Ošetriť takéto problémy by sa dali možno aj za chodu systému (neviem, nie som programátor).
Väčšia chyba sa mi zdá stanovenie úsekov. Nie je predsa možné, aby v jednom úseku boli 3 obce a platiť ho treba celý, aj keď vozidlo prejde len časť časť, platiť ho dvakrát ak sa zastaví na jedlo v reštaurácií, alebo aj 4-krát ak rozváža náklad.... ?
Čiže treba skončiť s výberom, prijať novú vyhlášku a pravdepodobne vrátiť všetko čo od nového roka vyzbierali. Čím skôr súdruhovia zastavia výber mýta, tým skôr sa BA odblokuje...
Re TeBeCe #142388 : podľa mňa by tých liniek mohlo byť aj viac - s 2 busmi by sa dali vyjazdiť aj 4 či 6, síce s 1-2-3 hodinovým intervalom, ale "kóóóľko liniek ten DPB operatívne nasadil"
to, ze je to cez GPS nie je až také výhodné... GPS príjimač ti totiž vie na základe polohy satelitov voči Zemi vyrátať akutálnu podobu, pri priaznivých podmienkach aj s presnosťou na 1m, avšak v zlých podmienkach je to troška problematické, rádius môže byť aj 50m alebo viac...
Ak máš v GPS navigácii preddefinovanú cestu (chcem ísť zo Štefánikovej k Avionu), tak to problém nie je. Je to vec SW zariadenia, ale funguje tam tzv. magnetický princíp, t.z, že aj keď je tvoja poloha do určitej miery mimo cesty (čo môže byť spôsobené zlým signálom (budovy, oblaky, a pod.), vie ju magneticky priradiť k tej ceste, kadiaľ je tvoja trasa plánovaná.
Mimo trasy (mimo cesty) to ukáže až keď si evidentne mimo plánovanej trasy, to platí aj o prerátavaní pri odbočení do zlej uličky... Iste si si všimol, že ak si "neposlúchol" navigáciu a odbočil tam kde nemal, tá sa ešte chvíľu tvárila, že ideš po trase...
OBU jednotky však preddefinovanú trasu nemajú... Nemal som takú jednotku v ruke, ale aj v navigácii keď máš len polohu, bez naplánovanej trasy, tiež platí "magnetický princíp" s tým, že ak si mimo cesty (kvôli zlému signálu), tak ťa to automaticky hodi na NAJBLIŽŠIU cestu (lebo trasa definovaná nie je).
Moja skúsenosť s navigáciou je taká, že ak idem po D1 na úseku Einsteinovej a nemám preddefinovanú trasu, tj pozerám si len moju polohu, tak v zlom počasí mi častokrát skáče poloha z Einsteinovej ako ulice na diaľnicu a naspäť.
Predpokladám, že takto je robený aj SW OBU jednotky, a ak sa podobné súbežné cesty nachádzajú aj na spoplatnených úsekoch, vzhľadom na šlednriánske zavedenie mýta očakávam, že ak "poloha" v OBU jednotke "vyskočí" z poplatneného úseku a potom tam znova naskočí, že to bude účtovať akoby si celý úsek prechádzal ešte raz....
Z tohto dôvodu je blbosť, že prejdená vzdialenosť sa neráta naozaj tak, koľko vodič prejde... v prípade takýchto výpadkov by boli rozdiely v nameranej trase možno v desiatkách metrov, takto mu to naráta jeden úsek viackrát, čo je sakra rozdiel...
"Dopravný podnik Bratislavy (DPB) tam zriadil dve linky, ktoré zvážajú ľudí na Vajnorskú ulicu. Pre TASR to dnes uviedol hovorca DPB Peter Kavecký." - sa mi páči ako všade citujú jeho vyjadrenia o dvoch linkách...evidentne mal na mysli dve vozidlá a jednu linku - X64.. aj keď tie vozidlá sa tam striedajú...
alebo myslel x64 a 65..? lebo 65 nezriadil kvoli tomu ? ? teda aspoň si myslím že keď vznikla tak o tomto netušili... ? ? (pre aktuálne info viď aj dispečerské fórum
Autobus odvezie 60-80 ľudí a cestu opotrebuje ako tisíc áut (opotrebenie cesty rastie s kubíkom nápravového tlaku). Nekecaj do toho, o čom nemáš ani šajnu. Ale tebe je to aj tak hovoriť zbytočné. Oni neprotestujú proti mýtu. Oni protestujú proti dvojitému spoplatneniu, nezmyselnému účtovaniu a celkovému chaosu. Systém jednoznačne nebol pripravený na spustenie komerčnej prevádzky.
