Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #141883:
Rozmýšľam, kde sa tie sóla stále berú. Či na zmieňované linky (na L94 o tom ani nepochybujem, však z Petržalky vypravujú SORy radšej na plnú 191 ako prázdnejšiu 99) pôjdu SORky?

Re #141894 810zssk: Jeden je sólo a jeden je kĺb (čiže úspora nákladov) a predpokladám že je to tiež kvôli prestávkam.
Otazocka ohladne N91 - pri zavadzani nocakov sa nutnost prestupovania medzi N93 a N91 (namiesto priamej linky) zdovodnovala nutnostou vozu navyse na N93.. Lenze to je podla mna blbost lebo jeden voz na N91 a jeden na N93 su dokopy dva vozy co je to iste ako dva vozy na N93 a nula na N91..

Je teda este aj iny dovod preco ten prestup existuje?
Reply on: S499.1023 #141892:
Zatial nikto, kto si myslel, ze navrhe lepsie grafikony, ich nenavrhol... Aj moj pokus nedopadol uspesne - po spracovani sustavy rovnic a nerovnic s jasnymi poziadavkami na preklady, nadvaznosti, etc bol vysledok "nema riesenie" 🙂
Reply on: luky1 #141890:
Veď sa relaizuj, ponúkam už niekedy od včera, navrhni nové grafikony....
Reply on: Peter6607 #141889:
Sorry. 2336 je Citelis. ? Ostatné čo v tom príspevku #141888 píšem som však určite nepoplietol.
Reply on: Ik #141875:


Nehladam vinu v nikom, iba som skonstatoval fakt, ze pri vsetkych elektrickovych nehodach za posledne roky sli elektricky tesne za sebou nie iba preto, ze ich zdrzala zapcha a pod., ale ze im to predpisoval grafikon.

Ale nejde iba o nehody. Z pohladu cestujuceho je neprijemne a nepohodlne, ak na zastavku pridu tri subezne linky naraz (a je jedno, ci sa jedna o elektricky, busy, ci t-busy), a potom dlho nic...
Reply on: Peon #141888:
2336 je Tedom?
V 2336 (Tedom) som včera videl, že vodič si dal medzi okraj kabíny a prvé dvere žltú šnúru, kvôli ktorej je možné nastupovať "iba" cez jedno krídlo predných dverí a zároveň sa cestujúci nemôže postaviť priamo vedľa vodiča pri kabíne.

Rozumiem tejto snahe vodiča mať aspoň trošku súkromie v jeho "otvorenej" kabíne, ale myslím si, že týmto si takmer nijak nepomohol. Ale tak lepšie ako nič, nič lepšie ma nenapadá.

PS: V Tedomoch nie je možné nastaviť, aby sa otváralo iba jedno krídlo predných dverí?
Reply on: Sommelier #141884:
No Ok, ešte žel. poliklinika na Trnku, tu uznávam že tam chodia rakoviny ktorým je zaťažko prejsť aj 20 keď nechcú.., v opačnom prípade tá je relatívne v pešej dostupnosti od zast. 21/210 Krížna a zvlášť ak idú cezpoľní z Aut. St vystúpivší z nejakého SADistu na ktorého zastávku prešli u seba v dedine 1 a pol km ?
Reply on: Sommelier #141884:
Rozmýšľam, pre koľko cestujúcich je zdroj/cieľ cesty práve Trnavské mýto.. možno do Tržnice a prevádzok do Istropolisu.. ja Trnko vnímam skôr ako prestupný bod:
na busy smer Hl. Stanica alebo 204 a 209 - z Nív máš 21 a 210, ok tá by sa potom mohla/mala/musela zahustiť
- na eliny či 1,2,,4 alebo 8 9 14 prestúpiš na Legionárskej/Krížnej
- na busy smer Trnavská, alebo 74 môžeš ísť 205 na Zimák a prestúpiť tam... napr dnes sa hodne využíva cez prac. dni 78 na Nivy ako alternatíva k 205, pričom aj ľudia z ružinova idú niektorí 78 niektorí 205..
- a potom vždy je tu možnosť ísť 50 + 68, z ktorých oboje chodia aspoň v špičke furt
- ostáva nedoriešený oba prestup z Nív cez Trnavské M. na 51.. ide o to aký silný prúd to je
- a druhá vec už keď sme pri linkách na Karadžičovej že stále chýba tá nejaká "polkrídlová" linka :Hl.Stanica - Karadžičova - Dostojevského Rad - Nový Most (napr šotonávrh 210 a od Nív na agregát 😃 ?).. alebo keby to bol bus tak v uvedenom smere môže ísť cez Trnavské Mýto...
Reply on: Sommelier #141884:
Pardon, ja som si pomylil jej trasu ?
Reply on: 810zssk #141882:
to si vydedukoval z toho že sa 78 tri krát stretáva s električkovou traťou ? Blahoželám. ?

Re #141881 Mike: Priame spojenie Nivy - Trnavské mýto je nepotrebné ❓
Reply on: 810zssk #141882:
No ak som dobre čítal a nesnívalo sa mi to tak do konca zimných prázdnin podľa príkazu môžu/majú ísť sóla okrem 87 (tam aj solaris) aj na 78 ❗, 94 a 196...
Reply on: Mike #141881:
Ja si myslim ze ak by sa posilnili elektricky, uplne by stacila 178. Trat by to snad zvladla, len neviem ci su vozy.
Reply on: ufo #141859:
Súhlasím, 78 má zmysel od D. Honov po Trnavské Mýto a tak by mala premávať ☺
Ak sa nemylim tak dnes je 10. vyrocie zavedenia sucasneho tarifneho systemu v Bratislave, nie? 🙂
Reply on: d3k0 #141873:
Mozno by boli do buducnosti vhodne dve veci:
a) ked uz tam lepia ten oznam, tak zaroven tam dat samostatny papier "Prve a posledne odchody" zo zastavky

b) ak to nejde (lebo v DPB casto nejdu trivialne veci), tak proste uviest neskorsi cas kedy uz realne pojdu vsetky spoje 🙂

Ale tym nechcem povedat ze DPB to spravil uplne zle. Uz som v dispecerovi vyjadril svoje potesenie nad tym ako skvele to fungovalo 🙂
Reply on: luky1 #141839:
To by ale na jednej radiále nemohlo byť päť, ale jedna, maximálne dve linky.
Reply on: ufo #141859:
A 34 najmä pre svoje otáčanie cez Račko tiež nie je zrovna dobré riešenie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.