Reply on: klasIK #140627:
V poho video ☺ .
Aj keď trochen odbočím od témy na tejto stránke. Je to škoda, že z Engerau - Petržalky neostalo takmer nič. Pritom stačilo výstavbu sídlisk posunúť viac na juh. Ja si tiež pamätám ten starý zjazd z mosta a ako dieťa som sledoval to rozsiahle búranie starých ulíc ešte z autobusu ŠM 11 čo na L50 premával. Inak dlhú dobu potom ostalo ešte zopár domov aj na mieste dnšného Aupark centra. Čo už. Bol to typický Slovenský truc -že "keď sme Preßburg a Engerau nevybudovali my Slovenský ľud tak to nemá žiadnu cenu, nech tu najlepšie nie je nič ani po iných národoch".
Preßburg.Germane
Nemyslel som to tak, že Praha musí vyslovene šetriť. Len sa mi to tam vidí logickejšie, pretože Pražský podnik vynakladá nemalé prostriedky na koľajovú dopravu. DPB i vedenie mesta k elektrickej trakcií pristupuje dosť liknavo tak naozaj neviem kde tie peniaze dáva. Inak aj Praha, podľa mojho názoru, mohla pokračovať radšej v nákupe Citelisov nakoľko také vozidlá už prevádzkuje. V Prahe i Bratislave sa peniaze musia nájsť vždy, len je otázne či všetky finačné toky idú tam kam majú ísť.
A keď už toľko Bratislava chce SOR, tak mali zatlačiť na výrobcu nech urýchli vývoj radu NB a zohľadní fakt, že vozidlá budú reprezentovať Hlavné Mesto. A keď by sa mali kupovať NB18, taj aj NB 12 pre unifikáciu kĺbových a sólo vozov. Ale keď každá dĺžková kategória bude od iného výrobcu, nebude to bohviečo.
Ja som v minule bol s jedným Viedeňákom a keď prišiel na Šafko SOR BN 10.5 na L50 nezdržal sa smiechu. Aspoň nech tie hrbáče na linky prechádzajúce centrom mesta nedávajú.