nečuduj sa. keď sa zavedenie záhradkárovej promo linky 133 zdôvodňuje tým, že "čo keď sa pokazia električky, tak predsa musí ísť v súbehu bus", tak takéto tvrdenie ma už vôbec neprekvapuje...
by ma celkom zaujímalo, keď bude mať napr. cestu 1+1 bez stredového delenia a spadne mu na ňu meteorit - potom bude treba mať pre istotu 2+2?
Re #140973 Ike: práve včera dávali na joj v niektorých večerných správach priechod pri Novom moste na eliny a to, ako tam skáču chodci na červenú pod autá aby stihli elinu s int 3-4... takže iba toľko k "rozumu" chodcov, o "rozume" niektoých polovodičov snáď netreba ani diskutovať...
Re #141014 kubo_99: takže žiadne prekvapenie, najprv predražené mercedesy a teraz zase superlacné sory... vie tento DPB, čo vlastne chce? mimochodom, kedy uplynú tie dva týždne na zverejnenie víťaza? už dpb vymyslel, akým spôsobom to spraviť tak, aby vyhral "ten správny"
Re #141016 luky133: nemusia mať klímu, veď je predsa v BA neúčinná, dajme tomu nemusia mať ani sedadlá, potom sa tam tých ľudí zmestí viac, zmeňme aj obsaditeľnosť z 5 na 7-8 os./m2...čo keby DPB nakúpil rovno nejaké Avie/valníky/kamióny a tam by tých ľudí nasáčkoval?
Ma tak napadá, že L56 bude dobrý moták vlastne. Lebo prejde po Detvianskej, spraví slučku okolo Barónky, bude pokračovať na Tbiliskú a prejde k Záhumeniciam, čo je pár metrov od Detvianskej... Nemala by teda tú "slučku" cez Barónku prebrať L65, alebo spraviť takú vec, že by L56 mala jednosmernú trasu v Rači : Studená ... Pri Šajbách-►Stolárska-►Detvianska-►Kubačova-►Barónka-►Nám.A.Hlinku-►Tbiliská-►Pri vinohradoch-►Púchovská-►Trávna-►Pri Šajbách a ďalej na Studenú
niečo som našiel na nete, že Stadler... trafil som správne konečne? Ale niekde pletú niečo aj so Siemensom... ale dám na ten Stadler, keď som si Siemensom u teba nepochodil.
Re #141024 S499.1023: čo je momotina z toho čo som povedal? Stav tej cesty alebo čo konkrétne?
Re #141025 S499.1023: Ale aký Bezenye?! Ja hovorím o rýchlikoch Jadran a Pannonia, resp. Amicus, že tí sprievodcovia nevedia po anglicky ani "C"! Na nejakom osobáku Rajka - Gyor sa niet čomu diviť, ale na medzinárodnom vlaku sa je čomu diviť. Mimo personálu MÁV, ti môžem povedať, že ani mladší maďari, ktorí by mohli mať iný postoj k cudzím jazykom vedia prekvapujúco prd a nie cudzí jazyk. Ale v podstate si dobre povedal, Maďarov čo vedia cudzí jazyk môže byť viac, lebo je ich 2x toľko čo Slovákov ? ale ide skôr o %, tam jednoznačne verím nám!
Aký "taký pas"? To je úplne normálny cestovný pas. A pre teba ešte raz a naposledy: Pri odhlasovaní sa z trvalého pobytu v SR MUSÍŠ OP odovzdať. Bodka.
Maďari by chceli všetko z BA do Bp. cez Rajku, lebo trať cez Szob vedie v HU ritnými dierami, v ktorých EC nezastavujú, takže tie vlaky nemajú pre Maďarov žiadny význam, zatiaľ čo cez Rajku by im odviezli frekvenciu Gyor - Bp. Slováci by zase chceli všetko cez Štúrovo, lebo im to pokryje veľkú časť vnútroštátnej dopravy BA - NZ. A samozrejme za dlhšiu trasu po SK získajú viac peňazí. Takže kompromisom je Amicus cez Rajku.
Ja som dal dnes večer na bajku trasu Bratislava - Záhorie cez Karpaty, snehu do 5 cm, rýchlosť do 40 km/h na prevažne utlačenom prašane, no a nešmýkal som sa ani keď som chcel ?
Ak teda vyhral dalo sa to čakať... Viac menej to bolo isté lebo DPB neprihliada na pohodlie cestujúcich ale cenu. 60:40 bol tušímže ten pomer ceny:komfort. A pokiaľ viem pri tejto súťaži sa dokonca ani neprezentovalo či budú resp. nebudú mať klímu... A skôr sa prikláňam, že nebudú.
Štátne občianstvo sa mimo vlastného štátu preukazuje cestovným dokladom (napr. v EHP je to napr. pas a OP). Lenže ak sa chceš trvale, resp. dlhšie ako 90 dní zdržiavať na území iného štátu EHP, mal by si tam požiadať o povolenie na pobyt, o čom ti príslušný orgán verejnej správy daného štátu vydá doklad. A OP musíš vrátiť, ak sa nemýlim, ak prestaneš mať trvalý pobyt na území SR.
Ámos