Inak co sa tyka vitaznych SORov. Mylim ze uz by sme mohli zabudnut na zbabrany tender s 22 Solarismi pred troma rokmi a ako najlepsieho kandidata z tych troch prihlasenych povazujem prave Solaris. =))) ale prijimam aj ine nazory
už len za to, že Braňovi odklepol všetky navýšenia výkonov na Dlhé diely by som ho odstrelil ako prasa ☠ iné m.č. aby žobrali, intervaly sa predlžujú, kapacita ide dole (kraťase na L70,74,94 predĺžený interval na 70,75,78). Presne ako bolo v tej petícií za odvolanie Ďurkovského správne povedané, že primátor napriek odporúčaniam odborníkov a žiadostiam občanov si naďalej koná podľa seba, sem-tam usporiada naoko diskusiu a nakoniec si aj tak spraví podľa seba. Toto je to čo robí Ďurkovský fajn? Je to obyčajný egoistický nafúkanec (rovnaký ako Záhradník) a ešte k tomu aj KDHák ?
a teraz sme nespokojní (podaktorí), že už nemáme Ikarusy 280 ? ale výhoda doby bola aspoň to, že zavelilo sa "zhora", objednalo sa a bolo na čom jazdiť. Obnova vozového parku v celku nekrívala tak ako teraz a bol jeden, max. 2 výrobcovia (Karosa a Ikarus v CŠR teda). Keď vozový park tvoria autobusy od 5 výrobcov, aspoň 2 nevedia neskôr dodať náhradné diely a samozrejme udržovať autobusy od 5 výrobcov je hotová "slasť" ?
Pardon, ale dve volebné obdobia voliť niekoho, kto zjavne pre mesto robí hovno je tiež sprostosť. Už ho voliť netreba. Potrebné tendre prebehli a prebehnú aj bez prítomnosti jeho samého a jeho parazitickej bandy vo vedení tohoto mesta. ?
VŠETKY ROKY BUDÚ PRE MHD ŤAŽKÉ AK BUDEME VOLIŤ ĎURKOVSKÉHO MAFIU! Dobre vieme, že predošlé roky boli na obnovu vozového parku viac než priaznivé. Jediné čo nebolo priaznivé bol a stále je stav IQ ľudí na magistráte, ktorých schopnosti sa obmedzili na "sliepičí" reflex - hrabať len pre seba. ? Teraz týmto amatérom a poloodborníkom na dopravu padne kríza vhod ako hladnému prestrený stôl. Tu sa môžu donekonečna odvolávať ešte aspoň 2-3 roky, ako kríza ovplyvňuje všetko možné na čo treba peniaze... len škoda, že kríza neovplyvnila aj túto položku v rozpočtoch - NAKRADNUTÉ ?
V roku 2010 (aspoň podľa návrhu rozpočtu) je vyčlenených cca 17 000 000Sk či to bolo 18 000 000Sk? na nákup jedného kĺbového trolejbusu (podľa ceny to bude s dieselagregátom). Avšak všetci vieme prečo sa ide kupovať... Preto aby bola na DD zapezpečená 110% nízkopodlažná záloha aj na 33. Ostatné trolejbusy by sa mohli podľa návrhu nakupovať v roku 2011.
Podľa mňa ak sa siahne na nákupy tak si to odskáče 1.tender, kde sa ne-nákup vysúťaženého počtu odôvodní nedostatkom financií a nenákup plného počtu vysúťažených GNGáčov neviem už čím. To posledné na čo siahnú je počet SORov ktoré majú dojsť. Však samo za seba hovorí aj to, že namiesto 25Tr peniažky skasíroval SOR za 18ks hrbáčov, ktoré odštartovali "hrbatú" éru nášho vozového parku, keď stav VP je ozaj v stave jak chrbtica zvonára matky božej ?
Hovoril som o kratkych trolejbusoch a 6639 a 6640? Prepac, ale to je vysmech. GO su v pohode ale kedy prisiel vacsi pocet novych kratkych tbusov?? Tie vozidla proste nikdy nebudu konkurovat modernym trendom. Keby to bolo tak ze 50% kupi DPB nove vozy, 50% zmodernizuje tak v pohode ale takto nie.
Ja som to inač tiež pochopil že príde menej, a podľa mňa ako poznáme dobre DPB tak sa opäť stane niečo stými peniazmi čo sú vyčlenené na busy a nepríde ani presný počet 100 a mne to je už jedno. ?
M.C.