" Dopravný podnik Bratislava zvažuje podanie trestného oznámenia na tých, ktorí včera úmyselne paralyzovali dopravu v hlavnom meste. Povedal to predseda predstavenstva dopravného podniku Branislav Zahradník."
"Pre vozidlá mestskej dopravy nie je priechodný úsek ulíc Bulharská-Rožňavská. Dopravný podnik Bratislavy (DPB) tam zriadil dve linky, ktoré zvážajú ľudí na Vajnorskú ulicu. Pre TASR to dnes uviedol hovorca DPB Peter Kavecký. DPB prijal opatrenia, aby dnes zabezpečil výpravu v rannej špičke v plnej miere."
3. zaver: protesty kamionistov su protestami bezohladnej mafie, ktora skodi nam vsetkym. nemyslim vodicov, ti su ok (!!!). myslim tych grazlov, co im sefuju a do protestov ich nutia. jo a mimochodom, ti su rovnaki vsade na svete.
ten problém má dve roviny... jedna je samotný problém kamionisti vs. NDS, ktorý sa nás čiastkovo týka a druhý je totálne zdiskreditovanie Slovenska a výsmech jeho obyvateľom, ktorý sa nás sakra týka... preto ich podporujem
dobré sú preto, lebo s nimi súhlasíš buď ty alebo niekto iný... neznamená, že s nimi nesúhlasíš, že sú zlé. Môžem zahlásiť blbosť, budeš zdieľať môj názor ale príspevok bude podľa teba dobrý. Ale neobjektívne. Takže tak...
tak šéfovia týchto dopravných spoločností sú fakt hajzlíci... platiť by nechceli nič, jazdiť by chceli všade, ale na bezpečnosť z vysoka serú. Šoféri kamiónov spôsobia ročne koľko nehôd a škôd preto, že ich zamestnávateľ tlačí aby mali kratšie pauzy a potom sú unavení a končí to finančnými stratami a niekedy aj na životoch. Nech pekne kamióny platia mýto ale nech to funguje. Nie teda dačo typu, že prejdem 200m po ceste 1.tr. alebo súbežne a zrazu mi to strhne jak za 8km jazdy, to by naštvalo každého. Alebo ak idú súbežne dva spoplatnené úseky, tak si strhne 2násobok ceny. Ďalej ešte aby autobusy platili, tak to je priveľa. Autobusy práveže cesty šetria. Zatiaľ čo autobus odvezie 60-80 ľudí, tak taký počet odvezie 30-40 áut. Zas si to odskáču tí čo nemajú auto a musia cestovať prímestskými a medzimestskými linkami. A vraj ceny mýtneho máme jedny z najvyšších v EÚ. Ak to má smerovať k nabádaniu spoločností a firiem aby prepravovali tovar po železnici, tak fajn, však som videl vlak, ktorý viezol kamióny a vpredu mal vozeň pre šoférov. Aspoň budú mať železnice výkony a bude sa viac voziť ekologickou dopravou ?
Idiot! Podla teba "mafia" chce kradnut? Tak povedz, preco maju platit vysoke sumy za dialnice, rychlostne cesty a cesty prvej triedy ako myto a zaroven platit cestnu dan vo vyske 1800€ na cesty 1 triedy?
Len pre zaujimavost, ked skrachuje 100 prepravcov, tak eventualne je ohrozenych minimalne 1000 pracovnych miest (niekde bola statistika, ze priemerne 1 dopravca zamestnava 10 ludi) priamo a dalsich X nepriamo (kvoli zdrazeniu dopravy, tym padom aj koncovej ceny). A ako by sa ti lubilo, ked kvoli mytu by si musel ist autobusom a za ten isty usek, co si napr vlani platil 1€ platit teraz 5€ a viac kvoli mytu? Myslim ze by si nadaval.
Konecne ludia zacali strajkovat a protestovat! Aj keby mali zablokovat celu BA a kludne stat aj mne pred domom a trubit nonstop, ja by som ich podporoval, lebo to robia za spravnu vec a nenechaju sa sikanovat akoze "socialnou vladou" ktora ich okrada a ohrozuje ich pracu v case krizy. A ak sa ti nelubi situacia tak chod strajkovat proti nim do ulic.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik
Väčšia chyba sa mi zdá stanovenie úsekov. Nie je predsa možné, aby v jednom úseku boli 3 obce a platiť ho treba celý, aj keď vozidlo prejde len časť časť, platiť ho dvakrát ak sa zastaví na jedlo v reštaurácií, alebo aj 4-krát ak rozváža náklad.... ?
Čiže treba skončiť s výberom, prijať novú vyhlášku a pravdepodobne vrátiť všetko čo od nového roka vyzbierali. Čím skôr súdruhovia zastavia výber mýta, tým skôr sa BA odblokuje...