Uz aj na Marianskej ukazuje BUSE Doma ta caka laska... Je nahoda, ze aj na Ursinyho... kde tiez sidli PZ ? Ci Zahradnik takto dava na znamost policii ,co si o nej mysli vzhladom k bliziacemu sa vyrociu neznej... ? ? ? ?
Inak a tá koncepcia BID nebola robená podľa sympatií? ☺ Senec je tri zóny, zatiaľ čo Pezinok len dve, pričom vzdialenostne je to porovnatelne (rozdiel km). Taktiež Svätý Martin, čo je časť Senca je v inom pásme ako Senec, zatiaľ čo obce ako Tureň a Nová Dedinka sú spolu so Sencom... podľa akej logiky sa to robilo?
to ci je nejaky most pekny alebo nie je cisto subjektivna zalezitost. V kazdom pripade pre tebe by akykolvek most v Bratislave nebol pekny len preto, ze je v Bratislave.
Pre mna osobne povodny most je krajsi ako tento vojensky... No ten povodny ma presne to iste caro ako ma Eifelovka. Sice len hrba zeleza a nitov ale dohromady je to pekne. http://sekanova.blog.sme.sk/blog/2262/49773/starymost.jpg
Stavat vsak historizujuci most, ktori tam nikdy nestal je ta najhorsia varianta zo vsetkych zlych.
Re #139322 aquila: pravdepodobnost dostavby Nagymarosu sa rovna moznosti, ze zo Zahradnika bude dobry župan.
Dakujem za linky, iba si potvrdil, ako krasny most dokaze nahradit betonova *ujovina.
Re #139326 vlado13: jasne ved preco nemat v meste nielen 36m siroky most ale zaroven aj vysoky nejakych 15 metrov. ?
Ja viem, ze esteticno je vec subjektivna, ale niektorym ludom proste chyba alebo je absolutne zdeformovane.
Re #139347 S499.1023:
1) nemci tiez nezhodili vsetky polia pokial viem.
2) lebo by sa mal volat most bratislavskej hluposti
nehovorme len o tratiach, pozrime sa do katalogu, kolko novych vozidiel sa nakupilo v 80tych rokoch... (netreba spominat ze u troflov a elin takmer vsetky stale jazdia)
Lenže za 60 minút môžeš precestovať z Petržalky do Veľkých Levárov. A teraz akú cenu tomu lístku stanovíš, za cestu z Petržalky na Kramáre (0,70 €), alebo do Levárov (2,68 €)? Preto okrem času potrebuješ ešte aj iné obmedzenie.
no takže takto, ja jak na tom "pracujem" tak mi tie tarifné pásma sú dobré akurát tak na to, že ľudia si budú podľa nich kupovať PCL, ale nevidím prečo by mal byť časový cestovný lístok obmedzený pásmom? Napr. Stupava - Lozorno sa dá spraviť za 11min, ale cestujúci si musí kúpiť 60min lístok na tri zóny...
Ja som sa tým nikdy neviezol. Všetky sledovania som robil na pevnej pôde. ? Ale ten sobotňajší spoj mám v pláne využiť, buď na kúpalisko alebo na trhovisko.
Nečakám od teba žiadne ťažké výpočty. Stačí, ak si do Excelu napíšeš zoznam obcí (sú napríklad v Koncepcii BID), k ním priradíš súčasné ceny (priemerné samozrejme, lebo v súčasnosti platia inak tí čo idú na "horný koniec" a inak tí čo idá na dolný) a podľa tarify (hoc navrhnutej, alebo si môžeš skúsiť aj inú) priradíš k tým obciam podľa toho, ako si ich zaradil do zón nové ceny cestovného. Samozrejme že z Bratislavy (napr. na AS ti stoja všetky linky), takže kľudne stačí ak budeš porovnávať len obce kam ide priama linka.
Keď to budeš mať a bude ti to vychádzať (teda obec na Záhorí v tretej zóne nebude platiť o 0,4 € menej zatiaľ čo obec v smere na Senec v tretej zóne bude mať o 0,3 € viac) tak mi to môžeš poslať aby som sa presvedčil, že tvoje stanovenie zón nie je len tak podľa sympatií na mape. ?
Som si to až teraz prečítal, keď som hľadal niečo iné.
Autobusy Blagussu nenocujú v Bezenye, ale chodia naprázno do BA. V piatok som ho videl ako o cca 19:15 zaťahuje do garáže na Galvaniho.
A k prieskumu, keďže som si ho vykonával sám vo voľnom čase, tak prečo by som nezverejnil:
6.10. ... zo 7mich cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka 5ti, bus meškal 10 minút
7.10. ... z 9tich cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka 7mi, bus meškal 7 minút
8.10. ... zo štyroch cestujúcich vystúpili na ŽST Petržalka traja, bus meškal 8 minút
Kam šli pokračovali tí čo vystúpili neviem, bo vždy tam stál aj iný autobus a v tom zmätku sa to nedalo vysledovať. Akurát viem, že jedna pani pokračovala vždy linkou 94 na Zochovu a každé ráno si kupovala lístok v automate. Pár krát som ju videl aj mimo sledovaného obdobia, takže asi cestuje chodieva denne.
keby tak dopadol Bratislavský bus, tak by ho chytili v Čuňove alebo až Gabčíkove a nerozchodil by to ani na zaradenie medzi historické vozidlá, nieto už do premávky ? Záhradník by to okomentoval "Z tohoto vyplýva jednoznačne potreba nakúpiť vozidlá schopné pohybu ako po pevnine, tak aj po vode, prípadne vybaviť vozidlá záchrannými vestami. ?
Re #139363 Solider: Však oni si od roku 2012 (t.j. po voľbách a možno krátko pred koncom sveta ?) rýchlo zvyknú na ten "štandard" čo majú aj ostatní bratislavčania.
silná káva trochu...
1. Hlavná stanica bola pekná a takto ju zohyzdili... Starý most bol takýto vždy
2. Starý most predsa len architektonicky pasuje do panorámy v ktorej sa nachádza, zatiaľ čo stanica nie...
Ike
1. Hlavná stanica bola pekná a takto ju zohyzdili... Starý most bol takýto vždy
2. Starý most predsa len architektonicky pasuje do panorámy v ktorej sa nachádza, zatiaľ čo stanica nie...