fasa forum, luky133, vidieť, že nemáš vodičák. Prečítaj si zákon o CP, napr. 08/2009 Z.z. Taxi môže BUS pruh používať keď prepravuje osby /je braný ako MHD/.
Ináč nevie ako je to s BUS pruhmi na niektorých miestach v BA? Vo vyhláške je písané, že BUS pruh je aj pre TAXI a napr. dá sa využiť na prejdenie kolóny pokiaľ z BUS pruhu ide odbočovací pruh (ak som správne čítal), avšak na niektorých miestách v BA napr. Molecova, Malá Scéna je na značke zakreslený BUS pruh so zákazovou značkou - zákaz vjazdu okrem MHD. V tomto prípade teda môžu BUS pruh využívať len autobusy alebo aj spomínané TAXI?
Zabudol si na Karloveský cintorín! Ako vynechať tento cintorín by bol veľký prešlap! ? Takže by linka nekončila na Molecke, ale išla priamo pred bránu cintorína, ktorá je niekde okoľko Gabčíkovej ulici? ?
Vidíš,dobrý nápad!!! V podstate by to bola prehliadka celého štvrtého obvodu. Ešte to zlúčiť s L23 a aj DNV sa niečo ujde. Veď aj tam je asi nejaký cintorín. Nebolo by to úžasné? Cintorín DNV,Krematórium,cintorín Lamač,Vojenská nemocnica/v podstate tiež cintorín/,Cintorín Slávičie údolie,Molecova... A popri tom by to obslúžilo Tesco aj Polianky. A číslo by to malo 1139...Dobré nie??!
Viete že Petr Pokorný ako jediný vodič trolejbusu z Česka a Slovenska získal titul medzinárodného majstra dvakrát po sebe ? História súťaží sa začala v Ústí nad Labem v r. 1991. Bratislava sa účastnila až od r. 1992 a Pokorný tam obsadil 2.miesto. zo 45-tich
sútiažiacich, prvý bol domáci vodič-brigádnik. Družstvo z Bratislavy tvorili ešte páni Mello a Baumann . Vtedy to bol pre bratislavčanov velký úspech, všetci traja sa dostali do finálových jázd. Petr Pokorný pri vyhlasovaní výsledkov zožal ovácie od všetkých prítomných /okrem domácich/,lebo im to natrel. A videli ste jeho pridelený trolejbus ? Aj s partnerom ho mali "vyglancovaný" tak, že na podlahe sa dalo obedovať.
Kde sú tie časy.
Komunisti budú na kampani šetriť. "Nebude toho veľa. V rámci kraja to nebude ani cena jedného bilboardu," povedal Marton.
Radšej by si mohli zobrať lopaty, a ísť to metro stavať. To by bola kampaň. A ani by ich veľa nestála, však taká lepšia lopata nemôže byť drahšia ako prenájom billboardu na mesiac. ?
Re #139125 citelis: Jasné, a ešte zlúčiť s linkami 35, 135 a 36 a bude z toho riadny vymeták. ?
Re #139135 Ik: Dve? Tak to jedno z nich sa dosť často objavuje na linke 94 resp. na iných linkách premávajúcich po Panónskej.
dočasne (t.j. do skončenia výluky v tuneli pod hradom) mohla byť L133 posilnená na dvojnásobnú kapacitu s tým, že polovica spojov (t.j. interval 12/-/12//-) by premávala od Chatama Sófera na Zochovu a tam sa točila (ako linky končiace pod Nový mostom, keď je maratón v meste - tak ako kedysi S-47) a potom druhá polovica spojov (12/-/12//-) by premávala klasicky k SND. Takto posilnená L133 by mala racionálne odôvodnenie, ale inak to je jasné jak päsť na oko o čo ide.
Neviem na čo by to bolo dobré na Valašskú, okrem toho, žeby to vyhovovalo mne (potom by som možno aj volil Záhradníka? ). Najlepšie by bolo tú linku predĺžiť k VN, keď už. No myslím, že takéto spojenie Patrónka-CSÚ-Molecova by nebolo veľmi využívané.
Ja som tak rozmýšlal nad L233, určené spoje L133 by šli cez zochovu, povraznícku, racianske mýto, krížnu na autobusovu stanicu a späť. Nebolo by to zlé a aj súbežnosť by bola menšia.
Prosím vás možte mi niekto vysvetliť ako ovplyvní linka 32 zlepšenie prístupu k cintorínom, keď vôbec nechodí okolo žiadneho cintorína, v informáciach sa piše že bude mať zlepšený interval, ja to zas vidím na predvolebnú kampaň...
tá L139 mohla byť posunutá L38 a aspoň by to tý zosnulý mali blízko, rovno z krematória na cintorín.
Ale píšu to tam - jeho hlavnou náplňou je v súčasnosti dispečing. A napriek tomu, že už x rokov je len brigádnikom, je major Špricka ešte stále najlepším vodičom trolejbusu v Bratislave, na Slovensku a v ex-Československu. To je úctyhodné.
10 rokov? A na to si ako prišiel? S GO je životnosť autobusu 12 - 14 rokov. Podľa obsiahlosti GO.
A neverím tomu, že si skutočne myslíš, že 412-ky by sa mali vyradiť z premávky!
To, že v iných krajinách vyraďujú 6-ročné vozy je síce pekné, ale my žijeme v Bratislave a na to určite nemáme (zatiaľ).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133