Pretože od tých generálnych opráv už ubehol nejaký ten rok a o ich kvalita tiež nebola bohvieaká. Ale načo boli vôbec generálkované, to je dobrá otázka. Odpoveď na ňu pozná zrejme len bývalý generálny riaditeľ Cng. Zachar.
ze karosy B732 koncia....... nechapem preco generalkovane karosy sa vyraduju, ked volakedy zhnite naftove karosky este stale jazdili do rozpadnutia... to jedno nechapem... tak naco boli generalkovane???? a to vsetko z penaz danovych poplatnikov
ale tak aj tak suverénne v blbosti vedie estákádny variant. V Brne keď som sa viezol električkovými traťami, nikde som nemal dojem, žeby trať delila nejak sídlisko alebo danú oblasť. Ako tu niekto pred časom trefne poznamenal :"Ráno prejdeš pešo ľahšie cez cestu alebo električkovú trať na Račianskej." touto otázkou položil jasne argumenty o bariérovosti električkovej trate na lopatky.
Tak napr. moju zastávku. Dnes ráno boli tak špinavé, že som ani nevidel kde sme. Kebyže nemajú hlásiče tak neviem podľa čoho by som sa orientoval nakoľko keď su plné tak nie je vidieť ani display. ☺
Tak dnes si urobila prvá kolóna dobrú hanbu teda aspoň pri Tedomoch. Totálne špinavé. Nič nie je vidieť cez okná a ani neumytý zadný display. Aspoň kebyže je ten... To je taký problém prebehnúť cez umyvárku keď teraz nemrzne? Alebo aspoň umyť displaye... ?
skoda preskoda, ze sa v BA nebudovali elektricky ako v brne .. keby sme mali aspon tieto trate, a maximum z nich riesenych mimourovnovo, tak je to super ..
vsak aj podstatne vacsia agrolemracia ako boston ma vlastne len elektricky a len v CMO sa dostanu pod zem ..
ok, tak ak to trvá dajme tomu dlhšie, tak nestačí na to jeden víkend? Cez víkendy niektoré klbáky stoja, tak prečo to nevymeniť vtedy? Viem, že to nie je taká podstatná časť vozidla, ktorá by znemožňovala jeho výjazd na linku, ale tie transparenty tam asi na niečo sú...kto vie načo ?
ono to len žiari ale určite to nie je jak keď ti auto alebo autobus zasvieti do očí svetlami... Info tabule by mali byť viditeľné a SL je v tomto super, tie nápisy sú čitateľné vždy.
Nemaju zakazane. Ale pre ludske oko je prijemnejsia zelena farba ako oranzova. Plus ked to za tmy ziari jak ohniva gula, tak pohlad na displej nie je prijemny.
koľko z tých plánovaných tratí je ešte vôbec reálnych zrealizovať aj teraz?
Chcem sa opýtať či úsek Hodžovo nám. - Šancová je vedený na tej mape po Banskobystrickej a Žilinskej ulici alebo je celá CMO plánovaná pod zemou? Vidím tam aj trať po Karadžičovej, Jaskovom rade, ktorá pokračuje po Pražskej na Patrónku a cca v trase L34 do Dúbravky.
Tiež ma zaujíma trať na Tomášikovej cez Domové role na Vlčie hrdlo. Len tak si tipnen, že trať vo Vrakuni podľa plánu jak je zakreslená tak dnes tam je kompletná zástavba a je vedená rovnobežne so Železničnou ulicou, ktorá končí cca ako je obratisko Čiližská. Škoda, že sa aspoň niečo z tých tratí nepodarilo postaviť, než sa idioti dali do urbanizácie týcho častí mesta a o Petržalke ani nehovorím. Ostalo nám tu akurát jedno miesto (miesto, ktoré si priam pýta takúto stavbu) na električkovú trať a nájde sa predsa dosť idiotov čo sú proti ? veď väčšie miesto pre električkovú trať ja už neviem kde v tomto meste môžeme nájsť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes