TrAC.
Ivo:
Společnost DATA sídlí v jakém městě?

Turbo:
Pokud vím, tak 12 milionů Kč. Přepočti si to na Sk.

Ale hlavně jak psal Igorko. Bratislava nedostane 21TrACI, ale 21TrAC. A mezi nimi je rozdíl jen ten, že ten bratislavský mít pomocný pohon nebude.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement