Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #141494:
Dik.

Pretoze ak by dali pocet dveri: 5, tak by bola namietka ze je to diskriminacne.
Reply on: enge2 #141497:
myslim ze ta diakritika je iba a len vecou spravneho nastavenia softveru (opravte ma ak sa mylim), ale verim tomu ze sa to da vsetko nastavit aj spravne po slovensky, lebo inak je to vysmech a hanba podniku i mesta ze to vyzera tak ako to vyzera...
Reply on: luky133 #141494:
no a zatial sa nikto nevyjadril ako to bude s transparentmi dufam, ze tam nebudu take nove co sa davaju do interieru elektriciek, v ktorych tak krasne ukazuje diakritiku ?
Reply on: luky133 #141461:
jasne, Stuttgart urcite vyslovene setri na tych vozoch, zrejme si ich objednaval s drevenymi tambusoidnymi sedadlami a v najnizsej moznej vybave. Chudatka zapadniarske ?
Reply on: 810zssk #141491:
to by bolo dobre aj u nas, som bezny cestujuci ale nejako zlepsit prostredie pre vodica by bolo potrebne a takto je tu prilezitost 🙂
Reply on: 810zssk #141492:
" Ponúknutý autobus má dĺžku 18,75 m, 5 dverí, 45 miest na sedenie a 106 miest na státie. Dodávaný je s motorom Iveco s výkonom 243 kW pri 2 050 otáčkach za minútu." Ponukli 5-dverový takže asi ho aj zoberú. Ináč zaujímalo by ma prečo v tomto tendri neurčili počet dverí. Voľakedy som čítal oznámenie aj typu: Nákup autobusov s dlžkou xxx a počtom x dverí tu stačilo len dať kĺbové autobusy s 4-dverami...
Reply on: luky133 #141489:
no ja som z pohladu vodica za to aby bola 5 dverova verzia spolu s nejakou priehradkou aby do toho priestoru ani cestujuci nechodili, sice by sa trocha znizila kapacita, ale pre vodica by to bolo zlepsenie prace. 🙂
Reply on: AAA #141490:
A je uz niekde potvrdene ze to budu 5 dverove?
Reply on: enge2 #141488:
V Prahe sa nepouzivaju prve dvere (vedu priamo do kabiny) na 14T uz dost dlho a ked som tam bol naposledy tak za 30min jazdu sa tam snazili vlamat minimalne dvaja vlcaci. But som mal stastie, alebo.... 😉
Reply on: no.ev.di. #141484:
Problém nie je ani tak v Sore, ale v tom, že.
1. DPB nakupoval zbytočne v podstate všetky BN 9, 5 m a teraz zbytočne kupuje 10, 5 m vozy, namiesto 12 m vozov,
2. DPB si nevie poriadne u výrobcu objednať vozidlo (5 dverové nové Sorky, predražené CapaCity).
Reply on: enge2 #141488:
No hej, ale vysvetlit to treba jasne napr. velky napis nad dverami v SK a aj v EN nakoľko turistovi to treba tiež nejako oznámiť. Aj keď radšej by som videl 4-dverovú a SOR by podľa mňa dokázal vyrobiť aj verziu kde by nedali prvé dvere a nechali tam tie ostatné teda boli by 4-dverové, ale vynechali by sa prvé dvere. ? A tým, že bude 4-dverová verzia bude aj viac nízkopodlažných sedadiel na čo sa sťažovali cestujúci v Prahe, že ich je nedostatok teda aspoň tak som čítal na jednom spravodajskom českom webe.
Reply on: luky133 #141487:
kto vie ale ako som uz pisal mozno by aj tie 5 dverove verzie neboli zle s tym, ze by sa otvarali iba 4 dvere a prve by boli len pre vodica, urobila by sa prezentacia pri dodani aj s vysvetlenim dopytu a tiez o tom, ze prve dvere su vodicove a tym padom sa neotvaraju. aspon na vodica v zime nebude fukat 🙂 ?
Reply on: enge2 #141486:
No ja sa tiež teším len sa mi nepáči to, že to budú pravdepodobne 5-dverové čo pri nepoužívanom dopyte nebude dobré, ale čo som pozeral nové SORky už majú dopyt ako majú 25Trky napr. A taktiež som zvedavý či bude mať SOR nejako vyriešené tie okná pre cestujúcich tak ako to ma MB, alebo tam žiadné otvárateľné nedajú... Ináč tie SORky čo prídu do BA (pokiaľ som dobre hľadal) budú prvé klimatizované mestské SORky radu NB a možno aj BN nakoľko som ich nevidel klimatizované okrem medzimestských.
Reply on: 810zssk #141485:
nechajme ho "plakat" myslim si ze na lamanie palice nad sorkami je skoro ja som rad ze nieco nove pride a mozno nas SOR prekvapi ?‍☠️
Reply on: no.ev.di. #141484:
Keby neboli Vianoce, tak ti aj nieco odpoviem..
Reply on: luky133 #141481:
tak to je jasné, keď si to zoberiem, že by som bol obyčajný laický cestujúci (aj keď aj laickí cestujúci si všimli rozidiel medzi 12M Karosami a SOR B(N) 9.5 na linkách 30 a 37), tak ocením nízkopodlažnosť, novotu a celkom aj komfortný interiér. Aj keby som mal byť minimálne náročný, tak musím povedať, že rad BN je pre SOR hanba a mali by sa snažiť Lichaváci ponúkať predovšetkým NB rad kde ponúkajú klasické dĺžky 12 a 18M. MHD veru roky mizivé % ľudí praje, mestá neinvestujú do ekologickej dopravy, okrem tých miest kde sa snažia v očiach verejnosti trolejbusy zosmiešniť (ZA a BB), tak tam sa snažia poukázať na to, že CNG autobusy sa ekologickou stránkou a ostatnými faktormi vyrovnajú trolejbusom a kupujú CNG autobusy alebo aspoň majú namierené tým smerom. V BA sa VP bude asi dlho skladať z 50:50 CNG vs. nafťáky. Svojím spôsobom je kúpa autobusov od SOR vyjadrenie schopností a ochoty miest investovať do MHD. Zlepšenie to je, avšak v porovnaní s tým čo je inde je to na nižšej úrovni. Tak snáď prečkáme éru idiotov spolu s autobusmi SOR a po čase sa začnú veci meniť k lepšiemu.
Reply on: no.ev.di. #141475:
tak si pocka ked sa stretnu to je ten najmensi problem ? . to je uz vec 30 s kym prejde takze tento argument je nepodstatny ?
Ešte by som chcel niekoho z Vás poprosiť, kde na stránke MÁV alebo OBB nájdem cenník malého pohraničného styku pre cestovanie z Parndorfu do Hegyeshalomu? Moc ďakujem za pomoc ?
Reply on: M3go #141480:
A klimatizované (a čo, že tá sa nebude používať hlavne, že tam bude) ? Pokiaľ viem, tak aj tá nová (pravdepodobne 25Tr resp. 27Tr či Trollino) bude klimatizovaná aspoň pred voľbami tak hovorili.
Reply on: no.ev.di. #141477:
Alebo to bude tak že postavia sa vedla seba a ludia budu radi jej mame nove autobusy a ktomu aj nizkopodlažne 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.