Reply on: Baracudasw #139880:
Dobre, zopakujme si čo sa mu podarilo v DPB presadiť od roku 2007:1) predaj dcérskej spoločnosti RECAR (bez verejnej súťaže a za neznámu cenu)
2) zbytočná zmena loga podniku (výška nákladov vynútených touto zmenou nebola nikdy zverejnená)
3) zle pripravený tender na nákup 240 autobusov, ktorý UVO na podnet Mercedesu zrušil (zodpovednosť za toto neniesol nikto, ak nepočítam úsmevnu malú personálnu rošádu medzi dvoma riaditeľskými postami)
4) vypísanie 3 nových tendrov, kde už je počet autobusov podstatne nižší. Prvý tender "vyhral" jediný uchádzač za cenu, ktorá vyvoláva dodnes otázniky.
5) nákup 35 Citelisov v rokovacom konaní bez zverejnenia, o legálnosti ktorého má rozhodnúť súd. Či cena bola alebo nebola výhodná, je znovu otázne.
6) inštalovanie kamerových systémov do vozidiel, ktoré sú síce užitočné, ale aj veľmi drahé (takmer pol milióna v SK na jedno vozidlo)
7) nalepenie certifikátov o "generálnom čistení" za 65 tisíc eur

(dobrá vec)
9) zrušenie 30 minútového lístka
10)zdraženie nočného cestovného
11)objednávka uniforiem vodičov za mnoho tisíc eur (neviem posúdiť, či to bola dobrá vec alebo nie)
12)zavedenie niektorých nových liniek (36, 139, mikrobus v Horskom parku, dobrá vec)
13) podpora kultúry z prostiredkov DPB (podpora koncertov Rytmusa a Kontrafaktu, a ďalších, neviem posúdiť, či je to dobré alebo zlé)
14) zneužívanie DPB na robenie súkromnej politickej kampane
Solider