Este k samohybnej T6 a vine jej vodica
Ak sa skutocne nedokaze technicka porucha vozna a pride k tomu, co napisal Andy (body 1-4), zistovala som, co to pre vodica znamena. Vysledok: mastna pokuta do vysky troch mesacnych platov, hodinova vypoved, trestne oznamenie. Ma obrovske stastie, ze suprava nikoho nezabila, paneboze... Dakujem anjelom straznym, ze nad vsetkymi "mojimi ludmi" drzia ochranne kridla!
To vsak mame to iste, ako keby vodic busu (alebo v podstate cohokolvek kolesoveho) nezaradil rychlost a nedal rucnu brzdu, ked opusta voz.
Moja vlastna vodicskoprofesionalna skusenost: ak mam pridelene vozidlo a nie je mi jedno, ako sa moj profesny ci sukromny zivot bude vyvijat dalej, tym viac, ak je to viac ako 15 rocny voz, robila som vsetko preto, aby som mu nedala ziadnu zamienku na samostatny vylet. Pretoze:kto chce psa bit, palica sa najde. Preto, suc nedoverujuc rucnej brzde, aj ked statocne zatiahnutej, samozrejma bola zaradena rychlost, a kolkokrat som to cele poistovala aj zakladacim klinom. Pretoze-ak tvoje vozidlo sposobi ujmu hocakeho druhu, si to stale ty, kto nesie zidoivednost v plnom rozsahu-aj ked priamo za mnohe nemozes. Priklad:nase Avie boli garazovane na verejnom parkovisku a v noci mi niekto isiel kradnut koleso z duplaku. Zrejme bol vyruseny, tak to nechal tak. Lenze to, ze je kolo povolene, volnym okom nevidis-preto mi duplak za plnej premavky upadol a tiez som dakovala anjelom straznym. Lenze vinu priznal majster mne-pretoze podla neho mam pred kazdou jazdou TRHAKOM KONTROLOVAT KOLESA! Asi nonsens, ale-suc poucena, som odvtedy prichadzala do prace o 15 minut skor, aby som metrovym dvojkilovym L-kom skontrolovala KAZDY JEDEN KOLOVY SROB. Takto uz nikto zamienku nemal...
(Ospravedlnujem sa za dlhy prispevok :))
Ak sa skutocne nedokaze technicka porucha vozna a pride k tomu, co napisal Andy (body 1-4), zistovala som, co to pre vodica znamena. Vysledok: mastna pokuta do vysky troch mesacnych platov, hodinova vypoved, trestne oznamenie. Ma obrovske stastie, ze suprava nikoho nezabila, paneboze... Dakujem anjelom straznym, ze nad vsetkymi "mojimi ludmi" drzia ochranne kridla!
To vsak mame to iste, ako keby vodic busu (alebo v podstate cohokolvek kolesoveho) nezaradil rychlost a nedal rucnu brzdu, ked opusta voz.
Moja vlastna vodicskoprofesionalna skusenost: ak mam pridelene vozidlo a nie je mi jedno, ako sa moj profesny ci sukromny zivot bude vyvijat dalej, tym viac, ak je to viac ako 15 rocny voz, robila som vsetko preto, aby som mu nedala ziadnu zamienku na samostatny vylet. Pretoze:kto chce psa bit, palica sa najde. Preto, suc nedoverujuc rucnej brzde, aj ked statocne zatiahnutej, samozrejma bola zaradena rychlost, a kolkokrat som to cele poistovala aj zakladacim klinom. Pretoze-ak tvoje vozidlo sposobi ujmu hocakeho druhu, si to stale ty, kto nesie zidoivednost v plnom rozsahu-aj ked priamo za mnohe nemozes. Priklad:nase Avie boli garazovane na verejnom parkovisku a v noci mi niekto isiel kradnut koleso z duplaku. Zrejme bol vyruseny, tak to nechal tak. Lenze to, ze je kolo povolene, volnym okom nevidis-preto mi duplak za plnej premavky upadol a tiez som dakovala anjelom straznym. Lenze vinu priznal majster mne-pretoze podla neho mam pred kazdou jazdou TRHAKOM KONTROLOVAT KOLESA! Asi nonsens, ale-suc poucena, som odvtedy prichadzala do prace o 15 minut skor, aby som metrovym dvojkilovym L-kom skontrolovala KAZDY JEDEN KOLOVY SROB. Takto uz nikto zamienku nemal...
(Ospravedlnujem sa za dlhy prispevok :))
Maylo