Reply on: AAA #141714:
Ja viem, len som chcel naznačiť, že konkrétne napr. VO Záhorie je veľmi podobná územná entita ako obec, pretože sú tu obyvatelia, čo tu majú trvalý pobyt, tiež majú vlastný obvodný úrad a taktiež figuruje v rôznych zoznamoch obcí ako špacifická entita. A aby som sa dostal na podstatu, ako to začalo... aj v osade Záhorie máš obmedzenú rýchlosť na 50 kmh Tým som chcel povedať, že keby naozaj platilo, že značka IS 36 sa má dávať na hranicu obce (čo je monštruózna blbosť), tak by v tej "dopravnej" obci bolo 100% rozlohy SR (resp. možno mimo vojenských obvodov bez trvalého obyvateľstva, ale značka IS 36 má význam v zmysle, že sa dáva nie podľa počtu trvale bývajúceho obyvateľstva ale podľa zvýšeného pohybu a koncentrácie chodcov)
kecho
Re #141434 enge2 & Re #141557 slavius: "v cene je zahrnutá aj prípadná montáž klimatizácie" tak toto ma fakt zaujalo.
inak, autora článku by som sa chcel spýtať, či teda tá cena je aj s klímou alebo bez nej? lebo napísať "PRÍPADNÁ" považujem osobne za dosť divné buď sú bez klímy, s klímou alebou so zariadením, do ktorého sa dá namontovať klíma... podľa toho by s aj bez klímy mali stáť asi rovnako...
Re #141460 MatejBA: tj 491,6 mil bez DPH,tj jedny dvere za 91 tis €... tomu sa v DPB hovorí "výhodná cena" ? predsa by si sa nehádal s vrcholovým záhradkárom, ktorý všetko pohnojí...?
Re #141499 810zssk: ale veď by stačili 4 pre cestujúcich napravo a jedny pre vodiča na ľavej strane, ako kedysi bývavali na starých busoch ?
Re SoR3401 #141566: takže k soru. minule som sa viezol tým 450x, takže 1/dvojsedadlo za vodičom je také tesné, že bude vždy prázdne, 2/ pred nástupom ťa prizabijú predné dvere otvárajúce sa von 3/ po nástupe druhými dverami sa potkneš o schod, a musiš sa horolezecky šplhať na sedadlo pri dverách, 4/ pri výstupe si môžeš zdriemnuť, kým sa ti otvoria dvere... toť snáď toľko o sore z pohľadu bežného cestujúceho...
Re MatejBA #141628: neboj sa, on to nakoniec podporí, len čaká vyššie všimné. k tomu bludu o výstavbe Jaroviec a "sile" realitného agenta iba toľko, že mesto nemusí vôbec súhlasiť, stačí, ak vydá stanovisko (hocijaké) a to na požiadanie firmy musí urobiť. ostatné je už v kompetencii MFSR + z každej herne/kasína získava mesto Bratislava percentá zo zisku, takže ide o dosť peňazí (keby sa všetky prachy z hazardu použili iba na MHD, to by tu predražené Skaapalšity jazdili aj na linkách 136, 233, 236...) a kde realiťák zacíti prachy, odtiaľ ho len tak ľahko nikto nevytlačí, takže ide iba o divadlo pred zbožnými babkami, aby im dokázal, aký je uvedomelý...
Re #141664 810zssk: "niektore zmeny v linkovom vedeni" myslíš napr. s BA vôbec nesúvisiacu 901 či volebnú 133? tak potom môžeme pokračovať - predaj Recaru, zbabrané tendre, náklady na zbytočnú zmenu loga, nakupovanie busov od buka do buka, predražené "druhé" tendre... a celkom by ma zaujímal aj podiel pre DPB zo smsCL... a "stabilizacia poctu vodicov" = v súčasnoti zúri kríza, ktorá sa samozrejme Slovenska ani nedotkne, takže nezamestnanosť vôbec nenarástla