Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
No tak moji drahi... REKONSTRUKCIA USEKU HYBESOVA - DETVIANSKA ??? To bude asi nejaka tlacova chyba, alebo nedorozumenie !!! To je totiz NAJLEPSI USEK od Racianskeho myta po Komisarky !!! Tam nie je co rekonstruovat !
Andy: u mna na Skale mas odo mna mail... pozri si ho. Ale budem tam v noci, jak vcera keby daco.
Igorko: koho nevyhodia.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ten článok v Sme je zaujímavý. Na kieho ďasa treba zasa rekonštruovať trať Hybešova-Detvianska za 7 miliónov? To bola tá posledná (tuším predvlani) tak sfušovaná? Alebo ju ešte mesto nezaplatilo a plánujú to zaplatiť až tohto roku?
(Správnosť informácií zo Sme som si overil v návrhu mestského rozpočtu. Sme si [tentokrát] nevymýšľa.)
IGORKO #14326: Preco by som mal vyvalit 734Sk za vlak co ide rovnako dlho do Prahy ako bus Eurolines za 410Sk. A navyse cestovanie tym busom nie je take zle.Ved je to novy Mercedes a to sa da. Ja viem ze vlak by bol lepsi.Ale nekradnem zatial 🙂
Reply on: KLF #14327:
Myslíš koho nevyhodia alebo kto sa o tom nechce baviť?
I.
Hehe:
ZENIT EM DIGITAL
Igorko: #14322 - to si myslel koho ?
Reply on: Ivo #14313:
Normálni ľudia nechodia z Prahy do Bratislavy autobusom:-). Vlak je síce drahší ale pohodlnejší a z pruhu do pruhu neprechádza:-).
I.
Reply on: Jano #14308:
Človeče pletieš tui zásadným spôsobom niekoľko vecí dohromady. To, čo popisuješ, bolo už u T6A5 3. série a myslím, že všetkých K2S/T3S (KLF upresní) ale vodiči to vyraďovali z činnosti.
To, že DP sa nezastane svojho človeka, je bez diskusie a ostudné. A v konkrétnom prípade nehody v Dúbravke je hanbou aj to, čo ing. Rafaj povedal do Pravdy - keďže je absolvent VŠDS v Žiline a okrem toho aj jazdil, neočakával som, že splodí takú zmes kravín, ako že električka nemala technickú závadu a napriek tomu sama odišla z konečnej.
To, čo píšeš o jazdení na 2. zberač, je zmes kravín. Výrobca nepredpisuje, na ktorý zberač sa má jazdiť. Jazdenie na 2. zberač má viacero výhod - nezostáva zablokovaná výhybka na dĺžku 2*T3, lepšie sa prechádzajú kríženia s trolejbusmi a podobne.
kolko stoji 21TrACI???
Reply on: Andy #14304:
Môj Ty bože a čo je na tom nepochopiteľné? Závažie ťahá dolu a tým naťahuje vedenie:-).
I.
Reply on: Spectre #14295:
Ty si tuším tiež webmasterom alebo čímsi takým alebo nejakým členom predsedníctva toho klubu, že? Tak sa ich spýtaj prečo toho idiota nevyhodia? Ja neviem, či sa ho boja alebo čo ale nikto sa o tom ani len baviť nechce.
Reply on: m@rtin #14287:
Akorát zapomínáš rozdělit ten cenový rozdíl na dvě části:
1) Cenový rozdíl mezi AC a DC pohonem.
2) Cena pomocného pohonu.
A většina cenového rozdílu je v tom prvním.
I.
Reply on: KLF #14284:
No, KLF sa nám zase odtrhol. Neviem, či Papyra poznáš. Ja sice len trošku ale rozhodne si o ňom nemysím, že je ***** a neviem ak si k tomuto záveru došiel.
I.
Reply on: Andy #14270:

1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Reply on: Andy #14270:

1) Bude 21TrAC. Výhoda je bezúdržobvý motor, vyšší výkon pri rovnakých rozmeroch, nevýhoda komplikovanejšia regulácia
2) ACI - Alternating Current Independent - čiže AC je o pohone a I že je tam ten pomocný pohon.
I.
Reply on: Martyk #14261:
Krémová farba miesto bielej sa na pražské električky zaviedla spolu s nahradzovaním kladiek ferografitovými vložkami. Biela farba zas.aná od uhlíka totiž vyzerala ešte horšie než krémová.
I.
Reply on: Papyr #14243:
No a načo by nám boli? Taká 21TrACI stojí o 2-3 milióniky viac ako 21TrAC a pokiaľ tu nemáme niečo také ako v Hradci, tak sa nevyplatí ju kupovať.
I.
Reply on: Vladimír #14241:
Akurát by som si dovoli trošku upresniť pojmy ohľadne duobusov.
21TrACI nie je duobus. Je to trolejbus s pomocnným phonom. Tento je určený pre kratšie jazdy trolejbusu, má nižší výkon (u 21TrACI je to 55 kW) a relatívne limitovaný dojazd.
Duobus je vozidlo, ktoré má zhruba rovnaké vlastnosti pri pohone elektrickom a dieselovom. Je väčšinou extrémne nespoľahlivé a v niekoľkých mestách (prakticky vo všetkých, kde jazdilo, okrem Esslingenu) už viedlo k zániku trolejbusov. Preto ho nemáme radi.
I.
Ivo: Ja by som v takom pripade zavolal policajtom, ze nech ho na najblizsej zastavke cakaju..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement