Necitas? Hovorim o pracovnikoch v tych administrativnych budovach, nie pracovnikoch River Parku. A mimochodom, ano, velka cast zamestnancov TAKYCH hotelov ma auta.
A zamestnanci hotela sú nejakí milionári, že všetci majú autá?
Re #143467 no.ev.di.: Developer, ktorý Euroveu postavil, nie je v žiadnom prípade povinný na nič prispievať. V jeho záujme je maximálne postaviť zastávky MHD, zvyšok musí zabezpečiť mesto. To keby som si postavil napríklad tri bytovky a obchodné centrum niekde v strede sídliska, kde nepremáva MHD, musel by som si zaplatiť autobusy, aby mohli ku môjmu projektu premávať?
Re #143468 no.ev.di.: Potreba linky 74 by určite nešla dole. Snáď na takú Drieňovú, alebo prístavný most premáva električka?
Aby bol zrekonštruovaný tunel lepšie využitý, mali by ním možno električky jazdiť frekventovanejšie ako doteraz. Čo tak zriadiť (okrem existujúcich "tuneloviek" L5 a L9) aj novú krátku električkovú linku, ktorá by sa točila na okruhu Kapucínska-tunel-Chatam Sófer-Nový most-Šafko- Nám. SNP-Kapucínska? Obdobná linka by jazdila v protismere. To by vyriešilo aj problém so zastávkou pri Riečnom parku I, ktorý spomínal Mike.
najlepšie by bolo keby sa uvažovalo s električkou od Šafka cez EUROVEU 1) Nivy, Dulovo nám. a s napojením na Ružinovskú radiálu pri trhovisku a 2) cez prístav na Vlčie hrdlo a do Vrakune a potreba liniek 70,74 a 87 by šla dole. Uľavilo by sa L50,68 a vyriešila by sa spojenie západ - EUROVEA - východ
však neviem čo tu kto rieši tunel s Euroveou. Keď už by mala na niečo Eurovea prispieť tak na dodatočné vozidlá, ktoré by bolo treba na odklonené/nové/predĺžené linky, alebo sa kľudne mohli zaviazať, že do budúcna tam chcú mať električkovú trať s tým, že sa nejakými financiami budú na tom podieľať. Neviem prečo by investor nemal prispieť na MHD v okolí jeho stavby, keď aj MHD podľa mňa prispieva ku komfortu dopravy do daných zariadení. Potom návštevníkom/pracujúcim/obyvateľom daných budov odpadajú problémy kde parkovať auto a ostatné problémy s auto + prípadné zaobstaranie auta ak to dotyčný zvažuje. Navyše aj hladina hluku a znečistenia je výrazne nižšia, ak sa tam zavedie MHD, príp. ekologická trakcia a EUROVEA to od električkovej siete má na pár metrov...
Ale ten kamerový dohľad je dnes nutnou podmienkou pri výstavbe každého nového tunela, resp. pri generálnej oprave existujúceho. Všetku technológiu čo tam bude si vyžadujú dnešné normy a predpisy (napríklad z oblasti požiarneho zabezpečenia a pod.). Však si pozri čo všetko je v tuneli Sitina, porovnaj to so svojimi spomienkami na tunel z časov keď tadiaľ ešte nejazdili električky a uvidíš ten rozdiel.
Re #143458 810zssk: Myslíš, že aj ich platy budú odrážať to predražené nájomné? Sa choď pozrieť, koľko pracujúcich cestuje MHD do iných predražených kancelárskych budov. Obzvlášť, keď budú garáže opäť len pre manažmenť tých spoločností (a na tej promenáde zas až toľko miesta na divoké parkovanie nie je).
som presvedčený, že kvalita električiek nijako nezaostáva za kvalitou ...ehm... cestujúcich. skôr naopak... na každú poruchu pripadne (najmenej) jedno úmyselné poškodenie ( označovače, okná, mechanizmus 2rí, sedadlá, tapacír, oblvaný interiér ap... asi tak...
1513 a vyššie? ?
Re #143460 luky1: Neviem presne v ktorej časti river parku budú aké prevádzky, ale mám takého tušenia, čo si pamätám rozloženie tých budov, že väčšina je oveľa bližšie k "Chatam Sófer" ako k PKO.. Na úrovni zast. PKO sú akurát tie torzá budov ex. PKO. Teda keď sa otvorí river park I. časť, tak v smere z mesta bude vždy najvýodnejšie vystúpiť na Ch. Sófer a nie PKO. Teda neviem o tom že by na spodnom konci tunela mala vzniknúť zastávka, ako tam bola kedysi...
Keď sa postaví River park II a III (alebo ak sa postaví), čo bude na úrovni zastávky PKO a pôjde vyššie až smerom k tomu ústavu, poto tam bude najrýchlejšia doprava z mesta cez tunel.
Mal som na mysli bežných návšetvníkov Riečneho parku, ktorí tam nebudú bývať ani pracovať. Napríklad turistov, ktorí bývajú v hoteloch v centre mesta (Ibis, Frankensteiner atd.). Pre nich je najlepšie použiť električku cez tunel.
Mal som na mysli bežných návštevníkov Riečneho parku, ktorí tam nebudú bývať ani pracovať. Napríklad turistov, ktorí bývajú v hoteloch v centre mesta (Ibis, Frankensteiner). Pre tých je najlepšie použiť električku cez tunel.
Nemyslim si... samozrejme, budu nim jazdit taki radovy zamestnanci, ale ja som narazal skor na tych co tam budu robit v predrazenych kancloch atd.. Ti tak jednoducho na MHD nepresadnu kym sa nezvysi jej kvalita.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk