okrem toho sú na tom v Brne tak dobre, že minimum autobusových musí premávať v špičke častejšie ako 10min a v sedle a cez víkendy častejšie ako 20min. Konkrétne sa silnejšia premávka týka počas špičky len liniek 44/84 (6min ráno, poobede 7-8min), 53 a 70 (7-8min ráno) a v sedle 44/84,60 a 61 (10min) a 53, 67 (15min). Som zvedavý kedy sa k takémuto stavu dopracujeme v BA ?
na 94. z holicskej zmizol panel skolske prazdniny tak sa mi zdalo ze to zmenili, neskumal som casy, len ked nieco zmizlo otial sa mi zdalo ze to pomenili komplet cele. pozriem v akom to je stave ci pomenili PO-PIA a SO-NE
už niesú Solarisy dosť "nové" pre Trnávku, tak začali naťahovať paprče po Citelisoch?! ? takže z ktorej linky sa stratia Citelisy? Z L50 dúfam, že nie, ibaže by niekomu nedalo spať, že konečne aj na inej ako Karloveskej linke majú cestujúci komfort...
P.S.: Nedá sa niečo spraviť s tou chýbajúcou tyčou na držianie pri prvých dverách v Citelise? Tam kde tie tyče sú tak je to úplne fajn, človek sa má kde chytiť, ale tam kde to nie je tak si cestujúci dobre zalieta ? nedá sa to nejak objednať u výrobcu a nainštalovať to do vozidiel?
problém je, že ich jazdu zastavili vygumované mozgy, ktorých príkazy sú predsa s vyššou silou ako dopravné značenie
"vseobecne ohrozenie" ? ? nedodali ti ráno do tesca rožky alebo aké strašne všeobecné ohrozenie tam vidíš? a načo chceš nasadzovať armádu? ad 1/ nie je to žiadny stav ohrozenia a ad 2/ tí chlapci nevedia ani poriadne pochodovať, takže na mieste ich veliteľa by som sa aj bál dať im do ruky zbraň ?
btw. ešte si nevidel jazdiť hasičov alebo RZP cez protismer?
Re Solider #142576 : a nezabudni ani na to, že troch schopnejších z tendra záhadne vylúčili (samozrejme s nižšou ponúkanou cenou to nebude mať nič spoločné...:) ) + že "štát som ja" Sky Trotlovi garantoval ešte nejaké milióniky navyše oproti pôvodnej cene v tendri, "lebo sa prepočítali"... ?
Re Tedomík #142616 : no zbohom, takže namiesto SU bude na 88čke (96?) už definitívne krátky bus...?
Po dnešnej ceste z NR do BA a následnej ceste domov, nepoznám vôbec dôvod prečo sa platí za nočnú dopravu gratis z nasledujúcich dôvodov
- aj napriek tomu, že intervaly sa zlepšili (60min) tak stále je to na figu, skrátka buď taxi alebo pešo. Ak teda niekto dojde do BA ako ja dnes z NR o 1:50 na AS a potrebuje ísť niekam okrem Ružinova (N61 a N72), Vrakune (N72), P.Biskupíc (N72), Trnávky (N61) alebo Karlovej Vsi (N33), tak je na tom ešte dobre, ale do iných m.č. to je na riť absolútne ? treba ísť na Hl.st. a tam prestupovať, lebo tam sa (skoro) všetky nočáky točia ?
- napriek "bombastickému" linkovaniu ostáva stále jedna grcná vec a to, že nočáky končia v centre namiesto toho aby sa v centre stretli a 3-4min počkali spoločne na nástupištiach (ako napr. v Brne pred stanicou stoja nočáky aby ľudia prestúpili a pristúpili z vlakov). Takže by nebolo od veci začať nočáky riešiť, tak aby sa dalo nejak normálne dostať z jednej m.č. do druhej aj cez noc
- nechápem významu N99, v smere z Ovsišťa má 3h dieru a akurát dnes mi tá diera prišla nevhod dosť...
Pokiaľ DPB ozaj nevie spraviť niečo revolučné s nočnými linkami tak nemá nárok na účtovanie si extra cestovného
Práveže na to nadáva stále pomerne veľa ľudí, aj keď už iba raz za čas, keďže sú realisti a neveria, že by tom malo nejaký zmysel a viedlo to k nejakej zmene......v poslednej dobe je najvacsim problemom to, ze do Race chodia v spicke 52-ka a 56-ka za sebou, kvoli zdrzaniu 56-ky pri kruhovom objazde resp. krizovatke pri zlatych....vysledok autobusy jazdia v cca 3 casoch za hodinu namiesto linkovanych sest ?
to je zbytocne myslim, ze nikto nenadava z vychodneho na to ze nema priame spojenie z mestom, ale skor na to, ze ked ide elinou tak sa casto stava ze mu 56 or 52 akurat zdrhne pred nosom ?
Svätý Jur má na počet obyvateľov snáď najlepšie spojenie zo všetkých miest a obcí v BSK. Tak načo by im tam bola ďalšia linka? Z tvojich šotonávrhov by mala značný prínos akurát L321. L155 síce ľudia požadujú, ale pri tej cene a využívanosti je to ekonomický nezmysel. Jedine, že by sa cez Východné presmerovali vlaky od Galanty.
Vieš ako dlho trvá cesta z Východného do mesta? Obyvatelia sa sťažujú nže nemajú priame spojenie z centrom m,esta. Načo zavádzať ale neekologický autobus, keď tam môže ísť vlak, ktorý poskytne najrýchlejšie spojenie s centrom.
Už to tu raz bolo písané. Pokiaľ sa MÚ Svätý Jur vyjadrí, že je ochotné si dotovať MHD, tak s touto požiadavkou pôjde na DPB a podľa toho, koľko budú platiť, im tam bude jazdiť MHD. Prečo by sa mal občan BA, ktorý odvádza dane mestu - a teda aj DPB, lebo je to mestský podnik - podieľať na dotácii mestskej dopravy do iného mesta?
Mike