akú náhradu dostane Petržalka za ďalšie dva vyradené Ikarusy 435? Hlavne, že 11ks Mercedesov požrala opäť zasraná Trnávka a Petržalka opäť má veľké hovno ? ☠
Dobrý deň, diskutovalo sa tu o dierach na prestávly a mňa by zaujímalo ako je to s L 23, 24, 25 a 26. V CP je totiž uvedené, že určené spoje idú z Lamača po Jána Jánoša-VW, kde na ne naväzuje spoj linky č. 23 na Mláku. Rovnako je to aj v mere z mláky. Ďalej by ma zaujímalo či sú medzi linkami 23, 24, 25 a 26 nejaké prejazdy. Ďakujem za odpoveď.
na jednej strane duncujes, ze chces, aby ostatne casti mali rovnako dobru MHD ako DD, na druhej duncujes, ze chces, aby prezil 1512 - tak sa rozhodni (a 1512 mal byt uz davno minimalne vyradeny ak nie zosrotovany)
ešte, že ich nedošlo 12 ? potom by asi rovno odfajčili #1512 ? ...to by inak bolo dobré nedopatrenie keby sme na každých 10 SORov obrdžali jeden gratis a takisto aj tie klbáky čo majú prísť v počte 100ks...inak čo je so súťažou na tých 100ks klbákov?
tak keď som v SOR-ke tak medzi prvými a druhými dvermi sa mi zdá byť, že je viac miesta ako v Citelise. Citelis má vzadu síce viac miesta, ale možno je to rozdiel 10 ľudí. Prečo inak neexistuje systém v nasadzovaní vozidiel do kelu?!
SOR10.5BN - 20,22,37
Tedom - 133,32
Citelis - 50,65,67
Pokiaľ sa dobre pamätám, tak L20 a 22 boli posilnené práve z dôvodu, že sa na ne začali nasadzovať SOR-y 10.5 BN. Tak nech dajú naspäť pôvodný interval keď tam dávajú Tedomy a Citelisy! ?
ako sa peniaze pre celu Bratislavu zlepsovat len dopravu v jednej mestskej casti sme uz videli. Teraz vyslovene na letakoch slubuje vylepsovanie DD a KV z penazi celeho kraja!!! Je toto vobec mozne?
Zaujimave ze popisane veci som si v USA nikdy nevsimol - nevravim ze neexistuju, ale urcite nie su problem... aj ked je pravda ze som tam suhrnne stravil zatial len 4 tyzdne svojho zivota..
810zssk