Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #139392:
v tomto som totálny laik, ale toto asi nebude plnohodnotný vysutý most, že nie?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/e/e9/20080419200507!New_Railway_Bridge_in_Belgrade_at_dusk.JPG

Inak Nový most v Belehrade
Reply on: Mat123 #139398:
Na L32 jazdia jedny z najmodernejších autobusov čo vlastní DPB a to krátke autobusy značky TEDOM. Presnejšie tieto: http://imhd.sk/ba/index.php?w=3329302f30eff2212c24293a2f36ef1f&id=425
Chcel by som sa spýtať aké autobusy jazdia na L32. Krátke alebo harmoniky?
Reply on: Papyr #139392:
Spomínam, sppmínam - nie je náhodou visutý most cez Tejo v Lisabone s koľajovou traťou? Akýsi 25. apríla či tak nejako?
Reply on: frenky #139391:
Ja hodnotím solaris jednoznačne najlepšie po stránke pohodlia pracoviska vodiča ?
Reply on: Ámos #139375:
Dotkol som sa tvojho bolaveho miesta v egu, alebo mas t.c. mentalne kramy? Len pre tvoju informaciu, v Bratislave su dva z troch PRE MNA najkrajsich slovenskych mostov. Takze nejake to "pre teba by vsetko bratislavske bolo fuj len preto, ze je to bratislavske" si laskavo odpust.

Historizujuci most by bol len navrh. Mimochodom, neviem, co je na tom zle, cely kolonialny styl a ciastocne aj secesia su o vytvarani historizujucich stavieb. Dobry argument, preco nie napr. zelezny retazovy most, by bol ten, ze sa nehodi do daneho okolia. (Nie ten, ze sucasny je krajsi, ani nie ten, ze Papyr je vychodniar, notabene kladensky.)

Postavit kopiu povodneho Stareho mostu z fotky, co si dal do prispevku, je asi ta najlepsia volba.
Reply on: Z #139383:
To nejeden moj pacient bol urcite rychlejsi 😃
Reply on: S499.1023 #139387:
I ja som toho nazoru, ze staci mat kolajnice vybavene namiesto dilatacnych spar sikmymi spojmi a rytmicke klepanie nenastane. Ale neviem, ci sa najde architekt-priekopnik, ktory sa tuto legendu odvazi vyvratit stavbou visuteho kolajoveho mosta.
Reply on: TeBeCe #139389:
Podľa mňa sú SORky druhé najlepšie vozy po Solarisoch. Pár Solarisov zhorelo, po dodaní mali veľké problémy, ale tie sa vychytali a jazdia spoľahlivo. SORky sú prakticky bezporuchové.
Reply on: Valis #139388:
Žihadlá to sú, Tedom mi ako cestujúcemu príde živší, aj keď na druhú stranu, kým si prevodovka s motorom uvedomia, že od nich vodič požaduje plný kotol, trocha to Tedomu trvá. Čo som počul vodiči omnoho viac kladnejšie hodnotia Citelisy, najmä čo sa jazdných vlastností týka, už druhá vec je nedoriešená kabínka vodiča u Citelisov, prípadne absencia rádia, či neodpojiteľná fotobunka (pri niektorých kusoch), čo je však predpokladám vyriešiteľné.
No a čo sa poruchovosti týka, mám dojem, že Tedom je ďaleko poruchovejší, so závažnejšími poruchami ako Citelis. Pri Tedome sa nejedná podľa slov vodičov o výrobné drobné muchy, ktoré treba vychytať, skôr o závažné poruchy jednotlivých súčastí voza, ako sú alternátory, ECAS, dvere, prípadne utrhnuté, vysvorkované hadice, či konštrukčne nedoriešené svetlomety. Je totiž, v porovnaní s Karosami, alebo Ikarusmi, enormná spotreba žiaroviek v stretávacích svetlách.
Reply on: Valis #139388:
najvacsie zihadla su aj tak SORky ?
Ahojte, chcel som sa opýtať ake sú skúsenosti s Citelismi a Tedommi? Som sa pozeral na výkony oboch (Tedom 215 kW, Citelis 213kW). To musia byť žihadlá. Čo na to vodiči čo berú kladnejšie? Čo cestujúci? Čo poruchovosť? Ďakujem
Reply on: Papyr #139318:
Nedávno som kdesi narazil na vyvrátenie tejto teórie, ale už si nespomeniem, kde.
Reply on: aquila #139361:
Povedal by som, že postupom času sa preukázalo, že skutočne spadol náhodou a to z dôvodov, ktoré v čase jeho výstavby ešte nikto nedokázal predpokladať (korózia predpínacích prvkov v betóne). Ale to je jedno, ja som si len chcel upresniť, čo to bol Ríšsky most ? .
Reply on: Sommelier #139360:
Keby nezakrývala pôvodnú budovu, tak by som si to o nej možno aj myslel.
Reply on: Ámos #139375:
možno ušlo pozornosti, že podstatou je vyjadrenie pochybností nad takým riešením a poukázanie na podobnosť s Prístavným mostom,
myslím si, že posledný riadok o nohách na zemi a možnosti dlhého slúženia jasne vyjadruje môj postoj k Starému mostu,
aby nebolo vôbec pochýb - som za záchranu Starého mosta v súčasnom tvarovo-výzorovom zhmotnení pri využití moderných technických postupov obnovy,
V nedeľu som využila posilovú dopravu na cintorín. Konkrétne X92 - Petržalka-Krematórium. Všetko super, dostatok vozov na trase, perfektný interval. Iba jeden-jedinký majinký zádrheľ...prvá bola vypravená až o deviatej... ? Na informáciách sa nevedelo, odkedy premáva, ale pani bola ochotná a zlatá, len tým, že som vyšla "skôr" (poobedné povinnosti, musela som vybaviť predobedom), tak som na prvú čakala 40 minút, eeee... ? Ani nikde na nete nebola informácia, kedy posilové spoje začínajú, dokonca z prekvapených tvárí na zastávkach som pochopila, že národ bratislavský také čudo ako X92 vôbec nezaevidoval... ? Ale okrem prvého "nedorozumenia" všetko super super, X92 fajná, ešte som krematórium tam rýchlo a elegantne neabsolvovala. ?
Reply on: MatejBA #139332:
Pánečku, to sú konštruktívne starosti... ? (brané s rezervou)... Kiežby toto bola najväčšia bolesť bratislavskej dopravy... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.